Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeseltrunners ?Discussie in de WhatsApp groep van een sportclub en er is iemand die consistent y tipt ipv ij. Ge wordt daar gewoon al geïrriteerd van, waardoor haar punt er eindelijk niet meer toe doet.
Uw ergernissen zijn regelmatig terecht, jammer dat er altijd een sausje van morele superioriteit, dramatiseren, stereotypering en overdrijven over moet, dat doet veel teniet aan uw berichten.Ons Vlaams erfgoed om elk weekend te staan schelden op scheidsrechters terwijl onze Kenji, de meest getalenteerde voetballer ooit, voor elk doelpunt € 50 zwart geld krijgt van de voorzitter, daar dragen we graag ons steentje aan bij.
Hoeseltrunners ?
Ge zijt al eens zo goed als thuis voorbij gereden.Gezien zijn ervaring met een lokale schepen gok ik op Bilzen beweegt
Nog even en ik heb Pardal ontmaskert
(Weet ik ook waar ik al mijn pakjes moet afhalen)
Aaah, het seizoen van de huis-aan-huis leurders is weer begonnen blijkbaar. Is het startschot in februari? Dit is alweer de 3de in enkele dagen tijd.
![]()
jobstudenten zijn vrij. Examens zijn gedaan en je ziet nu die van Hello Fresh weer ronddwalen in Gent.
Het probleem kan dus ook voor komen met een backup van de authenticator (wat je dus niet verwacht).Voor zover ik weet kun je toch gewoon een backup maken van authenticator?

Denk aan Fristi en het is zo voorbij.Wakker geworden met een ferme stijve. Normaal geen probeem maar nu ben ik aangekomen op kantoor en heb het nog steeds. En ik moet binnen een uur ongeveer een presentatie doen![]()
Geen paniek, als je erectie uren duurt zal het ver de laatste keer zijn.Wakker geworden met een ferme stijve. Normaal geen probeem maar nu ben ik aangekomen op kantoor en heb het nog steeds. En ik moet binnen een uur ongeveer een presentatie doen![]()
Dan sta je daar ook mooi voor lul.Wakker geworden met een ferme stijve. Normaal geen probeem maar nu ben ik aangekomen op kantoor en heb het nog steeds. En ik moet binnen een uur ongeveer een presentatie doen![]()
normaal zeggen ze in situaties waar je stress hebt bij een presentatie dat je je publiek naakt moet voorstellen. geen idee of dat in dit specifieke geval zou helpen, voor u, maar probeer het eens?Wakker geworden met een ferme stijve. Normaal geen probeem maar nu ben ik aangekomen op kantoor en heb het nog steeds. En ik moet binnen een uur ongeveer een presentatie doen![]()
letterlijk een 'powerpoint'-presentatieWakker geworden met een ferme stijve. Normaal geen probeem maar nu ben ik aangekomen op kantoor en heb het nog steeds. En ik moet binnen een uur ongeveer een presentatie doen![]()
Uw ergernissen zijn regelmatig terecht, jammer dat er altijd een sausje van morele superioriteit, dramatiseren, stereotypering en overdrijven over moet, dat doet veel teniet aan uw berichten.
Dus blijf je gewoon doen waar andere users al meermaals aangegeven hebben een probleem mee te hebben.Superioriteit? Omdat ik spreek vanuit mijn eigen ervaringen in mijn rijhuis, terwijl ik afgeef op de rijke, hogere middenklasse aan de buitenrand van de grootsteden? Ok dan.
Ik probeer inderdaad niet gewoon een idiote scheldpost te maken. Dat is te saai om te lezen voor jullie. Daarom probeer ik mijn ergernis wat in te pakken en te overgieten met een sausje van drama en stereotypering. Nochtans een vrij gekende stijlvorm. Ik zou het dus ook niet bloedserieus aflezen, maar lees het met een knipoog.