Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het vereist toch een speciaal niveau van mentale geretardeerdheid om het als campinguitbater een goed idee te vinden om je kampeerplaatsen aan te vullen met grond vol stenen/steenafval. Piketten inslaan was geen pretje 😒

IMG-0495.jpg

Voor wie het nog niet gesnapt had. 1 van de 2 connectiepunten van de dop is doelbewust van zwakker plastiek gemaakt. Dopje losdraaien en vervolgens eens in een andere as twisten. Dop hangt nu alleen nog aan het sterke connectiepunt vast en gaat helemaal niet in je neus duwen...
Hangt van het ontwerp van de dop af... Is niet bij allemaal zo.

En dan nog, is toch een teken van slecht ontwerp als het niet vanzelfsprekend is.

Voor wie het nog niet gesnapt had. 1 van de 2 connectiepunten van de dop is doelbewust van zwakker plastiek gemaakt. Dopje losdraaien en vervolgens eens in een andere as twisten. Dop hangt nu alleen nog aan het sterke connectiepunt vast en gaat helemaal niet in je neus duwen...
Ik trek die dop nog altijd volledig los van de fles. #Anarchie #Rebel

Yes, daarom dat ik vroeg van "hogeraf voor de verkoop". Het lijkt mij wel een groot risico om uw gekende en geliefde receptuur efkes te veranderen om in't groot PROTEINE op de fleskes te kunnen zetten.

@Googke is het dan ook waar dat er terug naar het oude recept werd gegaan of zal gegaan worden?
Geen flauw idee, komt grotendeels erop neer dat een andere firma uit dezelfde groep failliet is verklaard en we nu dit als activiteit hebben overgenomen. High protein (+ extra vitamines) is een trend en van hogerhand werd het beslist om het zo te produceren. Geen idee of het recept terug gewijzigd wordt.

Binnen twee maanden moet mijn auto voor de eerste keuring binnen. Ik probeer nu al een afspraak te maken omdat ik regelmatig lees dat ge er rap bij moet zijn. En ik ken mijn eigen, als ik het niet doe als ik er eens aan denk, ga ik het zeker vergeten en te laat zijn. Maar, eugh, ik kan daar precies geen account maken? Als ik klik op afspraak maken, land ik automatisch op een inlogpagina, maar nergens zie ik de knop voor een account te maken? Ook wachtwoord vergeten klikken en daar uw email ingeven doet niets... Moet ge dan effectief wachten tot ze u nen invite sturen voor de eerste keuring?

Staat idd los van je auto. Kan je geen afspraak maken zonder account en daarna kiezen om toch een account te maken?

ah, ik heb het eens in een andere browser geprobeerd en die geeft me nu wel de optie om te registreren. vreemd. mij kennende zal het wel eerst user error zijn: ik zal bij die andere misschien direct login hebben gedrukt en die zal dat onthouden in plaats van de keuze opnieuw te geven als ge terug van de homepage start.

EDIT: amai, eerstvolgende beschikbare datum was dus direct 1 september. Ben al blij dat ik het nu al in orde heb weten te brengen.

Laatst bewerkt:
eugh, eerste inschrijving was op 14/9, dus ik ga nu nog niet gaan he. Maar wou nu wel al inschrijven omdat ik hier overlaatst had gelezen dat ge meer dan een maand op voorhand een afspraak moet maken. Wat dus blijkt te kloppen. 't is zelfs bijna 2 maanden op voorhand. De datum komt voor mij in elk geval goed uit.

Aan het afbouwen van mijn slaapmedicatie, echt slecht voel ik mij niet maar ben vandaag al weer wakker van 2u30. Vorige week vrijdag op zaterdag niks geslapen, zaterdag op zondag 3u en zondag op maandag weer niks.
Je voelt u echt moe maar je geraakt niet in slaap frustrerend.
Heb dat ook ooit meegemaakt. Volhouden is de boodschap. Eenmaal je zonder slaappil kan slapen voel je u zoveel beter. Echt ik raak die slaappillen nooit meer aan!

eugh, eerste inschrijving was op 14/9, dus ik ga nu nog niet gaan he. Maar wou nu wel al inschrijven omdat ik hier overlaatst had gelezen dat ge meer dan een maand op voorhand een afspraak moet maken. Wat dus blijkt te kloppen. 't is zelfs bijna 2 maanden op voorhand. De datum komt voor mij in elk geval goed uit.
Hangt er een beetje van af welke provincie, en dus welk bedrijf de centra runt. Tijdje geleden kon ik in W.Vl op 2 mei ten vroegste een boeking maken op 6 juli (of zo). Op hetzelfde moment waren er in verschillende Limburgse centra nog plaatsen in de 3e week mei. Dus het hangt blijkbaar van de locatie af.
6 juli was na mijn uiterste datum, dus dan maar in de rij gaan staan zonder afspraak. Toegekomen om 6u45… buitengereden om 10u. En dat in wat normaal één van de minst drukke centra in W.Vl. is.

Iemand die ik ken heeft er in april 4 uur over gedaan in datzelfde centrum. Dus ja, maak nu maar een afspraak. De man aan de kassa zei dat je tot bijna 1 jaar op voorhand een afspraak kunt maken.

Hoera. Mijn eerste werkdag en me ziek moeten melden. Kun je niks aan doen, maar ik voel er me wel flink ambetant over.
(Niet echt de eerste werkdag, maar eerste dag terug na lange tijd).

Al drie dagen amper eetlust, constipatie, misselijkheid. Gisteren zoveel buikpijn dat ik begon te twijfelen of ik geen appendicitis aan´t krijgen was.
Deze ochtend opgestaan met mega veel keelpijn, gore groen/bruine rochels en quasi geen stem, buikpijn is wel weg gelukkig.

Dat krijg je dus van te muilen met grieten die pas ziek zijn geweest. :unsure:

Terug
Bovenaan