Je ergernissen van vandaag - Deel 2

net de meest waardeloze lasagne ooit gegeten. Niet dat ik veel verwacht voor 2.99 (voor 400g), maar toch. De lasagne van den Aldi is 3.79 voor ne kilo, en dat is -alhoewel hij precies toch ook van smaak veranderd is met de jaren - nog altijd de beste lasagne (in de categorie van niet-zelfgemaakte natuurlijk). Daar proef je de saus (en het vlees), je proeft de lasagnevellen en de kaas is zelfs lekker voor op een boke te doen terwijl je de lasagne eet. Buiten die hebt ge Come A Casa die nog op iets trekt, maar voor de rest heb ik nog niet echt veel lekkere op te warmen lasagnes gegeten. Maar de de Frosbro's Lasagne bolognaise, amai, dat is echt wel de absolute bodem van de lijst. Wat een waardeloze troep is me dat. Degene die dit op de markt durft te brengen moest zich schamen. Dit is waarschijnlijk het eten wat ze in Florida Alcatraz aan de mensen daar geven. Echt een absoluut waardeloze brij. Dat koopt toch niemand ne tweede keer? Hoe kan zo'n merk blijven bestaan?

net de meest waardeloze lasagne ooit gegeten. Niet dat ik veel verwacht voor 2.99 (voor 400g), maar toch. De lasagne van den Aldi is 3.79 voor ne kilo, en dat is -alhoewel hij precies toch ook van smaak veranderd is met de jaren - nog altijd de beste lasagne (in de categorie van niet-zelfgemaakte natuurlijk). Daar proef je de saus (en het vlees), je proeft de lasagnevellen en de kaas is zelfs lekker voor op een boke te doen terwijl je de lasagne eet. Buiten die hebt ge Come A Casa die nog op iets trekt, maar voor de rest heb ik nog niet echt veel lekkere op te warmen lasagnes gegeten. Maar de de Frosbro's Lasagne bolognaise, amai, dat is echt wel de absolute bodem van de lijst. Wat een waardeloze troep is me dat. Degene die dit op de markt durft te brengen moest zich schamen. Dit is waarschijnlijk het eten wat ze in Florida Alcatraz aan de mensen daar geven. Echt een absoluut waardeloze brij. Dat koopt toch niemand ne tweede keer? Hoe kan zo'n merk blijven bestaan?
Die van Everyday nu al eens geprobeerd?
Zo slecht dat je het eens moet geprobeerd hebben.
Met Frosbro's heb ik nog geen ervaring.

(De alligators van Florida Alcatraz krijgen zelfs smakelijkere hapjes. :hurrr: )

Laatst bewerkt:
In een lokale Colruyt hier maken ze ze ter plaatse, en ik vind ze lekker.
Is wel 11 euro/kg, maar ja, goede grondstoffen kosten ook wel iets.

In een lokale Colruyt hier maken ze ze ter plaatse, en ik vind ze lekker.
Is wel 11 euro/kg, maar ja, goede grondstoffen kosten ook wel iets.
Vaste winkel is AH bij ons en die hebben spijtig genoeg geen vers-toog. Dus spijtig genoeg geen optie. Qua lasagne is het enkel hun merk in de koeltoog of diepvries, maar diepvrieslasagne is dus rommel (van Iglo heb ik ook al geprobeerd, maar was ook maar meh).
Die van Everyday nu al eens geprobeerd?
Zo slecht dat je het eens moet geprobeerd hebben.
Met Frosbro's heb ik nog geen ervaring.

(De alligators van Florida Alcatraz krijgen zelfs smakelijkere hapjes. :hurrr: )
kga me er toch niet aan wagen. Ik ga me er gewoon bij moeten neerleggen dat enkel Aldi redelijk goede heeft of me tevreden stellen met Como A Case (maar dan moet ik nog speciaal naar de Carrefour rijden)

Euh? Waarom doe je de kaas op een boterham?
Omdat ik soms grote honger heb maar toch maar een halve kg opwarm. Als we dan vers brood hebben, neem ik een paar sneden en smeer ik die kaassaus op mijn boterham. En dan eet ik dat zo samen met de lasagna. Dan heb je geen droge boterham (of enkel met margarine) bij uw lasagne.Ik vind dat gewoon lekkerder zo.

Als je Come a Casa al doenbaar vindt dan zijn u lasagne standaarden niet zo hoog hehe. Das dikke rommel.
Gewoon zelf maken, echt niet veel werk hoor, en je kan veel saus maken zodat je verschillende porties kan invriezen.
Huisgemaakte Lasagna (verde) is superlekker.

Omdat ik soms grote honger heb maar toch maar een halve kg opwarm. Als we dan vers brood hebben, neem ik een paar sneden en smeer ik die kaassaus op mijn boterham. En dan eet ik dat zo samen met de lasagna. Dan heb je geen droge boterham (of enkel met margarine) bij uw lasagne.Ik vind dat gewoon lekkerder zo.
Brood eten bij pasta mag hier vrij ongewoon zijn, maar in bv. Italië is het gebruikelijk om niets van de saus verloren te laten gaan. Zelf al vaak genoeg pastasaus gemaakt en tussendoor een boterham gegeten belegd met die saus (enorm lekker).

Brood eten bij pasta mag hier vrij ongewoon zijn, maar in bv. Italië is het gebruikelijk om niets van de saus verloren te laten gaan. Zelf al vaak genoeg pastasaus gemaakt en tussendoor een boterham gegeten belegd met die saus (enorm lekker).
bij Da Giovanni in A'pen kreeg je altijd brood bij uw lasagne. Nu ja, het vreemde is waarschijnlijk dat ik de kaassaus van de lasagne haal en op de boterham leg zekers. Maar kvind het echt smakelijker zo, dus ik trek het me niet aan wat anderen er van vinden.
Ooit heeft er iemand beslist bolognaisesaus over zijn croque monsieur te smijten, dat was ook raar om te doen en nu vind iedereen dat normaal

Ja dat doe ik ook, niets lekkerder dan verse lasagna verde met stokbrood met lookboter die in de oven geweest is.

Ja in principe lopen ze nu constant bijna een maand achter
Kan je dat niet oplossen door bijvoorbeeld hen in het begin van de maand te laten betalen en dan voor pakweg augustus betalen ze 27 juli, dan lopen ze altijd een paar dagen voor. Het is dan aan hen om dat nu te overbruggen en daarna valt het altijd op de dag die ze willen en jij hebt uw geld vroeger

In provinciaal domein De Ster zie ik vanop tien meter twee moeders met hoofddoek met vier kinderen passeren langs een zitpaviljoentje en de vrouw zegt tegen één van de jongens: "Oei, dat had je wel moeten opruimen" en ze wandelen verder. Ik ga kijken en de grond is een ravage van pipas en cashewnootschillen. Ik was net te laat om hen te confronteren, kwartier later zie ik ze op de parking instappen in een glimmende monovolume.

giphy.webp

Laatst bewerkt:
In provinviaal domein De Ster zie ik vanop tien meter twee moeders met hoofddoek met vier kinderen passeren langs een zitpaviljoentje en de vrouw zegt tegen één van de jongens: "Oei, dat had je wel moeten opruimen" en ze wandelen verder. Ik ga kijken en de grond is een ravage van pipas en cashewnootschillen. Ik was net te laat om hen te confronteren, kwartier later zie ik ze op de parking instappen in een glimmende monovolume.

giphy.webp
Niks nieuws ginder spijtig genoeg

Brace yourself voor de reacties...

Terug
Bovenaan