Je ergernissen van vandaag - Deel 2

dat is toch meer dan die vent of die kinderen alleen dan?
geen contact meer met familie, tot daar aan toe, maar ze had wel vrienden, en 't is duidelijk ook niet dat ze niet buiten kwam he (ze ging bvb regelmatig uit met vrienden in Amsterdam)

daar is daar niemand uit die kring die na een jaar of 7 denkt: "tiens, ons Heidi, da's al lang geleden, waar zou die zitten?"

dat is toch meer dan die vent of die kinderen alleen dan?
geen contact meer met familie, tot daar aan toe, maar ze had wel vrienden, en 't is duidelijk ook niet dat ze niet buiten kwam he (ze ging bvb regelmatig uit met vrienden in Amsterdam)

daar is daar niemand uit die kring die na een jaar of 7 denkt: "tiens, ons Heidi, da's al lang geleden, waar zou die zitten?"
Maar langs de andere kant: als die vrienden bvb wel meermaals contact hebben gezocht maar geen respons kregen, houdt het ook ergens op he.
Allez ja, ik ben zo in de loop der jaren ook wel verschillende vrienden (zeker dan uitgaansvrienden) uit het oog verloren hoor, zeker na verhuizingen, relatie-wissels,...
En dan kan het plots ook snel gaan, ik heb zo vorig jaar pas, met toevallig nog zo iemand nog eens tegen te komen en herinneringen op te halen, ontdekt dat ene die dik 10j terug uit de vaste optredenskliek was verdwenen (na een verhuis btw) blijkbaar niet lang daarna verongelukt is

Politie ontdekt per toeval dat jonge mama Heidi (26) uit Balen al 14 jaar vermist is: “Zelfs haar vriend deed nooit aangifte”

Triest. Niemand die u ooit mist. :confused:

De partner is wel verdacht naar mijn mening. Ze was 'plots' verdwenen? Maar géén aangifte doen en de kinderen verder opvoeden?
Ahum. Maar goed voordeel van twijfel en zo .. waarschijnlijk ook drugs in het spel en dan zijn er 'VEEL' mogelijke pistes.
Hij zou wel de kinderbijslag op de hoogte gebracht hebben volgens een ander artikel en zijn kinderen 5 jaar kwijt geweest zijn. Dus dan moeten er toch instanties op de hoogte geweest zijn van de afwezigheid van de moeder. Ik denk dat als ge er van uit gaat dat uw partner het bewust is afgetrapt, ge nu wel niet snel een verdwijning gaat aangeven (nu, misschien als ge ze vermoord hebt ook niet). Blijft raar natuurlijk.

Hij zou wel de kinderbijslag op de hoogte gebracht hebben volgens een ander artikel en zijn kinderen 5 jaar kwijt geweest zijn. Dus dan moeten er toch instanties op de hoogte geweest zijn van de afwezigheid van de moeder. Ik denk dat als ge er van uit gaat dat uw partner het bewust is afgetrapt, ge nu wel niet snel een verdwijning gaat aangeven (nu, misschien als ge ze vermoord hebt ook niet). Blijft raar natuurlijk.
Ze hebben haar dus al binnen het jaar geschrapt uit alle registers
administratief gezien "bestond vrouw niet meer"

Dit verhaal is trouwens geen alleenstaand geval. Alleen komt dit nu extra in de media aandacht dankzij Faroek en co.
In België kan je dus blijkbaar al snel administratief / wettelijk niet meer bestaan. Als in dat onderzoek fouten gebeuren kan zo iemand dus spoorloos verdwijnen (levend of dood).

Het blijft een raar verhaal. Maar ja natuurlijk staan alle details niet in de media.

Lokaas op lijm, ultrasoon geluid, vergif, spleten onder de trap dichtgeplakt, voeding luchtdicht verpakt, alles geprobeerd maar de muizen blijven en eten nu 's nachts van een rieten stoel en rieten mand.

Lokaas op lijm, ultrasoon geluid, vergif, spleten onder de trap dichtgeplakt, voeding luchtdicht verpakt, alles geprobeerd maar de muizen blijven en eten nu 's nachts van een rieten stoel en rieten mand.
Had ook last van muizen (ons huis grenst aan een boerderij, dus denk dat ze van daar kwamen).

Sinds ik de spouwgaten van de woning gedicht heb met muizengaas en zo metalen roosters, heb ik er geen last meer van.

