Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Bedankt voor de tip, in het reglement staat inderdaad dat hij ze vóór het perceel moet zetten.
Reglement afdrukken en met fluo die sectie aanduiden, op die PMD zak plakken en dan op zijn oprit zetten. Dan nemen ze die wsl niet mee want papier en heeft hij een rode sticker “foute inhoud” 👌

Die kerel legt zijn vuilzak wellicht op jouw grond om geen lekkage op zijn grond te hebben.
Ik heb zo een overbuur, komt zijn zakken dan tegen mijn gevel zetten omdat ze zogezegd dan beter in zicht staan voor den vuilniswagen.
Tis een straat die net breed genoeg is voor die vuilnis wagen :)
De rest van de buren aan zijn kant doen dat nochtans niet.

Met de jongste naar de oogarts.
Wat een beleving weer...

We weten dat hij heel bang is van nieuwe dingen, zeker iets medisch.. (tandarts, covidneusdink,...)

Om goed te kunnen meten moeten er druppeltjes in z'n ogen, die moeten dan 40' inwerken om dan de meting te kunnen doen. Die druppels is letterlijk 2x niets.

Na een half uur proberen, op hem inpraten, beloningen beloven,... tot zelfs afdreigen lukte het nog niet.

Dus zijn we terug naar buiten gegaan met het pipetje zodat de volgende patiënten van de oogarts al binnen konden.
In de auto nog eens een half uur proberen.
Uiteindelijk na veel geworstel, geween is het toch gelukt. Ruiten van de auto volledig aangedampt..

"Aan, was dat het maar" zegt hij doodleuk, nog half napuffend van de inspanning.

Nu dus nog een half uur hier wachten in de auto, alhoewel ik denk dat ze al goed werken

1000021622.jpg

(Nu geen ergernis meer)
Passeert hier plots Xander De Rycke met vrouw en kind.

Buurman die vuilzakken nog steeds op ons stuk grond zet.

Als ik dan de ergernis hierboven zie, dan is het dit allemaal niet waard eigenlijk om er mij druk in te maken.
Idd, als ge er per toeval eens passeert dan gewoon ff ne stamp tegen die zak geven zodat die een meter of 2 verder vliegt, en dan daarna ineens die vuilzakken ook wat verzetten. :biglaugh:

Ik ben zo van mijn melk van mijn werk dat ik al 10 minuten een aflevering zit te kijken en nu pas door heb dat ik die gisteren al heb gezien...

Heb hier een ouwe game pc staan. Die is 9 jaar oud, en ik denk niet dat ze ooit al 1 keer gecrasht is. Topding. Immens tevreden van.

Vorig weekend heb ik toch de opvolger gekocht, een HP Victus laptop. Ding is al 3 keer gecrasht. Nu bezig met de support om ze hopelijk snel te kunnen retourneren. Ben al blij dat ik ze gewoon op de site van HP zelf gekocht heb om exact dit soort fratsen deftig te kunnen oplossen.

Ik beschouw mezelf als een al bij al vredelievend persoon. Maar elke keer ik Jens ”ik gedraag mij gelijk een 4-jarige” Dendoncker zie voel ik mijn innerlijke Jack the Ripper opborrelen.

Ik beschouw mezelf als een al bij al vredelievend persoon. Maar elke keer ik Jens ”ik gedraag mij gelijk een 4-jarige” Dendoncker zie voel ik mijn innerlijke Jack the Ripper opborrelen.
Die kampt met depressies, epilepsie en heeft in zijn jeugd al een zelfmoordpoging ondernomen. Ik ben er zo goed als zeker van dat zijn houding een manier is om hem staande te houden.

Je weet zelf ook wel dat TV en realiteit niet gelijk zijn aan elkaar.

je kan ook gewoon niet naar the masked singer kijken, als je er moordneigingen van krijgt.
Het is zelfs tijdens het zappen, of tijdens reclames, of wanneer ik die zijn gezicht weer in de gazet zie staan. :unsure:

Ik was mijn ogen nog liever met bleekmiddel dan ooit een seconde van the masked singer te kijken. En als die zottin van een Ingeborg er tussen zit doe ik er nog een lobotomie op de koop toe bij.

Ik versta zelfs heel het opzet van de programma niet... Voor kinderen is dat misschien leuk maar welke volwassene kan daar naar kijken? Het mysterieuze van niet te weten en op basis van een stem te proberen achterhalen wie er in dat kostuum zit tot daar aan toe. (Voor zover ze niet een beetje met de knoppen dat geluid beetje aanpassen om het toch maar net iets anders te laten klinken) Maar dan het hele concept om er dan ook een wedstrijd met afvallers van te maken en dan een Hugo Sigal naar huis te sturen en een Frank Verstraeten er wel in te houden met zijn 1 woord zang... Aleja het zal wel weer aan mij liggen dat ik er teveel over nadenk.

dat van Hugo Sigal vs Frank Verstraete ligt toch gewoon aan het element "fysieke conditie"?

Edelhert een paar jaar geleden was Johny Logan, die hebben ze naar huis gestuurd omdat hij fysieke problemen kreeg door dat pak.

't is gewoon very light entertainment hoor. Je moet het niet ver zoeken.

