Je ergernissen van vandaag - Deel 2

instant overschrijvingen, bij elke bank mogelijk nu, deze week in het nieuws....

hier bij crelan merk ik daar niets van hoor. ik zie nergens die optie? ik dacht dan maar dat het standaard was bij hen? no way.

van crelan naar wise (belgische BE nr) 1 a 2 dagen;
van crelan naar beobank zopas overgeschreven: staat een zandloper er bij, en dat het pas op 13/01 verwerkt wordt (maandag dus)....

Ging er toch over dat dit gratis wordt bij elke bank ipv betalend bij sommige? Bij mijn Belfius was dat extra 1.25€ betalen voor instant overschrijving. Zou nu gratis moeten zijn. Gaat niet over de duur ervan, wat toch blijkbaar soms kan uitlopen tot meer dan de dag zelf.

Ging er toch over dat dit gratis word tbij elk bank ipv betalend? Bij mijn befius oa is dat extra 1.25€ betalen. Zou nu gratis moeten zijn. Niet de duur ervan, wat toch blijkbaar soms kan uitlopen tot meer dan de dag zelf.
Ik zie zelfs nergens de mogelijkheid voor een instant overschrijving te doen in mijn app.

En bovendien, de duur ervan? Instant betekent dat het binnen enkele seconden op de andere rekening staat hé....

Ik zie zelfs nergens de mogelijkheid voor een instant overschrijving te doen in mijn app.

En bovendien, de duur ervan? Instant betekent dat het binnen enkele seconden op de andere rekening staat hé....
Ja, je hebt gelijk hoor, instant zou vrij direct moeten zijn. Ligt mogelijks aan de software en IT systemen van de banken zelf. Misschien nog aanpassingen nodig of bugs. Ik wou maar zeggen daarbij: het zou nu bij elke bank gratis moeten zijn. Dat was het nieuws deze week.

ps. misschien schrapte Crelan het gewoon, nu het gratis moet of kan, haha (sarcasme).
Kan ook aan app liggen die update nodig heeft.

Laatst bewerkt:
Tinnitus spike om u tegen te zeggen. Sinds eergisteren slecht, vandaag nog wat slechter. En dan gaan wandelen in het bos. Een niet aan de leiband klotenhond duikt plots op 1 meter van me op. Gaat direct grommen en laat z'n tanden zien, en natuurlijk luid blaffen als ik een stap achteruit zette,
van zo'n hond stap je best even weg.
Baasje kwam natuurlijk weer 20m verder af aan het roepen en te laat. Khad al gebeten kunnen zijn ...

30 minuten later thuis nog meer IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE en wat oorpijn. Grrmbl :mad::(.
Had gelukkig oordoppen in (helpt oa tegen de kou in m'n overgevoelige oren) ... Anders was het nog slechter en veel langer bekomen en rusten en in meer stilte zitten.

Vlamingen en regels, foert zeggen er velen. Het is veel verbeterd het laatste jaar in dat bos met dat heel groot bord van 2m breed en 1.5m hoog: HONDEN AAN DE LEIBAND (kleinere bordjes hingen er al heel lang).

Laatst bewerkt:
instant overschrijvingen, bij elke bank mogelijk nu, deze week in het nieuws....

hier bij crelan merk ik daar niets van hoor. ik zie nergens die optie? ik dacht dan maar dat het standaard was bij hen? no way.

van crelan naar beobank zopas overgeschreven: staat een zandloper er bij, en dat het pas op 13/01 verwerkt wordt (maandag dus)....
Ik kan bij Crelan al een hele tijd gewoon onderaan instant aanduiden bij een overschrijving

Kan dat aan de koude liggen? Hier ook veel meer last van de laatste dagen.
Ja kan ook, eergisteren was de spike begonnen nadat ik m'n autoramen wat reinigde zonder men muts op. En het was al deftig koud toen.
Straks warme douche en misschien nog even warm kersenpit kussen op kaak en oren. Het is nu een klein tikje beter dan een uur geleden, met binnen zitten, dus hopelijk geen al te lange lange spike.

