Op weg naar kantoor en alle toegangswegen richting NATO in Evere zijn precies afgesloten (veel politie, helicopters ). NAVO top was toch elders? Of is er iets anders aan de hand dat Iran het Westen wil aanvallen?
Betogers aan de NATO dus.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op weg naar kantoor en alle toegangswegen richting NATO in Evere zijn precies afgesloten (veel politie, helicopters ). NAVO top was toch elders? Of is er iets anders aan de hand dat Iran het Westen wil aanvallen?
De top was toch in Den Haag? Hebben de betogers zich vergist?Betogers aan de NATO dus.
Wat is dat met al dat volk vandaag de dag dat perse met speaker moet bellen en iedereen laten horen hoe het gesprek verloopt![]()
En heeft die kat dan gekuist?Nieuwe poetsvrouw want onze vaste is op zwangerschapsverlof. Stuurt uiteraard haar kat.
Ben je wel zeker dat het haar kat is?Nieuwe poetsvrouw want onze vaste is op zwangerschapsverlof. Stuurt uiteraard haar kat.

. En al de oude facturen zijn weg uit doccle dusja straks maar eens bellen zeker. Want via SMS vertrouw ik het niet helemaal met al die oplichtingen.good luck om iemand aan de lijn te krijgen binnen het half uur.Watergroep: facturen kwamen via doccle binnen waardoor ik ze soms over het hoofd zag, dus ik heb in januari ergens gebeld om ze op papier te ontvangen. Vandaag krijg ik een sms dat ik mijn factuur niet mag vergeten betalen. Tja: niets gekregen via post, niets gekregen via doccle. Ik wil die factuur opvragen maar heb mijn klantnummer nodig die op de factuur staat. En al de oude facturen zijn weg uit doccle dusja straks maar eens bellen zeker. Want via SMS vertrouw ik het niet helemaal met al die oplichtingen.
Is de Watergroep dan zo moeilijk te bereiken? Wij vallen hier nog net onder Aquaduin (@Str8_6 zit waarschijnlijk amper een paar km buiten die zone) en daar nemen ze toch snel op als je belt.good luck om iemand aan de lijn te krijgen binnen het half uur.
Anders via het klantenportaal van de Watergroep
Als het te lang duurt, kan ja altijd contact opnemen met het OCMW van je gemeente, die hebben een rechtstreeks contactpersoon om u hiermee te helpen.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/1...-de-watergroep-is-onbereikbaar-door-technisc/Is de Watergroep dan zo moeilijk te bereiken? Wij vallen hier nog net onder Aquaduin (@Str8_6 zit waarschijnlijk amper een paar km buiten die zone) en daar nemen ze toch snel op als je belt.

Misschien wa minder lucifers eten eh fieu.Deze morgen op kantoor effe mijn bureau moeten verlaten om ne vlammende knalharde prot te laten, deed fucking deugd en plus. Khad er mijn ballen durven op te verwedden dat alles kurkdroog bleef, zo voelde het toch aan. Nu net thuis aangekomen om te constateren da ik ne ganse fucking dag met 2 enorme remsporen met ieder ne dubbele laag heb rondgelopen, putain fieu![]()
Ik heb de laatste maand al minstens drie keer Theo Francken advertenties voor 30 dagen gesnoozed.
Eerste post vandaag:
Theo Francken die aanhaalt waarom de tweede plaats voor Israel op het songfestival betekent dat de verontwaardiging over Gaza eigenlijk helemaal niet zo groot is en een fata morgana van links/de media.
Als ik mij laat bannen op zijn pagina, is dat de enige manier om van die gesponsorde posts af te raken?
Die kat statisch geladen maken.En heeft die kat dan gekuist?
Het zal wel zijn of anders aan een stok vastmaken in een emmer water duwen en dweilen maar.Die kat statisch geladen maken.
Een rondwandelende swiffer.
Opzetzwembad weggewaaid van het terras. Gelukkig niet tot bij de buren.
Dan maar naar @Tomski gaan voor een plonske.