Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is het enkel ouder worden dat je pijn hebt? Geen andere mogelijke oorzaak?
Je lichaam wordt met ouder worden minder flexibel, waardoor een verkeerde slaaphouding zich kan wreken, zeker als je misschien ook nog gedurende de dag je lichaam bewegingen heeft gedaan/ belastingen heeft ervaren dat het niet gewend is.
Om een open deur in te trappen, beweeg je genoeg? Of misschien net te veel?
Ik ben er 43 en voel toch ook dat het langer duurt eer ik ergens van gerecupereerd ben, en slapen op een "slecht" kussen, voel ik ook meer dan vroeger.
Anderzijds 94 jaar kunnen worden zoals je grootmoeder en nog een conversatie kunnen voeren is ook niet vanzelfsprekend. Mijn vader is er geen 50 mogen worden, mijn grootmoeder was er 90, maar dement.
Maar we moeten ergens over kunnen klagen en het moet niet altijd het weer zijn![]()
Mijn moeder die haar huissleutel van mijn huis op de binnenkant van de deur gestoken heeft. Ik doe de kinderen naar school en geraak nu natuurlijk niet meer binnen. En geen enkele slotenmaker te vinden die kan komen.
Wat voor zever is dat eigenlijk. Je zal maar buiten staan met een pasgeboren kind ofzo.

DEUREN OPENEN DOOR TE FLIPPEREN MET PLASTIC
De meest eenvoudige manier om een gesloten deur zonder sleutel te openen, is het zogenaamde flipperen. Bij het flipperen gebruikt u een stukje hard plastic. Denk aan de bovenzijde van een boterhambakje, een oud pasje, een stukje van een plastic fles, enzovoorts. Dit plastic kunt u tussen de deur en deurpost drukken, om op die manier het slot in te drukken. Duw hierbij voorzichtig tegen de deur, zodat het indrukken van het slot makkelijker zal gaan. Houd er rekening mee dat deze methode alleen werkt, wanneer u het slot nog niet dichtgedraaid heeft.
Ja had ik al geprobeerd zonder succes.![]()
Sleutel aan de binnenzijde van het slot laten zitten?
Heeft u uw sleutel aan de binnenzijde van het slot laten zitten en komt u er niet meer in? Lees verder en kom erachter hoe u weer binnen komt.slotenmakerszaandam.nl
Je kan altijd eens een poging wagen met je bankkaart of identiteitskaart.![]()
Uiteindelijk is het pakje via Duitsland terug in Brussel terechtgekomen dinsdagochtend. Daarnet kreeg ik voor de derde dag op rij melding dat de levering uitgesteld werd door "werkomstandigheden". Blijkbaar is er een staking in UPS Brussel.Alle verzendmaatschappijen maken wel eens foutjes, maar over het algemeen ben ik best tevreden van alles. Behalve UPS. Altijd miserie, zonder uitzondering. Maar wat ik nu voor heb is wel het toppunt.
Iets op Vinted besteld met thuislevering via UPS. Al meer dan 2 weken is het onderweg. Het pakje is vertrokken vanuit Lille, met de auto ongeveer een halfuur van waar ik woon. Van daaruit is het verstuurd naar Madrid, dan Eindhoven, dan Brussel. Dan kreeg ik melding dat er een sorteerfout was gebeurd, en zat het plots in Noorwegen. De dagen daarop ging het naar Zweden, dan Denemarken. Dan weer 2 dagen niks. En nu krijg ik weer melding dat er een nieuwe sorteerfout is gebeurd, en zit het plots in Italië.
Milieuvriendelijk allemaal ook.

Ik wou reageren met ge hebt toch meer dan 1 buiten aan uw woning, tot ik mij de bedenking dat we dat ook niet hadden in onze vorige woning. Doorgang naar achter was altijd via het schuifraam.Mijn moeder die haar huissleutel van mijn huis op de binnenkant van de deur gestoken heeft. Ik doe de kinderen naar school en geraak nu natuurlijk niet meer binnen. En geen enkele slotenmaker te vinden die kan komen.
Wat voor zever is dat eigenlijk. Je zal maar buiten staan met een pasgeboren kind ofzo.
En uw moeder is nog binnen of... ?Mijn moeder die haar huissleutel van mijn huis op de binnenkant van de deur gestoken heeft. Ik doe de kinderen naar school en geraak nu natuurlijk niet meer binnen. En geen enkele slotenmaker te vinden die kan komen.
Ik heb nog nooit een deur gezien waarbij dat dat kan hoor. Er zit langs de kant waar je eventueel het slot zou kunnen wegduwen met de kaart toch altijd een lijst rond je deurpost?![]()
Sleutel aan de binnenzijde van het slot laten zitten?
Heeft u uw sleutel aan de binnenzijde van het slot laten zitten en komt u er niet meer in? Lees verder en kom erachter hoe u weer binnen komt.slotenmakerszaandam.nl
Je kan altijd eens een poging wagen met je bankkaart of identiteitskaart.![]()

