Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Mijn aanbod blijft gelden, je mag ze hier laten leveren.

Is het dan ook aan hetzelfde tarief?

Misschien aan de burgemeester en De Croo de soevereiniteit aanvragen van je straat.

Als de miserie blijft duren ga ik een asielaanvraag doen aan één van de aangrenzende gemeenten.

Tongeren-Borgloon zie ik wel niet zitten, ik wil geen bottie zijn.

Hasselt of Genk. Een twijfelgeval. Ofwel werk ik dan voor mijn eigen stad, maar mag ik niet klagen (op bevel van de directeur) ofwel kan ik zoveel zagen als ik wil, maar verlies ik het voordeel dat ik de mensen niet ken die voor mij dingen in orde krijgen gemaakt.

😂 Met wat pech komen ze in jullie gemeente aan ja

Geen idee. Mijn aanvraag staat "in behandeling" en als ik mijn voorschot wil bekijken/wijzigen krijg ik "Je kan je voorschot niet wijzigen, dit betreft een leegstand"
Chat zegt "We weten het, maar kunnen momenteel nie veel doen"

Intussen ook niks meer gehoord ivm een afrekening van fluvius

Gemeente wijst uiteraard naar federaal/landelijk niveau waar het mis zou lopen. Burgemeester maakt zich niet moe aan plebs als ons hè..

Lanaken of Zutendaal is misschien nog een optie
Gene bottie, geen vinstermik en gene Genkie.

Ik heb hier al burger niet om gevraagd hè..
Over enkele maanden moet men onze tuin aanleggen. De aannemer heeft het adres, maar waar gaat die leverancier het materiaal heen sturen?

Lanaken of Zutendaal is misschien nog een optie
Gene bottie, geen vinstermik en gene Genkie.
Helemaal vergeten dat die ook tot de grensgemeenten horen
Ik heb hier al burger niet om gevraagd hè..
Over enkele maanden moet men onze tuin aanleggen. De aannemer heeft het adres, maar waar gaat die leverancier het materiaal heen sturen?
Hier moet de tuin ook aangelegd worden, stuur maar door

Komen met de trein toe in BXl central.

Monsieur.. cigarette?
Euh, waar ziet gij dat wij rokers zijn?

Jongste zoon moet plassen, ik sta buiten te wachten terwijl vrouw met zoon gaat plassen
Monsieur... Monnaie? Urgent!

Kerel ge ziet er uit alsof ge toch overal de boel onderzeikt, ga daar in de gang.

En kers op de taart, komt een madam bij mij met wat 20 centen in haar hand. Denk dat ze misschien wil wisselen voor de toilet automaat...

Monsieur 4 euro pour un ticket svp!

Is het nationale bedeldag? Heb ik een rondzendbrief gemist?

My 2 cents (en ik geef ze ni af!)

Yep. Waze en Google maps
Maar het is precies alsof de straatnaam nog niet geregistreerd is in officiële databanken als een Belgisch adres
Nu wil ik u niet doen wanhopen, maar in de straat van mijn ouders zijn de huisnummers veranderd in 2000 en om de exacte plaats te vinden, moet ik in Waze en Google Maps nog steeds het oude huisnummer ingeven. (Pakjes en bestellingen komen wel correct toe)

Tv defect, paar zwarte golven links bovenaan:

IMG-8102.jpg

mijn moeder is 2 weken geleden verhuisd. deze week stuurde ze mij een bericht of ik vandaag kon komen verven.
dus ik naar ginder. niemand thuis. ze waren in haar oude huis aan't verven. ik kom daar toe, staat mijn broer mij daar half uit te lachen dat ik verkeerd was. ik had zoiets van "ja, als iemand mij dat gezegd had"... maar blijkbaar is het dus logischer dat je 2 weken na de verhuis in de oude (sociale) woonst gaat schilderen, als in de nieuwe ("waarom zoudt ge dat doen?")

en dus ben ik weer den achterlijken dat ik dat niet door heb

mijn moeder is 2 weken geleden verhuisd. deze week stuurde ze mij een bericht of ik vandaag kon komen verven.
dus ik naar ginder. niemand thuis. ze waren in haar oude huis aan't verven. ik kom daar toe, staat mijn broer mij daar half uit te lachen dat ik verkeerd was. ik had zoiets van "ja, als iemand mij dat gezegd had"... maar blijkbaar is het dus logischer dat je 2 weken na de verhuis in de oude (sociale) woonst gaat schilderen, als in de nieuwe ("waarom zoudt ge dat doen?")

Waarom zou je in een oude sociale woning gaan verven?

Indien ze er meer dan 9 jaar geleden is ingetrokken zijn de verfwerken af geschreven en de kosten volledig voor de verhuurder, tenzij er schade aan de muur is die niet afgeschreven is en niet te wijten is aan slijtage of overmacht.

20 jaar heeft ze er gewoond. maar blijkbaar heeft iemand van de huisvesting gedreigd met een rekening van 800€, en tegen iemand van 70 lukt dat wel. het waren een paar kamers waar behangen was, en dat vonden ze dus dat moest overschilderd worden.

zo'n spastje waarschijnlijk dat vindt dat een gepensioneerde uit het huis zetten waar ze 20 jaar gewoond heeft (voor veel kleiner te gaan wonen), niet genoeg is, en dus nog zo'n zever moet uithalen.

Jij een bericht gestuurd: "seg ik sta hier te schilderen, niemand is thuis precies. "

Monsieur.. cigarette?

Jongste zoon moet plassen, ik sta buiten te wachten terwijl vrouw met zoon gaat plassen

Kerel ge ziet er uit alsof ge toch overal de boel onderzeikt, ga daar in de gang.

En kers op de taart, komt een madam bij mij met wat 20 centen in haar hand. Denk dat ze misschien wil wisselen voor de toilet automaat...

Dat is nog maar een low-key kennismaking met 'just Bruxelles things, putain'

Monsieur.. cigarette?

In Brussel heeft men 365 nationale bedeldagen op een jaar.

Laatst bewerkt:
Godverdomme hè. Weekend thuis en zo ziek als een hond. Je gaat zien dat dat morgenvroeg op magische wijze veel beter is (hopelijk trouwens, want ik ga ook gewoon liever werken dan ziek thuis te zitten).

Ik troost mij met het feit dat het dit weekend enorm kutweer is, maar toch, leuk is anders.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan