DiffieHM
Well-known member
ABN dat AN werd. Dat moet zowat mijn vroegste herinnering aan woke zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ABN dat AN werd. Dat moet zowat mijn vroegste herinnering aan woke zijn.
Paar maanden geleden voorgehad bij een ontzenuwing. Kregen dat ding niet verdoofd dus ik kreeg de keuze om door te doen of alles terug dicht te gooien, antibiotica en een week later opnieuw.
Heb de onverdoofde optie gepakt omdat ik er vanaf wou. Achteraf bekeken bleek dat mss een mindere optie
Net niet de leuningen van die stoel afgetrokken bij momenten...
Was al mijn tweede afspraak ervoor.Ik had toch altijd de andere versie gekozen hoor.
Al denk ik niet dat mijn tandarts mij zelfs maar die keuze laat nemen. Die gooit dat gewoon tijdelijk dicht, schrijft antibiotica voor en maakt een vervolgafspraak.

Moet er wel 1ne vinden natuurlijk.Was al mijn tweede afspraak ervoor.
Misschien moet ik gewoon een andere tandarts zoeken![]()

Dat is in Antwerpen al even erg kerel. Kartonnen chino's en allemaal dingen die niet in mijn maat vallen.Hier in de primark in Bxl op zoek naar sloppy t-shirt en sokken. Het enige wat er te vinden is van maat van t-shirts zijn XL en sokken enkel van Dragonball Z en the simpsons![]()
Wat is een sloppy tshirt?Hier in de primark in Bxl op zoek naar sloppy t-shirt en sokken. Het enige wat er te vinden is van maat van t-shirts zijn XL en sokken enkel van Dragonball Z en the simpsons![]()
Comfortabel en ontspannen...ik heb er een paar gevonden in H&MWat is een sloppy tshirt?
Ze verkopen in H&M van die oversized shirts

En dan vergeten en zo vertrekken.Niet "van vandaag", maar van vorige week. Op (fiets)vakantie in de buurt van Maaseik: de meisjes van de toeristische dienst aan de jachthaven De Spaanjaard, net ten noorden van Maaseik, waarschuwen voor een grote diefstalplaag van auto-fietsrekjes op de parking aldaar. Zelfs indien het fietsrek gesloten is.... bastaards! Ze weten natuurlijk dat de mensen daar 's morgens parkeren, en dan vele uren weg zijn op de fiets.
Dus: ik ging parkeren dicht tegen een paal, en een dikke moto-ketting door mijn fietsrek en rond de paal. Of het rek IN de auto als dat kon.
U weze gewaarschuwd.

Leuk toch hoe alles van de VS naar hier over waait. Ik verlang al naar de toekomst als de politieke trends naar hier overwaaien.
Okay?Ben blij dat ik childfree ben, wat mij betreft mag 'die leuke toekomst' gerust nadat ik er niet meer ben plaatsvinden.
EDGENo man. Im pretty fking far from okay![]()