Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Paar maanden geleden voorgehad bij een ontzenuwing. Kregen dat ding niet verdoofd dus ik kreeg de keuze om door te doen of alles terug dicht te gooien, antibiotica en een week later opnieuw.

Heb de onverdoofde optie gepakt omdat ik er vanaf wou. Achteraf bekeken bleek dat mss een mindere optie :D
Net niet de leuningen van die stoel afgetrokken bij momenten...

Ik had toch altijd de andere versie gekozen hoor.
Al denk ik niet dat mijn tandarts mij zelfs maar die keuze laat nemen. Die gooit dat gewoon tijdelijk dicht, schrijft antibiotica voor en maakt een vervolgafspraak.

Ik had toch altijd de andere versie gekozen hoor.
Al denk ik niet dat mijn tandarts mij zelfs maar die keuze laat nemen. Die gooit dat gewoon tijdelijk dicht, schrijft antibiotica voor en maakt een vervolgafspraak.
Was al mijn tweede afspraak ervoor.
Misschien moet ik gewoon een andere tandarts zoeken :D

Was al mijn tweede afspraak ervoor.
Misschien moet ik gewoon een andere tandarts zoeken :D
Moet er wel 1ne vinden natuurlijk.

Mijn tandarts heeft daar toen 3 afspraken voor genomen de vorige keer. Maar heb de 2de keer toen niets moeten betalen. Enkel eerste keer en de laatste keer. Maar was toen wel een kost van 250€ als ik mij nog goed herinner.
Dat was de kost toen wel dik waard...

Center Parks id buurt van Straatsburg, we slaan een hoek om in het zwemparadijs en een familie passeert met een vrouw in knalgroene burkini, we merken dit terloops op zoals je iemand met een rode hanenkam observeert, niet alledaags maar ook niet meer dan dat. Haar man draait zich om en schreeuwt naar ons in gebroken Engels "iez deir sommtin toe sie". Redder vlakbij rolt zuchtend met zijn ogen en gebaart van te negeren.

Het raam boven op zetten en meteen de geur van goedkoop BBQ vlees, elke dag opnieuw. Ik denk dat 1 van de buren een familie lid aan het verkolen is ofzo... Juk!

OMG, er was een korte regenbui, de eerste sinds april. Ondanks dat er wat onweer en bliksem aan voorafging, voelde het toch alsof een jonge man langskwam voor een vluggertje. De uitgedroogde natuur moet zich zo ontevreden en bedrogen voelen, want het had duidelijk grote verwachtingen bij het zien van de bliksem en het horen van de krachtige donder, maar eindigde op zijn best met wat druppeltjes voorvocht.. :/

Aan het afbouwen van mijn slaapmedicatie, echt slecht voel ik mij niet maar ben vandaag al weer wakker van 2u30. Vorige week vrijdag op zaterdag niks geslapen, zaterdag op zondag 3u en zondag op maandag weer niks.
Je voelt u echt moe maar je geraakt niet in slaap frustrerend.

Hier in de primark in Bxl op zoek naar sloppy t-shirt en sokken. Het enige wat er te vinden is van maat van t-shirts zijn XL en sokken enkel van Dragonball Z en the simpsons :sop:

Hier in de primark in Bxl op zoek naar sloppy t-shirt en sokken. Het enige wat er te vinden is van maat van t-shirts zijn XL en sokken enkel van Dragonball Z en the simpsons :sop:
Dat is in Antwerpen al even erg kerel. Kartonnen chino's en allemaal dingen die niet in mijn maat vallen.

Ze beginnen toch een beetje te overdrijven met outdoor festivallekes en feesten in Gavere zulle
7 juni één op markt (1 jarige bestaan cafe, maar afgezaagde coverband muziek voor 50 en 60+ blijkbaar, door 60+ muziekanten), 2 weken later 21 juni kermis in centrum ... Nu 5 juli weeral één op markt.

Dat programma, krijg al goesting om te MOORDEN

Vandaag gaan er nog 2 andere door in een straal van 500m van de markt en aan de rand Gavere (een meerdaagse 5 6 7juli dan met nog deftig programma voor jong en oud)

Volgende week 11 juli ook weer één op de markt (ook zo'n kakgroepen)... Dan nog zeker 2 kermissen van randgemeenten erbij (alles ligt vrij dicht op elkaar allemaal +-2km). Vurste kermis is soms hoorbaar 5 km ver. Duurt 3 avonden en nachten.
Wat willen die hier? De Gentse Feesten overtroeven of zo? En altijd hoorbaar tot dus makkelijk 2 km ver als je pech hebt met wind (of meer bij die zotten van Vurste).

ps. nu valse André Hazes covers, kill me allready!

Laatst bewerkt:
Niet "van vandaag", maar van vorige week. Op (fiets)vakantie in de buurt van Maaseik: de meisjes van de toeristische dienst aan de jachthaven De Spaanjaard, net ten noorden van Maaseik, waarschuwen voor een grote diefstalplaag van auto-fietsrekjes op de parking aldaar. Zelfs indien het fietsrek gesloten is.... bastaards! Ze weten natuurlijk dat de mensen daar 's morgens parkeren, en dan vele uren weg zijn op de fiets.
Dus: ik ging parkeren dicht tegen een paal, en een dikke moto-ketting door mijn fietsrek en rond de paal. Of het rek IN de auto als dat kon.

U weze gewaarschuwd.

Niet "van vandaag", maar van vorige week. Op (fiets)vakantie in de buurt van Maaseik: de meisjes van de toeristische dienst aan de jachthaven De Spaanjaard, net ten noorden van Maaseik, waarschuwen voor een grote diefstalplaag van auto-fietsrekjes op de parking aldaar. Zelfs indien het fietsrek gesloten is.... bastaards! Ze weten natuurlijk dat de mensen daar 's morgens parkeren, en dan vele uren weg zijn op de fiets.
Dus: ik ging parkeren dicht tegen een paal, en een dikke moto-ketting door mijn fietsrek en rond de paal. Of het rek IN de auto als dat kon.

U weze gewaarschuwd.
En dan vergeten en zo vertrekken. :unsure:

Terug
Bovenaan