Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Weekendje weg met verblijf in een B&B. Alles dik in orde tot er hier een koppel is toegekomen met een baby van amper een paar maand. Hoor ik die kleine krijsen tot hier. :angry: Echt blijf in uw kot e. Er zijn consequenties aan kinderen.
Er zijn ook consequenties aan een verblijf in een B&B, nl. dat je af en toe lawaai kan hebben van andere vakantiegangers.

Blijf zelf in uw kot als je geen andere mensen kan verdragen.

Er zijn ook consequenties aan een verblijf in een B&B, nl. dat je af en toe lawaai kan hebben van andere vakantiegangers.

Blijf zelf in uw kot als je geen andere mensen kan verdragen.

Typisch natuurlijk. Ik ben onverdraagzaam. :laugh: Hopelijk zit er eens zo een krijser naast u op restaurant.

Dus jij zou ook geen probleem hebben op restaurant met zo een kleine naast u? En ik bedoel een deftige zaak geen taverne/brasserie.
Als ouder heb ik er in ieder geval veel meer begrip voor, maar over hoelang krijsen spreken we hier? De hele nacht? Een uurtje? Een halfuurtje?

En uiteraard kan dat vervelend zijn, maar als ouder is dat vaak minstens even vervelend. Het is niet dat je zo'n dingen altijd kunt voorspellen.

Dus jij zou ook geen probleem hebben op restaurant met zo een kleine naast u? En ik bedoel een deftige zaak geen taverne/brasserie.
Net zoals jij nu niet in een deftig hotel logeert, maar een B&B?

Ik heb nog naast zo'n kleine wenende baby gezeten op een vliegtuig, dat is niet ideaal, maar zo'n drama is dat uiteindelijk ook niet. Als je je nu al druk maakt om waar die kleine straks zal zitten te wenen, ga je je daar natuurlijk in opjagen.

Ik heb meer problemen met een ouder kind dat luid is en geen manieren heeft dan een huilende baby. Die laatste kan daar, net zoals de ouders, weinig aan doen.

Ik heb nog naast zo'n kleine wenende baby gezeten op een vliegtuig, dat is niet ideaal, maar zo'n drama is dat uiteindelijk ook niet. Als je je nu al druk maakt om waar die kleine straks zal zitten te wenen, ga je je daar natuurlijk in opjagen.

Ik heb meer problemen met een ouder kind dat luid is en geen manieren heeft dan een huilende baby. Die laatste kan daar, net zoals de ouders, weinig aan doen.
Of een volwassene met weinig manieren.

Daarnet gaan ontbijten en de eigenares vroeg of we last hadden gehad van die baby. Ik zeg ja rond 4u20 wakker geworden door gekrijs. Begon ze zich te excuseren dat er hier geen kinderen zijn toegestaan maar dat koppel had niet eens melding gemaakt in hun reservatie dat er een baby mee was. :laugh:

Gelukkig zijn ze vandaag terug weg zei ze :).

Wat een kromme vergelijking... Er bestaat ook iets als een deftige B&B hoor...

In deze toch echt wel. Die mensen hebben even veel recht om ergens te gaan als jij.
Inderdaad, ze gaan dan zelfs naar een kalmere b&b om niet een volledig hotel wakker te houden maar enkel de eventuele gasten van een kleine b&b. Zo aandachtvol.

Of was je effectief in een b&b hotel @belvedere86 ? Dan kan ik nog de verwarring begrijpen...

Ik zou ook zwaar geïrriteerd zijn om de haverklap wakker te worden van gekrijs, maar gelukkig kan ik goed doorslapen eens ik in slaap gevallen ben.
In een vliegtuig voor een nachtvlucht van 8 à 10u zal ik misschien voor 70 à 80% van de tijd door het lawaai heen, incl. babygekrijs kunnen slapen, zonder slaappillen.
Als je vader piloot is, is een vliegtuig als een wieg.

Tja ge kunt altijd eens pech hebben met wie er nog op hotel/b&b zit. Een hoop zatte venten is het ook niet.

Snap ook niet zo goed, en heb zelf 2 kinderen ,dat je met een kleine baby naar een b&b gaat. Dat lijkt me voor de ouders en voor de baby niet echt ontspannend. Maar ligt misschien aan mij. Ik ben weinig avontuurlijk op dat vlak.

Inderdaad, ze gaan dan zelfs naar een kalmere b&b om niet een volledig hotel wakker te houden maar enkel de eventuele gasten van een kleine b&b. Zo aandachtvol.

Of was je effectief in een b&b hotel @belvedere86 ? Dan kan ik nog de verwarring begrijpen...

Ik zou ook zwaar geïrriteerd zijn om de haverklap wakker te worden van gekrijs, maar gelukkig kan ik goed doorslapen eens ik in slaap gevallen ben.
In een vliegtuig voor een nachtvlucht van 8 à 10u zal ik misschien voor 70 à 80% van de tijd door het lawaai heen, incl. babygekrijs kunnen slapen, zonder slaappillen.
Als je vader piloot is, is een vliegtuig als een wieg.
Staat toch in mijn andere post? Er zijn hier geen kinderen toegelaten maar dat koppel had hun baby niet vermeld in de reservatie.

Tja ge kunt altijd eens pech hebben met wie er nog op hotel/b&b zit. Een hoop zatte venten is het ook niet.

Snap ook niet zo goed, en heb zelf 2 kinderen ,dat je met een kleine baby naar een b&b gaat. Dat lijkt me voor de ouders en voor de baby niet echt ontspannend. Maar ligt misschien aan mij. Ik ben weinig avontuurlijk op dat vlak.
Misschien op doorreis gezien 1 nachtje maar...

Staat toch in mijn andere post? Er zijn hier geen kinderen toegelaten maar dat koppel had hun baby niet vermeld in de reservatie.
Dat is ambetant, maar dan aan de eigenares om ze te weren.

Wist jij op voorhand dat de B&B niet toegelaten was met kinderen?

Kan ook gewoon puur praktisch zijn natuurlijk, een ver familiefeest of een vlucht halen 's morgens vroeg ofzo. Ik vond thuisblijven met die baby ook het eenvoudigste, maar dat gaat niet altijd, en je hebt uiteindelijk mensen die daarmee gaan backpacken.

Vind het wel absurd dat wenende baby's en hun ouders kennelijk niet in een B&B thuishoren, dat lijkt me een voor de hand liggende slaapplaats.

Tuurlijk. In de trein ga ik bewust zitten in de coupés waar ook scholen met 30-40 zitten lawaai te maken. Ik geniet daarvan.

Kan ook gewoon puur praktisch zijn natuurlijk, een ver familiefeest of een vlucht halen 's morgens vroeg ofzo. Ik vond thuisblijven met die baby ook het eenvoudigste, maar dat gaat niet altijd, en je hebt uiteindelijk mensen die daarmee gaan backpacken.

Vind het wel absurd dat wenende baby's en hun ouders kennelijk niet in een B&B thuishoren, dat lijkt me een voor de hand liggende slaapplaats.

Volgens de eigenares blijkbaar niet e ;)

Gisteren iets op bol.com besteld dat ik zondag nodig heb. Wat rond gekeken zodat ik iets had met levertijd 'morgen', zaterdag vandaag dus. Status nu: door de drukte duurt het wat langer om je pakket te bezorgen. Ja dan gaat het in retour he.

Terug
Bovenaan