Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het overstappen is zeker een goed argument. Zelf nog nooit moeten overstappen en daardoor er niet aan gedacht. Laat ons zeggen dat het absurd is wanneer je niet moet overstappen :unsure:

Je hebt duidelijk nog niet veel op een vliegtuig gezeten.

Ik sta ook nu altijd direct daar want:
Al ook mijn connectie vlucht gemist want geen plaats meer dus checked bag

Voor het werk naar de VS. Kwam toe als laatste met 5 andere. Sorry vlucht overboekt no more space. Dit in combinatie met slecht weer en veel gecancelde vluchten nog 2 extra dagen mogen wachten om terug te keren naar huis.

Al die gasten met hun grote hand bagage die alle plaats innemen waardoor uw bagage en van alle kinderen dan overal verspreidt zit. Als je dan eruit moet ook weer drama en kans op connectie vlucht te missen.

Ik heb eigenlijk al paar connectie vluchten gemist. Ik ben geleerd.

Als ik kan probeer ik ook geen Westerse maatschappijen te nemen buiten KLM en Air France. Genoeg maatschappijen die wel nog free checkin luggage geven en krijg je betere kwaliteit dan die andere zonder.

Voor het werk naar de VS. Kwam toe als laatste met 5 andere. Sorry vlucht overboekt no more space. Dit in combinatie met slecht weer en veel gecancelde vluchten nog 2 extra dagen mogen wachten om terug te keren naar huis.

Al die gasten met hun grote hand bagage die alle plaats innemen waardoor uw bagage en van alle kinderen dan overal verspreidt zit. Als je dan eruit moet ook weer drama en kans op connectie vlucht te missen.

Als ik kan probeer ik ook geen Westerse maatschappijen te nemen buiten KLM en Air France. Genoeg maatschappijen die wel nog free checkin luggage geven en krijg je betere kwaliteit dan die andere zonder.
Dat klopt, ik zit meestal in een vliegtuig.

overstap in wenen hier was omgekeerd, ik had de overstap gehaald (zonder haasten, zelfs nog een donut of twee gegeten tussendoor), maar de bagage had de overstap niet gehaald 🙃

gelukkig leveren ze die dan later gewoon thuis af.

Maar als je ergens in 't midden van het vliegtuig zit, maakt dat dan verschil door onmiddelijk recht te staan? Iedereen vormt toch een rij dus sta je toch blok?

Maar als je ergens in 't midden van het vliegtuig zit, maakt dat dan verschil door onmiddelijk recht te staan? Iedereen vormt toch een rij dus sta je toch blok?

Ik heb zelfs meegemaakt in mijn situatie waarbij ik een connectievlucht moest halen binnen 30 minuten dat ik mensen voor me vroeg of ik erlangs kon, en ze het weigerden "ja dat kan iedereen wel zeggen. Op die 2 minuten zal het vast niet aankomen."

Ik heb zelfs meegemaakt in mijn situatie waarbij ik een connectievlucht moest halen binnen 30 minuten dat ik mensen voor me vroeg of ik erlangs kon, en ze het weigerden "ja dat kan iedereen wel zeggen. Op die 2 minuten zal het vast niet aankomen."
Met 9-11 had ik (toevallig) een vlucht geboekt. Ik had ruim de tijd. Ik zie die rij staan: WTF!
Ja ze waren toen extra streng met de controles hé.

Ik heb toen mensen helemaal niet gevraagd of ik er langs kon. Ik heb gewoon geroepen (1000x keer of zo): 'Excuse me!'.
En dan terwijl iedereen vies keek gewoon staalhard in ignore mode en 'gaan met die banaan'. En raar maar waar: Niemand heeft mij toen tegengehouden .. tot zover de praktijk dus dat men u zou tegenhouden of erger. (denken <> doen)

Zo heb ik uiterst nipt mijn vlucht nog gehaald. Schandalige actie van mij hé. Ik ben meestal vriendelijk maar ik heb al lang geleerd dat 'grof' zijn in bepaalde scenario's je verder brengt dan altijd je vriendelijke zelf zijn (Wat erg jammer is maar helaas gewoon een feit :S ).

Laatst bewerkt:
Afspraak gemaakt voor autokeuring. Vroegst mogelijke datum in 7 of 8 centra: 2 juli. :angry:

Dat is dus bijna 2 maand ver. Zo gaan veel mensen toch echt voorbij hun geldigheidsdatum zitten me dunkt.

Afspraak gemaakt voor autokeuring. Vroegst mogelijke datum in 7 of 8 centra: 2 juli. :angry:

Dat is dus bijna 2 maand ver. Zo gaan veel mensen toch echt voorbij hun geldigheidsdatum zitten me dunkt.
Ik heb de mijne in december al vastgelegd voor mei en toen zaten er al bepaalde dagen vol. Voor de vriendin dan vorige maand afspraak gemaakt en eerst vrije dag toen was ook ergens begin juli. Vanaf nu ga ik gewoon telkens rond nieuwjaar al een afspraak vast zetten.

Maar als je dan die rij ziet staan van wie niet gereserveerd heeft, betaal ik eerlijk gezegd nog liever de boete om te laat te zijn dan daar ook zo te staan aanschuiven.

Ik heb de mijne in december al vastgelegd voor mei en toen zaten er al bepaalde dagen vol. Voor de vriendin dan vorige maand afspraak gemaakt en eerst vrije dag toen was ook ergens begin juli. Vanaf nu ga ik gewoon telkens rond nieuwjaar al een afspraak vast zetten.

Maar als je dan die rij ziet staan van wie niet gereserveerd heeft, betaal ik eerlijk gezegd nog liever de boete om te laat te zijn dan daar ook zo te staan aanschuiven.

Mja, tis natuurlijk niet alleen de boete, wat als je ondertussen iets tegenkomt? Doet de verzekering dan niet moeilijk?

In Polen kan je geen afspraak maken, moet je gewoon daar naartoe gaan en uw beurt afwachten.

Ben er twee maanden geleden heengegaan om 08h30, was niemand anders, na half uurtje helemaal klaar.

Mja, tis natuurlijk niet alleen de boete, wat als je ondertussen iets tegenkomt? Doet de verzekering dan niet moeilijk?
Da's idd het probleem. Als je politiecontrole krijgt en je kan aantonen dat je een afspraak hebt, gaan ze het meestal wel door de vingers zien, maar bij een ongeval zoeken ze natuurlijk alles om niet te moeten betalen.

Da's idd het probleem. Als je politiecontrole krijgt en je kan aantonen dat je een afspraak hebt, gaan ze het meestal wel door de vingers zien, maar bij een ongeval zoeken ze natuurlijk alles om niet te moeten betalen.
Volgens mij is het ook al 116€ als je toevallig voorbij een anpr camera komt?

Volgens mij is het ook al 116€ als je toevallig voorbij een anpr camera komt?
Zou kunnen, ik had daar al niet aan gedacht zelfs. :p
Nu, de driehoek woning-herstelplaats-keuring mag altijd, ook al ben je 25 jaar te laat met je keuring, in zo'n geval kan je nog beroep indienen. Bij woon-werk gaat dat niet pakken.

1000039364.jpg

Dit valt niet onder garantie bij Amazon zeker?

Sony WF-100xm5, een maandje geleden gekocht.
Ik hoorde deze namiddag plots iets kraken achter mij, één van ons honden heeft zich geamuseerd 😫

Terug
Bovenaan