Polle32
Well-known member
Allez, ge moet zo niet overreageren.Op Sensodyne komen ook geen gevoelige berichten door.
Jup, ik zoek m'n jas wel.
Het is zo koud niet, je kan het gerust in uw trui afbollen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allez, ge moet zo niet overreageren.Op Sensodyne komen ook geen gevoelige berichten door.
Ik wou nog een mopje maken over Oral-B, maar ik dacht "nee, dat is teveel dad joke op een vrijdagmiddag".Op Sensodyne komen ook geen gevoelige berichten door.
Volle zomer voor ons? Orkaan seizoen bij hun?Semi-ergernis, eerder pijntje van de dag.
We hebben net onze vluchten naar Mexico geboekt, in volle zomer voor 3, en er komt rook uit mijn kredietkaart.
Die fatbikes heb ik dus nog nooit irl gezien. Dat is toch iets dat enkel gebruikt wordt door allochtone Nederlanders? Of begint dat aan de noordergrens ook wat door te sijpelen?Groepke irritante rotjong (zwarte training, glanzende primark jas en een buis op Nederlands) die hier in het centrum met fatbikes aan het racen zijn. Over het voetpad, tegen de richting, etc.
Terwijl er daar toch genoeg tussenzitten die beter wat meer zouden sporten en een gewone fiets gebruiken in plaats van zo’n lelijke half gemotoriseerde fatbike.
Hier in Turnhout zijn ze schering en inslag, meestal twee jongeren exact zoals Carrion ze beschrijft op 1 fatbike, waarbij de achterste de voorste stevig bij de borstkas vastneemt.Die fatbikes heb ik dus nog nooit irl gezien. Dat is toch iets dat enkel gebruikt wordt door allochtone Nederlanders? Of begint dat aan de noordergrens ook wat door te sijpelen?
Meeste orkanen zijn in september-oktober maar ja die kans is vanaf juni hoger.Volle zomer voor ons? Orkaan seizoen bij hun?
Kunnen ze al niet verstrikt geraken in de kabeltjes.Gisteren een step gepasseerd. Kind vanvoor, moeder vanachter. Moeder had uiteraard draadloze oortjes op.
Je heet dan ook Avondland en niet OchtendlandTweede week op rij geen zaterdagkrant in de brievenbus. De Standaard heeft wel krantencheques gegeven nadat ze zijn overgestapt naar een nieuwe bezorgdienst, maar mijn ochtendritueel van de krant te halen in het ochtendgloren en rustig door te lezen met een koffie is daardoor wel doorbroken.

Zijn ze in jouw streek maar recent begonnen met de nieuwe bezorgers? Hier is dat al sinds september. De laatste weken ging het weer goed. Maar deze week tijdens de werkdagen was ze weer veel later en zelfs 1 dag geen krant. Wel blij dat de weekendkrant weer volledig wordt geleverd. Die werd een tijdje ook zonder weekendbijlagen geleverd.Tweede week op rij geen zaterdagkrant in de brievenbus. De Standaard heeft wel krantencheques gegeven nadat ze zijn overgestapt naar een nieuwe bezorgdienst, maar mijn ochtendritueel van de krant te halen in het ochtendgloren en rustig door te lezen met een koffie is daardoor wel doorbroken.
Beste oplossing hiervoor die ik al gezien heb kwam van een aannemer. In theorie moet elke bezoeker van een werf veiligheidsuitrusting dragen. Daarom zijn er vaak wel wat extra helmen, (hand)schoenen etc aanwezig, de ene al in meer gebruikte staat dan de andere. Toen een buur voor de zoveelste keer zomaar binnenliep, kreeg em zonder pardon een vuiler voze helm op z'n kop en moest em een veiligheidsjasje waar ze precies de cementbak mee uitgewreven hadden aandoen.We zijn hier volop bezig met een totaalrenovatie - woning wordt volledig gestript en alles staat dus open.
De voorbije dagen hier al verschillende mensen uit de straat gezien die gewoon zonder gène op de werf komen, in de tuin of in het huis rondlopen, tussen de bouwvakkers door...
Of commentaar komen geven à la 'er loopt water op straat' of 'er ligt aarde op straat' - duh Joske, we zijn regenputten aan het steken.
Het lef, echt, ongelooflijk.
Die aannemer is ook nie de slimste van de hoop hèBeste oplossing hiervoor die ik al gezien heb kwam van een aannemer. In theorie moet elke bezoeker van een werf veiligheidsuitrusting dragen. Daarom zijn er vaak wel wat extra helmen, (hand)schoenen etc aanwezig, de ene al in meer gebruikte staat dan de andere. Toen een buur voor de zoveelste keer zomaar binnenliep, kreeg em zonder pardon een vuiler voze helm op z'n kop en moest em een veiligheidsjasje waar ze precies de cementbak mee uitgewreven hadden aandoen.
Nadien hebben we die toch niet meer terug gezien.
Hier staat het nu op. Plaatsvervangende schaamte. Niveau kleuterklas. Zullen wel extra betaald worden als ze ruzie maken, maar toch...Dat was ook mijn mening na een halve aflevering die ik gedwongen moest meekijken. Maar na 3 of 4 afleveringen zit ik er helemaal in en denk ik OMG Natassia zo een drama met Amy maak je toch niet op het event van Annelies???!!!!
Hier is die sinds de nieuwe bezorgdienst deze week nog geen enkele keer op tijd geweest. Vroeger met bpost altijd rond 06:30 in de bus. Tegenwoordig ergens tussen 10:00 en 12:00.Tweede week op rij geen zaterdagkrant in de brievenbus. De Standaard heeft wel krantencheques gegeven nadat ze zijn overgestapt naar een nieuwe bezorgdienst, maar mijn ochtendritueel van de krant te halen in het ochtendgloren en rustig door te lezen met een koffie is daardoor wel doorbroken.
Tweede week op rij geen zaterdagkrant in de brievenbus. De Standaard heeft wel krantencheques gegeven nadat ze zijn overgestapt naar een nieuwe bezorgdienst, maar mijn ochtendritueel van de krant te halen in het ochtendgloren en rustig door te lezen met een koffie is daardoor wel doorbroken.