bij mij zit die functie "verstopt" onder uitvoerdatum

Het zoeken naar een geschikt bedrijfspand of grond begint een op de prossesie van echternacht te lijken. Weinig aanbod, niemand die duidelijkheid kan verschaffen, makelaars die echt niet snappen dat hoogte en buitenruimte essentieel is en niet wat ze in hun portefeuille beschikbaar hebben. Het begint serieus op mijn gemoed te wegen, sommige dagen ben ik het echt kotsmoe. Hopelijk zorgt de volgende regering toch voor wat meer ruimte hier in west vlaanderen om te ondernemen.

Mensen die padellen die luid en overal moeten verkondigen dat ze padellen, vandaag ook weer iemand horen roepen in de kledingwinkel. Boeiend.

Het zoeken naar een geschikt bedrijfspand of grond begint een op de prossesie van echternacht te lijken. Weinig aanbod, niemand die duidelijkheid kan verschaffen, makelaars die echt niet snappen dat hoogte en buitenruimte essentieel is en niet wat ze in hun portefeuille beschikbaar hebben. Het begint serieus op mijn gemoed te wegen, sommige dagen ben ik het echt kotsmoe. Hopelijk zorgt de volgende regering toch voor wat meer ruimte hier in west vlaanderen om te ondernemen.
Welke regio zoekt ge ongeveer?
´t is allemaal nogal onder zwaar voorbehoud maar ik meen dat een kennis van mijn vrouw hun pand terug op de markt gaat komen binnenkort (verkoop die uiteindelijk toch niet doorgaat ofzo).
Ik ben niet zo heel mee met de details. Maar dat was toch best wel een groot pand (loods, schrijnwerkerij/atelier, burelen, 2de vrijstaand nog te renoveren gebouw, parking/stalling voor toch wel vlot een trekker-trailer of 3,4), van wat ik mij ervan herinner.
Regio Izegem.
Ik kan eens horen als ge wilt

Dat zijn de vegans van de sportwereld.

Padel-spelers zijn de nieuwe veganisten. Ik kan er gerust inkomen dat je dat graag speelt, het lijkt ook wel plezant. Maar die mensen kunnen vanaf het moment dat ze beginnen spelen over niets anders meer praten. Als je op café gaat en 1 (of nog erger, 2 of meer) mensen van de groep spelen padel dan weet je op voorhand dat elke 2 minuten er iets over gezegd moet worden. Heel hun leven draait plots rond padel. Echt vermoeiend/irritant op een gegeven moment.

Welke regio zoekt ge ongeveer?
´t is allemaal nogal onder zwaar voorbehoud maar ik meen dat een kennis van mijn vrouw hun pand terug op de markt gaat komen binnenkort (verkoop die uiteindelijk toch niet doorgaat ofzo).
Ik ben niet zo heel mee met de details. Maar dat was toch best wel een groot pand (loods, schrijnwerkerij/atelier, burelen, 2de vrijstaand nog te renoveren gebouw, parking/stalling voor toch wel vlot een trekker-trailer of 3,4), van wat ik mij ervan herinner.
Regio Izegem.
Ik kan eens horen als ge wilt
Pal de regio die ik zoek. Iets in de driehoek Roeselare Menen Izegem zou echt ideaal zijn.
Moest je meer weten mag je dit altijd doorgeven. Dat zou een grote hulp zijn.

Pal de regio die ik zoek.
Moest je meer weten mag je dit altijd doorgeven. Dat zou een grote hulp zijn.
Ik zal eens polsen, ´t is dat mijn vrouw daar gisteren toevallig nog iets over gezegd heeft dat ik de link nu leg.
Ik zet haar aan´t werk zodra ze terug is van de bakker!

Terug
Bovenaan