Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Is nu wel echt een marketingtrend geworden. Toen ik in 2016 in de VS zat viel me op hoe alles "high protein" was en ondertussen is dat hier ook wel zo.
Yes, daarom dat ik vroeg van "hogeraf voor de verkoop". Het lijkt mij wel een groot risico om uw gekende en geliefde receptuur efkes te veranderen om in't groot PROTEINE op de fleskes te kunnen zetten.

@Googke is het dan ook waar dat er terug naar het oude recept werd gegaan of zal gegaan worden?

Programma's waar je voor het bevestigen van je input verplicht wordt om op een knop te klikken in plaats van gewoon op enter te mogen drukken.

ON-GE-FUCKING-LOOFELIJK

Om de tandarts van wacht te weten. Waar zijn we mee bezig. Apotheker van wacht kan perfect via de website maar tandarts ooh nee das betalen. man man toch

Lokale verdoving bij een tandarts is FU-CKING AFZIEN. Moest bijna wenen als 38 jarige man. Was het niet blijkbaar niet genoeg verdoofd toen die begon te boren.

..... Net geen tranen gelaten. Volgende week terug :cry2::cry2:

Lokale verdoving bij een tandarts is FU-CKING AFZIEN. Moest bijna wenen als 38 jarige man. Was het niet blijkbaar niet genoeg verdoofd toen die begon te boren.

..... Net geen tranen gelaten. Volgende week terug :cry2::cry2:
Geen mogelijkheid tot andere tandarts? Zelf heb ik er eentje die door sommige mensen vermeden wordt omdat ze nogal grondig te werk gaat (je gebit doet enkele dagen zeer nadat je bij haar geweest bent en ze tandsteen heeft verwijderd), maar als het aankomt op verdoving checkt ze wel twee keer om te zien dat alles in orde is.

Geen mogelijkheid tot andere tandarts? Zelf heb ik er eentje die door sommige mensen vermeden wordt omdat ze nogal grondig te werk gaat (je gebit doet enkele dagen zeer nadat je bij haar geweest bent en ze tandsteen heeft verwijderd), maar als het aankomt op verdoving checkt ze wel twee keer om te zien dat alles in orde is.
Paar maanden geleden voorgehad bij een ontzenuwing. Kregen dat ding niet verdoofd dus ik kreeg de keuze om door te doen of alles terug dicht te gooien, antibiotica en een week later opnieuw.

Heb de onverdoofde optie gepakt omdat ik er vanaf wou. Achteraf bekeken bleek dat mss een mindere optie :D
Net niet de leuningen van die stoel afgetrokken bij momenten...

Het is hier 25 graden en er daalt buiten een mist neer over onze tuin van de buurman twee huizen verder die iets aan het opfikken is. Allez na enkele hete dagen is heel de straat aan het verluchten, geen beter moment zeker dan deze vrijdag om iets voor 17.00.

- Leden die dialect schrijven, nooit begrepen. Doet me altijd denken aan die 'ge zet van antweirpe' facebook groepen. Horror.
Dit gaat ongetwijfeld over onze frituurgoeroe @Beffer.
Praat jij in het echte leven ook altijd overdreven Brussels (dat is het dialect toch hé?) of is het enkel hier om extra grappig over te komen??
Verlos mij van deze vraag a.u.b.

- Leden die dialect schrijven, nooit begrepen. Doet me altijd denken aan die 'ge zet van antweirpe' facebook groepen. Horror.

Da ge hierover u ergert, ok, tot daar aan toe. Maar ons durven vergelijken met Antwerpenaren, da's ne brug te ver he copain. Bied je excuses aan!

Praat jij in het echte leven ook altijd overdreven Brussels (dat is het dialect toch hé?) of is het enkel hier om extra grappig over te komen??
ABN met een licht Brabantse & Franse tongval. Ik werk in finance dus ja met het dialect zou het niet goedkomen tijdens vergaderingen 😆. Soit, het is hun goed recht om zich eraan te ergeren en ik lig er niet wakker van en ik pas me wel aan zowel op het werk als privé als men mij vraagt om standaard te spreken, in welke taal dan ook

Laatst bewerkt:
ABN met een licht Brabantse & Franse tongval. Ik werk in finance dus ja met het dialect zou het niet goedkomen tijdens vergaderingen 😆. Soit, het is hun goed recht om zich eraan te ergeren en ik lig er niet wakker van en ik pas me wel aan zowel op het werk als privé als men mij vraagt om standaard te spreken, in welke taal dan ook
Grruuuuuut gelaik

Ging me over iemand anders toen ik het schreef.
Beffer is nog geestig om te lezen, inhoudelijk niet mijn schtijl, maar het brengt toch wat charisma.

Terug
Bovenaan