Vraag of ze sushi van rauwe kip maken? Dat wordt zeker een nieuwjaar om nooit meer te vergeten dan!Ingestemd om bij mijn broer nieuwjaar te gaan vieren. Nu gaan ze toch wel niet sushi op het menu zetten. Vlees moet ik hebben. Vlees!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag of ze sushi van rauwe kip maken? Dat wordt zeker een nieuwjaar om nooit meer te vergeten dan!Ingestemd om bij mijn broer nieuwjaar te gaan vieren. Nu gaan ze toch wel niet sushi op het menu zetten. Vlees moet ik hebben. Vlees!

Ik rij er bijna dagelijks, dus wil toch even zeggen dat, naar mijn mening, dit helemaal kloptNaar Brussel centrum met de auto, want eerst nog langs de Expo. Wat een kutstad om in rond te rijden zeg. Rare wegindelingen en onduidelijkheid alom, lichten die niet werken, overal werken, GPS die je in de vreemdste straatjes stuurt.

Frigobonnen kosten geld he.3825€ bruto eindejaarspremie om er de aalmoes van 1700€ en een chik aan over te houden. Zum kotsen.![]()
Toen ik met de vrachtwagen in Brussel centrum moest zijn was dat ook altijd een gok. De straten waren breed genoeg, maar de auto's stonden allemaal fout geparkeerd.Ik rij er bijna dagelijks, dus wil toch even zeggen dat, naar mijn mening, dit helemaal klopt
Ik weet nog altijd hoe voor werken aan een hoofdstraat ik altijd langs een kleinere weg moest rijden die in principe voor tweerichtingsverkeer was, maar doordat er aan twee kanten wagens geparkeerd stonden was dat een soort levensecht "game of chicken" elke 100 meter.
Ook wegmarkeringen die bij enkele druppels regen onzichtbaar worden lijken wel speciaal voor Brussel gemaakt te zijn.
Ik zal mijn rekeningnummer geven. 1700EUR een aalmoes noemen, BG keeps delivering3825€ bruto eindejaarspremie om er de aalmoes van 1700€ en een chik aan over te houden. Zum kotsen.![]()
Dat wordt toch gewoon bij de rest gegooid voor de belastingen? Nu is dat zwaar belast, uiteindelijk komt dat gewoon uit als een voorschot op de personenbelastingen.3825€ bruto eindejaarspremie om er de aalmoes van 1700€ en een chik aan over te houden. Zum kotsen.![]()
hoe durf jij je hier op bg te begeven?Dat wordt toch gewoon bij de rest gegooid voor de belastingen? Nu is dat zwaar belast, uiteindelijk komt dat gewoon uit als een voorschot op de personenbelastingen.
En 1700 euro is geen aalmoes.
Volgend jaar andere smaak vragen waar je niet van moet kotsen?3825€ bruto eindejaarspremie om er de aalmoes van 1700€ en een chik aan over te houden. Zum kotsen.![]()
In een ideale wereld krijg je je bruto als netto voor je eindejaarspremie zonder gevolgen op je belastingen.hoe durf jij je hier op bg te begeven?
Ik denk dat sommigen hier echt wel eens een reality check nodig hebben. 1700 euro is toch echt wel mooi geld als eindejaarspremie.
Maar we leven nu eenmaal niet in een ideale wereld. De belastingsdruk is wat ze is en is een van de consequenties van in dit land te leven. En die druk is jammer genoeg niet evenredig verdeeld maar ik zou toch liever aan de kant zitten van de balans waar je een 3800 euro bruto premie krijgt dan dan de kant waar je niks krijgt maar dan ook geen belastingen moet afgeven op uw "premie".In een ideale wereld krijg je je bruto als netto voor je eindejaarspremie zonder gevolgen op je belastingen.
En is er geen kadastraal inkomen.
Dat is de reality check maar ik vind dat er toch ruimte mag zijn voor verzuchting.Maar we leven nu eenmaal niet in een ideale wereld. De belastingsdruk is wat ze is en is een van de consequenties van in dit land te leven. En die druk is jammer genoeg niet evenredig verdeeld maar ik zou toch liever aan de kant zitten van de balans waar je een 3800 euro bruto premie krijgt dan dan de kant waar je niks krijgt maar dan ook geen belastingen moet afgeven op uw "premie".
Nog niet in de weer thread geweest?Ergernissen horen inderdaad in deze thread, maar ik blijf het iets raar vinden om te klagen over belastingen. We leven in België, het hoort erbij en iedereen moet belastingen betalen.
Heeft er al eens iemand geklaagd over regen die nat is?
3825€ bruto eindejaarspremie om er de aalmoes van 1700€ en een chik aan over te houden. Zum kotsen.![]()
Je hebt plezant nat en ergerlijk nat.Ergernissen horen inderdaad in deze thread, maar ik blijf het iets raar vinden om te klagen over belastingen. We leven in België, het hoort erbij en iedereen moet belastingen betalen.
Heeft er al eens iemand geklaagd over regen die nat is?
Euh, ok dan?
Mooi in de hoek gedrumd door de kinderen te gebruiken.Als hobbyist, klusser/knutselaar met electrische componenten en andere laagspannings electronica zijn die webshops echt wel een verschil hoor.brol kopen op Chinese webshops.
Waarom trek je je dat toch ook aan? Gewoon van antwoord dienen.In als ik dan bezig ben met mijn (toekomstige) onderneming door te bellen, door mails te behandelen, ander computerwerk, ... dan komt mijn schoonvader ongevraagd over mijn schouder loeren naar mijn scherm en gaat het vingerwijzend dat ik toch wel "verslaafd ben aan mijn smarpthone" en "verslaafd ben aan mijn computer". Fucking hell. Wees blij dat iemand nog een beetje ondernemend is. Ik had ook hangend in de zetel pinten kunnen zuipen ganser dagen. En dan de manier waarop, door op mijn scherm mee te kijken. The fuck is zijn probleem?!