Het is zelfs tijdens het zappen, of tijdens reclames, of wanneer ik die zijn gezicht weer in de gazet zie staan. :unsure:

Ik was mijn ogen nog liever met bleekmiddel dan ooit een seconde van the masked singer te kijken. En als die zottin van een Ingeborg er tussen zit doe ik er nog een lobotomie op de koop toe bij.

ik snap dat gewoon niet: u zo enorm ergeren aan iets dat ge nog geen seconde van gezien hebt.

je kan ook gewoon niet naar the masked singer kijken, als je er moordneigingen van krijgt.
Ik snap dat gewoon niet: u zo enorm ergeren aan iets dat ge nog geen seconde van gezien hebt.

Ik erger mij dood aan dat programma zonder er nog maar een seconde van gezien te hebben.
Overal wordt je daarmee geconfronteerd. Constant reclame, aanbevolen video's op YouTube, tot zelfs in m'n tiktok feed.

* Ik vind Jens een sympathieke kerel, en ken zijn verhaal. Zijn comedy vond ik goed, zijn passages in podcasts heel aangenaam.
Maar ik vind hem in dit soort situaties/programma's ook irritant. Maar dat ligt imo niet echt aan hem, dat wordt gewoon verwacht van presentatoren tegenwoordig.

Ik erger mij dood aan dat programma zonder er nog maar een seconde van gezien te hebben.
Overal wordt je daarmee geconfronteerd. Constant reclame, aanbevolen video's op YouTube, tot zelfs in m'n tiktok feed.
allez, serieus, ge hebt tiktok en ge klaagt over het feit dat tiktok u reclame geeft voor een tiktok-generatie-programma.
het heeft zelfs 2 personages die Tik-Tok heten

nu goed, ik kijk nog zelden live, reclame spoel ik door, en youtube heb ik premium.
allemaal geen last van maar ik kijk wél naar the masked singer

dat van Hugo Sigal vs Frank Verstraete ligt toch gewoon aan het element "fysieke conditie"?

Edelhert een paar jaar geleden was Johny Logan, die hebben ze naar huis gestuurd omdat hij fysieke problemen kreeg door dat pak.

't is gewoon very light entertainment hoor. Je moet het niet ver zoeken.
Ja ik zei het al: ik zie het entertainment er zelfs niet in. Het lijkt een wedstrijd maar hoe en wat is mij echt een raadsel. Je doet een eliminatie op basis van wat? Zang, kostuum, show, goodwill van het publiek, sponsorgeld voor VTM? Ik weet het niet. Ik zie even goed de mogelijkheid op een vergelijkbaar kookprogramma waar Jeroen Meus met zijn kikkerbilletjes in lookboter saus eruit gaat na een duel tegen de zwanworsten van Erik Van Looy. Ik zou zelfs gaan denken dat het bijna scripted is en er van vooraf contractueel vastgelegd is van BV X doet minimum zoveel afleveringen mee en y zoveel afhankelijk van de beschikbaarheid van de BV. Nee, ik kan er echt niet naar kijken. Mijn vrouw ziet het graag, de kinderen zien het graag en ik heb elke week ambras omdat ik niet wil meekijken naar zo een zever.

Het lijkt een wedstrijd maar hoe en wat is mij echt een raadsel.

Ik zou zelfs gaan denken dat het bijna scripted is
there's your problem. jij denkt dat het een legit wedstrijd is, maar het is grotendeels scripted.

en als ge ambras maakt omdat (minstens) 3 tegen 1 een programma willen kijken, maar jij bent net die éne die het niet wilt zien, da's niet iets om over te stoefen, tbh.

allez, serieus, ge hebt tiktok en ge klaagt over het feit dat tiktok u reclame geeft voor een tiktok-generatie-programma.
het heeft zelfs 2 personages die Tik-Tok heten

nu goed, ik kijk nog zelden live, reclame spoel ik door, en youtube heb ik premium.
allemaal geen last van maar ik kijk wél naar the masked singer

Ik heb een adblocker, ook op gsm. Ik kijk geen live TV (uitgezonderd voetbal) en heb YouTube premium.
Er zijn 2 programma's die ik af en toe via VTM Go bekijk, waar je de reclame niet kan doorspoelen.

Maar toch wordt ik meermaals per dag met die masked singer gezever geconfronteerd.

En Tiktok, tjah.
Ik zat al een tijdje op 9gag, ergens rond Corona veranderde dat naar 80% gezaagd over hoe slecht 9gag was geworden en 20% grappige dingen waar dan in de comments gezaagd werd dat die werden geïmporteerd vanuit TikTok.
Dus ben ik daar beginnen rondneuzen en in het begin was mijn feed 70% knappe dames die dansen en 30% grappige filmpjes.
Ondertussen is dat 90% oninteressante brol. Maar ik kan het toch niet laten om daarop te zitten doomscrollen op het toilet of voor TV. (Yay ADD! :unsure: )

Mja vrienden, als je in de stront roert van VTM-HLN ga je af en toe eens kaka vinden hé. De enige keer dat ik hier over The Masked Singer hoor is als we naar blind getrouwd kijken en ze reclame geven, verder hoor ik daar niets van.

Het is hersenloos entertainment uiteindelijk, daar is een grote markt voor dus het gaat gemaakt worden.

Terug
Bovenaan