Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Drie toestellen is toch ook weinig voor die DPG-dinges. Mijn thuislaptop, werklaptop en gsm en ik zit er al aan. Dus je mag al geen partner hebben die ook eens iets van nieuws wil lezen.

2e grote brand in een maand tijd hier in de buurt. Wat je dan eigenlijk allemaal leest van commentaren op de nieuwsberichten en sociale media doet je toch elk geloof in de mensheid verliezen.

de nieuwe verkeerssituatie met de verapaz-brug brengt hier toch de intelligentie omlaag, heb ik de indruk.
dat ge nog niet doorhebt dat de R40 verlegd is, snap ik, 't is nog maar van gisteren, 't is nog allemaal nieuw.
dat die nieuwe knip niet duidelijk is, ok, er staan wel beton-blokken, en om rechtdoor te kunnen gaan zou je eigenlijk moeten spookrijden, maar elke mens mist zich wel eens zeker? (hopelijk niet te veel, eigenlijk)
dat je niet ziet dat de rijbaan aan dok noord voorbij de parking volledig afgesloten is, euh ja, blinde mensen moeten niet met de auto rijden, denk ik dan, maar goed, misschien rijd je graag naar punten waar je niet doorkan?

dat je er dan voor kiest om de pijl met het fietsje te volgen, terecht komt op een plaats die duidelijk niet bedoeld is voor auto's, en dan niet door hebt dat je fout bezig bent als je verder rijdt... nee, ik snap het niet meer.

Ken de situatie niet maar lijkt mij in relatieve termen nog wel mee te vallen. Misschien dat ze die route zodanig gewend zijn van vroeger en dan plots een brainfart krijgen?
Alleszins toch nog minder achterlijk dan onbewust te gaan spookrijden op een snelweg. Of met de wagen een tramstation binnen te rijden; niet gewoon vast op de tramsporen, vast op de tramsporen van een ondergronds tramstation... En nee dat is dus geen alleenstaand geval.

Goh maf, die huurders van mij..
Nu willen ze ipv de 1ste te betalen op de 27ste pas betalen.
'Dan is het nog in dezeflde maand hé!"

Kalle

Ken de situatie niet maar lijkt mij in relatieve termen nog wel mee te vallen. Misschien dat ze die route zodanig gewend zijn van vroeger en dan plots een brainfart krijgen?
Alleszins toch nog minder achterlijk dan onbewust te gaan spookrijden op een snelweg. Of met de wagen een tramstation binnen te rijden; niet gewoon vast op de tramsporen, vast op de tramsporen van een ondergronds tramstation... En nee dat is dus geen alleenstaand geval.
nee, dat ligt niet op de route.

je moet daar onder die blauwe kraan door. dan kom je in die oude laadplaatsen, afscheidingen in betonplaat, waar dan openingen in zijn waar je met fietsers en voetgangers door kan. maar dus blijkbaar ook gewoon breed genoeg voor een porsche. je ziet dat ook net voorbij die kraan, ze hebben daar die dwarse betonplaten uit gehaald (dus |---| is | | geworden)
je wéét 100% zeker als je daar met je auto rijdt, dat je daar niet thuis hoort, hoor.

nee, dat ligt niet op de route.

je moet daar onder die blauwe kraan door. dan kom je in die oude laadplaatsen, afscheidingen in betonplaat, waar dan openingen in zijn waar je met fietsers en voetgangers door kan. maar dus blijkbaar ook gewoon breed genoeg voor een porsche. je ziet dat ook net voorbij die kraan, ze hebben daar die dwarse betonplaten uit gehaald (dus |---| is | | geworden)
je wéét 100% zeker als je daar met je auto rijdt, dat je daar niet thuis hoort, hoor.
Een foto zegt meer dan 1000 woorden.

Ik snap wel dat je als vroeger de bocht moest volgen (gele lijn) om naar de Dampoort te rijden en je nu ineens een brug wordt opgestuurd sommigen even in paniek slaan en domme stoten uithalen.

IMG_3732.jpeg

Bekijk bijlage 42446

Vorige maand, dus ze betalen voor juni pas 27 juli.
Ik heb al veel door de vingers gezien en wil het huis graag houden en bijhouden voor mijn zoon maar holy fuck seg
Verwijs naar de huurovereenkomst, daarin staat (hopelijk) toch tegen wanneer de huur dient betaald te worden.

En verwijs hen door naar het OCMW als ze het financieel moeilijk hebben.

Alsook hen officieel in gebreke stellen als ze niet tijdig betalen.

Verwijs naar de huurovereenkomst, daarin staat (hopelijk) toch tegen wanneer de huur dient betaald te worden.

En verwijs hen door naar het OCMW als ze het financieel moeilijk hebben.

Alsook hen officieel in gebreke stellen als ze niet tijdig betalen.
Ik weet het, maar heb nu ook geen zin in die heisa.
Denk dat ze ook maar 3 - 4m correct hebben betaald, de rest was in 2 stukken en 1 keer de vraag of ze een maand niet konden betalen, om dan daarna wel alles te betalen.

Uiteindelijk komt het geld wel en ik kan dat wel dragen maar het is frustrerend.

Denk dat ze ook maar 3 - 4m correct hebben betaald, de rest was in 2 stukken en 1 keer de vraag of ze een maand niet konden betalen, om dan daarna wel alles te betalen.
Is toch een teken aan de wand dat bij de minste tegenslag de huur gewoon niet meer zal worden betaald. Ik zou dat soort huurder zeker geen huurachterstand laten opbouwen.

Is toch een teken aan de wand dat bij de minste tegenslag de huur gewoon niet meer zal worden betaald. Ik zou dat soort huurder zeker geen huurachterstand laten opbouwen.
Gohja, Reds heeft de kandidaten screening gedaan en deze waren zogezegd uitmuntend.
Zolang het geld komt, fine, als het echt te boertig wordt moeten ze er wel uit maarja hoe ligt het er dan bij..

edit : ze zitten nu ook between jobs, hopelijk snel beter.

Veel zin om gewoon te verkopen

Terug
Bovenaan