Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ze is ook werkloos, en leeft netjes van uw belastinggeld?
Ze zit hele dagen thuis, dus ik veronderstel van wel. We begrijpen eigenlijk niet goed hoe ze ooit dat huis heeft kunnen kopen. Zal ook wel van een of andere erfenis geweest zijn.

Het ergste is dat we naar daar gingen met de intentie gingen om burenruzies te vermijden. We gingen zelfs voorstellen om misschien eens met haar honden te gaan wandelen, waardoor ze ons misschien zouden kennen en dan ook minder zouden blaffen. Niet dat ik daar veel hoop op had. Haar honden leven volledig ingesloten en blaffen ook als er niets te zien is. En ik betwijfel zelfs of ze leibanden heeft. Maar dan zouden we toch kunnen zeggen dat we geprobeerd hadden.

Tot dat voorstel zijn we niet eens geraakt.

Breed
Maar
Waardeloos
Is voor mij wel een algemene frustratie aan't worden. Parkings worden precies overal kleiner en de auto's groter. Dan zie ik ergens een plekje tussen 2 geparkeerde wagens. Maar dat zijn dan 2 dikke SUV's. Ik kan dan nog wel net de parking in rijden, maar krijg onmogelijk mijn deur nog open. Hoewel beide wagens eigenlijk wel gewoon binnen hun vak geparkeerd staan.

Is voor mij wel een algemene frustratie aan't worden. Parkings worden precies overal kleiner en de auto's groter. Dan zie ik ergens een plekje tussen 2 geparkeerde wagens. Maar dat zijn dan 2 dikke SUV's. Ik kan dan nog wel net de parking in rijden, maar krijg onmogelijk mijn deur nog open. Hoewel beide wagens eigenlijk wel gewoon binnen hun vak geparkeerd staan.
Worden parkings effectief kleiner? Want ik denk dat met een auto van 10-20 jaar geleden je nergens problemen gaat hebben. Elke generatie worden wagens gewoon lomper en lomper, en de trend waar iedereen een SUV moet hebben versterkt dat nog eens. Als je achter zo'n BMW X6 of Tesla Y rijdt valt het me toch altijd op hoe gigantisch die (overigens lelijke, IMO) wagens zijn.

Worden parkings effectief kleiner? Want ik denk dat met een auto van 10-20 jaar geleden je nergens problemen gaat hebben. Elke generatie worden wagens gewoon lomper en lomper, en de trend waar iedereen een SUV moet hebben versterkt dat nog eens. Als je achter zo'n BMW X6 of Tesla Y rijdt valt het me toch altijd op hoe gigantisch die (overigens lelijke, IMO) wagens zijn.
Dit vooral, auto's zijn veel breder geworden. Vervoert waarschijnlijk nochtans 90% van de tijd maar één persoon.

Bwah hier in Mol zijn de laatste jaren wel wat nieuwe parkings aangelegd (sporthal en carrefour waar ik vaak kom bv) en die zijn toch wel kleiner geworden hoor. Ik rijd zelf maar met een Hyundai i30, en zelfs voor mijn wagen zijn die gewoon smaller dan vroeger.

Moet er wel bij zeggen, toen we terug buiten kwamen bij de bowling stond er op krak dezelfde plek een andere BMW mooi tussen de lijntjes

Bwah hier in Mol zijn de laatste jaren wel wat nieuwe parkings aangelegd (sporthal en carrefour waar ik vaak kom bv) en die zijn toch wel kleiner geworden hoor. Ik rijd zelf maar met een Hyundai i30, en zelfs voor mijn wagen zijn die gewoon smaller dan vroeger.

Ik zou ook zeggen, combinatie van de 2.

Soms zie je eens een nieuw aangelegde parking die OK is maar meestal proberen ze toch op papier het maximale aantal plaatsen in een beperkte oppervlakte te duwen. Met als resultaat veel ongebruikte plaatsen omdat mensen uit hun vak staan, of je inderdaad niet uit je auto geraakt zelfs wanneer iedereen binnen de lijnen staat.

Ik zou ook zeggen, combinatie van de 2.

Soms zie je eens een nieuw aangelegde parking die OK is maar meestal proberen ze toch op papier het maximale aantal plaatsen in een beperkte oppervlakte te duwen. Met als resultaat veel ongebruikte plaatsen omdat mensen uit hun vak staan, of je inderdaad niet uit je auto geraakt zelfs wanneer iedereen binnen de lijnen staat.
Ik geraak met mijn multivan niet in 1 parkeervlak op een parking aan een sportcomplex. Vooral in de lengte dan, ofwel staat mijn snuit veel te fel naar voor, ofwel sta ik een stuk met mijn gat in het parkeervlak achter mij

Klopt, maar diegene die vinden dat ze overal in in schuine beweging perfect geparkeerd staan .. :cautious:

Werkt deze site hier voor iemand? Ik probeer die nu al enkele dagen te bereiken, maar NOPPES.

SSL fout hier...

Code:
Access to mijndossier.rrn.fgov.be was denied
mijndossier.rrn.fgov.be didn’t accept your login certificate, or a login certificate may not have been provided.

Try contacting your organization.
ERR_BAD_SSL_CLIENT_AUTH_CERT

Werkt deze site hier voor iemand? Ik probeer die nu al enkele dagen te bereiken, maar NOPPES.

SSL fout hier...

Code:
mijndossier.rrn.fgov.be didn’t accept your login certificate, or a login certificate may not have been provided.

Krijg je die fout als je de e-id kaartlezer gebruikt?
Is volgens deze fgov pagina blijkbaar nog altijd nodig, ze vermelden in ieder geval toch niet dat het met itsme ook zou werken.

Krijg je die fout als je de e-id kaartlezer gebruikt?
Is volgens deze fgov pagina blijkbaar nog altijd nodig, ze vermelden in ieder geval toch niet dat het met itsme ook zou werken.
Ik krijg gewoon die foutmelding te zien zonder meer, geen klassiek inlogkeuze voor eID of andere methoden.

Heb nu eens mijn eID certificaten verwijderd uit m'n browser, maar idem. Straks eens de cache/cookies verwijderen. Maar idem op Chrome/Firefox...
Heb zelfs geen kaartlezer aangesloten, die ligt al in de verhuisdoos op een andere locatie gvd.

SSL fout hier...

Code:

Werkt alleen als je eID in een werkende kaartlezer op je PC is aangesloten. Hele ongebruiksvriendelijke manier om het certificaat op je eID te vereisen. Als je op een andere site van de overheid kunt inloggen met je eID, zou deze site ook moeten werken.

SSL fout hier...

Code:

Probeer deze link eens

Laat maar, same problem

Het zonneke schijnt weer, en ik kan enkel herhalen: niet iedereen (en dan vooral veel mannen) is gemaakt voor teensletsen.

Terug
Bovenaan