Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Er zijn enkel 2-persoonskamers beschikbaar. Maar ik heb niet nadrukkelijk gekeken of er kinderen waren toegelaten.
Dus je selecteert niet op adults only, maar als je dan last hebt, dan is het dat koppel dat onredelijk doet.

Btw: als je via booking boekt, kan de eigenaar aanduiden dat het adults only is (zie screenshot). Doet hij dit niet, dan moet hij achteraf niet klagen.

Jammer genoeg bestaat er geen optie 'Kinderen van harte welkom', anders hadden wij dit wel aangeduid. Ook kinderen mogen reizen, evenveel en overal waar volwassenen dat mogen, wat mij betreft.

Bijlagen

• Screenshot_2025-05-24-12-51-17-22_9677bc1e11b592e04be31d299a520828.jpg
    Screenshot_2025-05-24-12-51-17-22_9677bc1e11b592e04be31d299a520828.jpg
    390,6 KB · Weergaven: 11
Dus je selecteert niet op adults only, maar als je dan last hebt, dan is het dat koppel dat onredelijk doet.

Btw: als je via booking boekt, kan de eigenaar aanduiden dat het adults only is (zie screenshot). Doet hij dit niet, dan moet hij achteraf niet klagen.

Jammer genoeg bestaat er geen optie 'Kinderen van harte welkom', anders hadden wij dit wel aangeduid. Ook kinderen mogen reizen, evenveel en overal waar volwassenen dat mogen, wat mij betreft.

Ik heb toch gezegd dat het enkel voor volwassenen was? De enige die in fout zijn, zijn dat koppel.

Soms zie je al aan de accomodatie toch ook dat het voor volwassenen is. Zoals reeds gezegd: enkel 2 persoonskamers.

Maarja de dag van vandaag hebben ze voor alles een label nodig blijkbaar. Kritisch denken is moeilijk.

Ik heb toch gezegd dat het enkel voor volwassenen was? De enige die in fout zijn, zijn dat koppel.

Soms zie je al aan de accomodatie toch ook dat het voor volwassenen is. Zoals reeds gezegd: enkel 2 persoonskamers.

Maarja de dag van vandaag hebben ze voor alles een label nodig blijkbaar. Kritisch denken is moeilijk.
Toen je hier gisteren begon te klagen, wist je dat zelf nog niet, dus is het niet echt relevant meer voor de hele discussie.

wat @Sylverscythe blijkbaar ook al zei dus

Toen jij hier initieel kwam klagen wist je dat zelf niet, jij vond gewoon dat die mensen daar niet hoorden, daar gaat het me om.

Als dat duidelijk te lezen valt bij boeking, tja dan is het zo. Al was het kennelijk niet zo duidelijk.

Als jij met uwen kleinen ook gaat gaan eten in Zilte zegt dat ook genoeg over u... En daar staat er trouwens ook nergens vermeld dat het niet mag. Maar iemand met enig verstand doet dat niet.

En dat die mensen niet kunnen lezen is mijn probleem niet.

Je wist het zelf niet en ik moet het eerste hotel of de eerste B&B tegenkomen waar je een driepersoonskamer moet boeken voor een baby.

De eigenares vond het kennelijk ook pas een probleem toen ze jou zag, niet bij aankomst van dat koppel.

Als jij met uwen kleinen ook gaat gaan eten in Zilte zegt dat ook genoeg over u... En daar staat er trouwens ook nergens vermeld dat het niet mag. Maar iemand met enig verstand doet dat niet.

Misschien moet je eens stoppen met een of andere random B&B te vergelijken met een sterrenrestaurant.

Verder zegt dat niets over mij, klasbak.

Iemand heeft precies een slechte nacht gehad :unsure:

Je wist het zelf niet en ik moet het eerste hotel of de eerste B&B tegenkomen waar je een driepersoonskamer moet boeken voor een baby.

De eigenares vond het kennelijk ook pas een probleem toen ze jou zag, niet bij aankomst van dat koppel.

Misschien moet je eens stoppen met een of andere random B&B te vergelijken met een sterrenrestaurant.

Verder zegt dat niets over mij, klasbak.

Jij veronderstelt nogal graag dingen zeker? Als er staat 'enkel volwassenen' zal ze het wel ergens een probleem vinden. :') Maar ik begrijp haar ook want als ze die mensen weigert , mag ze alles terugstorten en waarschijnlijk nog een negatieve rating aan haar been.

Conclusie: ouders mogen overal met hun baby komen tenzij er expliciet vermeldt staat dat dit niet mag. :lol:. Heerlijk die labeltjes maatschappij.

Gohja, we zitten nu eenmaal ook wel in het ergernissen topic he.
Ik kan wel verstaan dat als je een rustig nachtje wilt, een krijsende baby in de kamer er naast een ergernis kan zijn.
Ik zou er zelf geen groot drama van maken, maar zo eens van je afschrijven in het bijhorende topic kan misschien deugd doen om efkes te ventileren.

@belvedere86 Ik begrijp de kritiek op jouw ergernis hier toch ook niet.

Als wij eens een B&B doen is dit meestal om eens te ontspannen in een andere regio van het land. Als je dan ‘s nachts wakker gekrijst wordt door een baby, dan gaat dat ten koste van uw eigen comfort. Er zijn genoeg mensen die nadien de slaap niet meer kunnen vatten.

Met een pasgeborene naar een B&B gaan is misschien niet verboden, maar mist toch wat gebrek aan sociaal inzicht, want je weet toch dat je mensen gaat storen?

Als wij eens een B&B doen is dit meestal om eens te ontspannen in een andere regio van het land. Als je dan ‘s nachts wakker gekrijst wordt door een baby, dan gaat dat ten koste van uw eigen comfort. Er zijn genoeg mensen die nadien de slaap niet meer kunnen vatten.

Met een pasgeborene naar een B&B gaan is misschien niet verboden, maar mist toch wat gebrek aan sociaal inzicht, want je weet toch dat je mensen gaat storen?

En plus heel de verhuis voor 1 nacht...mensen zullen hun redenen gehad hebben, maar snap het ook niet volledig.

Ik denk dat het vooral de manier waarop de ergernis neergeschreven staat, tegen de borst stoot. Het kwam bij mij ook nogal rigide over toen ik het eerst las. Het zal wel genuanceerder gebracht worden face to face dan het hier neer te schrijven alsof die ouders met hun baby de stomste kl*ten van de wereld zijn.

Mijn ergernis: het gejank hierover.

Gohja, we zitten nu eenmaal ook wel in het ergernissen topic he.
Ik kan wel verstaan dat als je een rustig nachtje wilt, een krijsende baby in de kamer er naast een ergernis kan zijn.
Ik zou er zelf geen groot drama van maken, maar zo eens van je afschrijven in het bijhorende topic kan misschien deugd doen om efkes te ventileren.

De kritiek is dan ook meer gericht op zijn statements dat mensen met een baby niet op vakantie zouden mogen gaan, en dergelijke.

Terug
Bovenaan