IMG_0605.jpeg

IMG_0604.jpeg

Oude TV verkopen op 2de hands
Gelijkaardige zoekertjes gezocht en de prijs in twee gedaan om er vanaf te zijn.
In het weekend een koper, enkele berichten heen en weer en hij zou vandaag om 19u komen.
Geen kat te bespeuren uiteraard.

Smijt het nog liever op het containerpark dan mij hiermee bezig te houden.

Val zetten met een klein stukje brood met Nutella. Had op 10 minuten er 2 gevangen.

Ze is meerderjarig, stel ik vertrek bewust uit Be, ik zou het ook niet leuk vinden dat ze in België allerlei opsporingen organiseren en mij mss gaan opzoeken in Spanje.

Adobe...

In 2015 lightroom 6 gekocht (geen abonnement). Ik weet account zowaar nog en heb serienummer. Na veel zoeken download link gevonden, geef serie nummer in. Start programma op en moet opnieuw inloggen en dan gebeurt er niks.

Grrr en dan zijn ze verbaasd dat mensen illegaal downloaden

Adobe...

In 2015 lightroom 6 gekocht (geen abonnement). Ik weet account zowaar nog en heb serienummer. Na veel zoeken download link gevonden, geef serie nummer in. Start programma op en moet opnieuw inloggen en dan gebeurt er niks.

Grrr en dan zijn ze verbaasd dat mensen illegaal downloaden
Het is het tijdperk van de abonnementen. You will own nothing and be happy about it.

Zo'n zwarte diervriendelijke vangdoos van de Brico ?
We hebben een diervriendelijke groen plastieke val, ik denk ooit van de Aveve gehaald.

Als ge ze gevangen hebt, en ge wilt het diervriendelijk houden, gaat ge ze nog mogen vrijlaten op een paar km van u huis.Anders komen ze gewoon terug.

Heb net 'ontdekt' dat Lukoil eigenlijk een Russisch bedrijf is.

We sanctioneren Rusland op alle vlakken, maar een Russisch tankstation mag in Europa dan wel open blijven? 🤡
Dat wordt nooit meer tanken daar.

Oude TV verkopen op 2de hands
Gelijkaardige zoekertjes gezocht en de prijs in twee gedaan om er vanaf te zijn.
In het weekend een koper, enkele berichten heen en weer en hij zou vandaag om 19u komen.
Geen kat te bespeuren uiteraard.

Smijt het nog liever op het containerpark dan mij hiermee bezig te houden.
FB Marketplace gaat tegenwoordig veel sneller dan 2dehands. Zeker aan een goede prijs komen al de koopjesjagers (die met winst proberen door te verkopen).

Maar ook een hoop scammers daar..Al heb je die snel door want die bieden vaak meer dan de vraagprijs en vragen je naar een of andere vage website te gaan voor de betaling.

Ik zit hier in een wachtzaal van het ziekenhuis. De dokter uiteraard al een uur te laat en plots komt er hier een de lichten uitdoen en gaat naar huis.
Dus ik zit hier nu in een donkere wachtzaal in een ziekenhuis waar het muisstil is en ik in de verte het licht van een andere afdeling zie. Wtf zeg.

Ik heb eens zoiets gehad in Rochester USA. Vlieg London - Toronto - Rochester. Maar een sneeuwstorm in Toronto alle vluchten gecanceld na 10u in de luchthaven toch weer vliegtuigen de licht en de mijne ook. Rond 23h00 met klein vliegtuig de lucht in gelandt in Rochester klein uurtje later. Piloot zegt door die deur gaan. Ik en 2 Chinese vrouwen wandelen naar die deur en gesloten. We stonden daar op de tarmac in een luchthaven die gesloten was. Uiteindelijk dan zo een trap op wielen gevonden die geduwd naar zo’n arm voor op het vliegtuig te wandelen en dan liepen we daar in het donker in een gesloten luchthaven net voor we buiten waren de immigrations officers met getrokken geweer ons tegen gehouden. Na 3minuten was het wel uitgeklaard en stonden we buiten op een luchthaven zonder taxi’s. Ik gelukkig een collega kunnen bellen die mij heeft komen ophalen no clue van die vrouwen die stonden daar nog te wachten op niemand

FB Marketplace gaat tegenwoordig veel sneller dan 2dehands. Zeker aan een goede prijs komen al de koopjesjagers (die met winst proberen door te verkopen).

Maar ook een hoop scammers daar..Al heb je die snel door want die bieden vaak meer dan de vraagprijs en vragen je naar een of andere vage website te gaan voor de betaling.
Thanks voor de tip. Zal het eens proberen.

Terug
Bovenaan