Via de Vlaamse Slotenmakers Unie kan je altijd een betrouwbare slotenmaker voor uw regio vinden.Mijn moeder die haar huissleutel van mijn huis op de binnenkant van de deur gestoken heeft. Ik doe de kinderen naar school en geraak nu natuurlijk niet meer binnen. En geen enkele slotenmaker te vinden die kan komen.
Wij hebben een slot waar we langs binnen geen sleutel op kunnen steken. Dat is gewoon draaiknop en vast/los draaien langs binnen.En uw moeder is nog binnen of... ?
Voor de toekomst, laat een slot steken dat langs 2 kanten een sleutel kan hebben zonder dat dit blokkeert.
Protip: er bestaan cilinders met 2 apart draaiende delen zodat het niet uitmaakt of er een sleutel op één van beide kanten zit. Maar als je dan toch uw cilinder zou vernieuwen raad ik u een knopcilinder aan. Binnenzijde is een draaiknop om uw nachtschoot te vergrendelen, vanaf buitenzijde met sleutel en kan ten allen tijde bediend worden.Mijn moeder die haar huissleutel van mijn huis op de binnenkant van de deur gestoken heeft. Ik doe de kinderen naar school en geraak nu natuurlijk niet meer binnen. En geen enkele slotenmaker te vinden die kan komen.
Klopt, uw slaglat zit altijd voor de schuine kant van de dagschieter. Met een bankkaart gaat dat niet, met een flexibele kaart in kunststof wel. Maar dat is uiteraard enkel als de deur 'gesloten' is met de dagschoot. Een slot die vergrendeld is met nachtschoot of eventuele bijkomende schieters (meerpuntsloten) dan mag je het vergeten.Ik heb nog nooit een deur gezien waarbij dat dat kan hoor. Er zit langs de kant waar je eventueel het slot zou kunnen wegduwen met de kaart toch altijd een lijst rond je deurpost?
11.80 er bij vanaf de eerste herinnering doen ze toch niet? Ik heb het al een keer of twee gehad dat ik te laat was (eerste keer doordat ze zelf hun betaaltermijn hadden verkort naar 14 dagen maar bon). Je krijgt dan gewoon een mail of bericht dat je nog x-aantal dagen krijgt om te betalen.Telenet. Ik heb daar een tijdje een brief van gehad dat ik een boete moest betalen van 11,80 euro omdat ik te laat heb betaald. Dat is dus typisch bij die bedrijven. Direct boetes geven.
Nu goed, na die brief heb ik een vaste opdracht opgezet om het vaste bedrag te storten. En ik moest voor 31 mei die boete betalen. 30 mei heb ik die betaald, maar 31 mei kreeg ik direct de melding dat ik nog moest betalen. Nu goed, ik heb daar niet op gereageerd.
Vandaag bekijk ik een e-mail en u zie ik dat die daar toch dat bedrag weer hebben bijgerekend. Ik ga dat negeren en gewoon mijn vaste opdracht laten staan.
En dan binnen een paar maand/jaar de ergernis die mijn collega onlangs voorhad: iedereen zat gezellig in de tuin, behalve de kleine pagadder van een jaar of 4, die er niet beter op had gevonden dan de deur dicht te doen en op slot te draaien. Natuurlijk geen sleutel bij, dus mijn collega mocht met z'n eigen zoontje een gijzelaarsonderhandeling beginnen.Protip: er bestaan cilinders met 2 apart draaiende delen zodat het niet uitmaakt of er een sleutel op één van beide kanten zit. Maar als je dan toch uw cilinder zou vernieuwen raad ik u een knopcilinder aan. Binnenzijde is een draaiknop om uw nachtschoot te vergrendelen, vanaf buitenzijde met sleutel en kan ten allen tijde bediend worden.

Bel die toch gewoon efkes op. Als ge anders altijd op tijd betaald, dan laten ze normaal die boete wel vallen hoor.Telenet. Ik heb daar een tijdje een brief van gehad dat ik een boete moest betalen van 11,80 euro omdat ik te laat heb betaald. Dat is dus typisch bij die bedrijven. Direct boetes geven.
Nu goed, na die brief heb ik een vaste opdracht opgezet om het vaste bedrag te storten. En ik moest voor 31 mei die boete betalen. 30 mei heb ik die betaald, maar 31 mei kreeg ik direct de melding dat ik nog moest betalen. Nu goed, ik heb daar niet op gereageerd.
Vandaag bekijk ik een e-mail en u zie ik dat die daar toch dat bedrag weer hebben bijgerekend. Ik ga dat negeren en gewoon mijn vaste opdracht laten staan.
Ik had het op een voordeur. Ik zou dat nu ook wel niet op een achterdeur steken.En dan binnen een paar maand/jaar de ergernis die mijn collega onlangs voorhad: iedereen zat gezellig in de tuin, behalve de kleine pagadder van een jaar of 4, die er niet beter op had gevonden dan de deur dicht te doen en op slot te draaien. Natuurlijk geen sleutel bij, dus mijn collega mocht met z'n eigen zoontje een gijzelaarsonderhandeling beginnen.![]()
Klopt, uw slaglat zit altijd voor de schuine kant van de dagschieter. Met een bankkaart gaat dat niet, met een flexibele kaart in kunststof wel. Maar dat is uiteraard enkel als de deur 'gesloten' is met de dagschoot. Een slot die vergrendeld is met nachtschoot of eventuele bijkomende schieters (meerpuntsloten) dan mag je het vergeten.

Xinnix? Argenta Invisidoor?Ik zit met een deur die niemeer open wil met een magneet dagschoot. Die deur is dicht en geen beweging in te krijgen met de klink.
Uiteraard een blokdeur dus je kan ook niet aan scharnier what so ever
Dus ook geen schuine kant aan
Daar een oplossing voor?
Wat me bij mijn ergernis brengt: aannemers/zelfstandige..