Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Mijn ene rookmelder geeft aan dat de batterij bijna plat is, om de minuut zo’n dubbele pieptoon.
Ik heb er met een ingebouwde batterij, ik dacht die ergens het zwijgen op te leggen maar dat kan dus niet.
Er zou toch een mogelijkheid mogen zijn die melding enkele uren stil te zetten ofzo.

Dat spel zal dus blijven piepen tot de batterij helemaal plat is :unsure:
In een emmer met water leggen als je het echt stil wil krijgen. Ik vermoed dat (zeker na een tijd) dat water vervuild is, maar normaal is het geluid een pak stiller tot die melder finaal de geest geeft.

Ik heb hier echt heel de dag mottig van gelopen, wat als dat wel was gelukt? Wat als dat uw eigen kind is?
Zoiets kunt ge u toch niet voorstellen

vandaag nog eens wat zitten kijken op 2dehands.be voor een bureautje voor mijn dochter.

Jezus christus :eek2:

Je moet al goed kijken en pieren om er nog échte advertenties van échte mensen tussenuit te halen.

Ik ben oud aan het worden..
Vaste nacht in toch wel een fysieke job, echt wat ik zocht eigenlijk. Maar ik moet daarna een uur rijden naar mijn tijdelijke woonplaats.

Ik heb het nog maar 2 keer in 1 keer kunnen doen, andere nachten telkens aan de kant moeten zetten voor een ontbijt binnen te steken van vermoeidheid.

Jammer dat ik nooit heb leren powernappen. :(

Ik heb hier echt heel de dag mottig van gelopen, wat als dat wel was gelukt? Wat als dat uw eigen kind is?
Zoiets kunt ge u toch niet voorstellen
Pff wtf..

Echt mijn grootste nachtmerrie

De spotify die nu en dan plots uit zichzelf begint te spelen. Ook als hij gewoon op de tafel ligt. Leuk zo tijdens werkvergaderingen als er plots Rotting Christ begint te spelen. :rolleyes:

De spotify die nu en dan plots uit zichzelf begint te spelen. Ook als hij gewoon op de tafel ligt. Leuk zo tijdens werkvergaderingen als er plots Rotting Christ begint te spelen. :rolleyes:

Voor de duidelijkheid: mijn duim omhoog is voor de muziekkeuze, niet voor spotify dat ineens afspeelt.

Mijn ene rookmelder geeft aan dat de batterij bijna plat is, om de minuut zo’n dubbele pieptoon.
Ik heb er met een ingebouwde batterij, ik dacht die ergens het zwijgen op te leggen maar dat kan dus niet.
Er zou toch een mogelijkheid mogen zijn die melding enkele uren stil te zetten ofzo.

Dat spel zal dus blijven piepen tot de batterij helemaal plat is :unsure:
Stoppen die niet met piepen wanneer je ze uit de houder haalt? De mijne zijn uitgeschakeld als ze niet in de houder zitten (FireAngel).

Welk genie bij Telenet heeft besloten dat als zij werken uitvoeren aan hun netwerk dat al het intern verkeer ook stopt met werken?

Ik wist dat ze gingen werken en er dus downtime ging zijn. Dus ik wil een film op m’n plex server afspelen. Maar blijkbaar krijgt geen enkel toestel nog een IP adres. Dus als ze aan het netwerk werken geeft hun idiote router ook geen IP’s meer aan client toestellen, wtf.

Na 2-3 slechte nachten door een ziek kind heb ik deze nacht bijna 9u geslapen. Ik weet niet of ik nu pas de vermoeidheid voel of zelf ziek aan het worden ben, want verfrist voel ik me niet.

Best eens nakijken bij uw verbonden apparaten of daar alleen bekende apparaten tussenzitten, of beter: Alles deraf smijten, ander wachtwoord en de juiste dingen opnieuw authenticeren.

Ook eens voorgehad, bleek een of andere rogue service via Facebook te zijn die ineens ook random shit begon te spelen -> een jaar lang al mn recommendations en personal playlists naar de zak :/ Was dus iets da mijn account aant kapen was. Twas ook per direct opgelost na alles af te sluiten en de credentials aan te passen.

2 ergernissen

1. Na 20jaar voltijds gewerkt te hebben, nu 5 weken werkloos. Op zoek naar een volledig nieuwe job. Maar nergens kans krijgen omdat je geen ervaring hebt. Interimburos behandelen u met uitvluchten alsof je een kleuter bent. Volgende week infosessie om een opleiding te volgen.

2. Daarnet de hond begraven. Kwam ons deze morgen niet groeten en kwam niet toen we riepen. Dood teruggevonden in haar mandje. Waarschijnlijk attaque gedaan omdat de hond in heel rare houding lag en in haar eigen vuiligheid. Toch mooie 15j geweest

2 ergernissen

1. Na 20jaar voltijds gewerkt te hebben, nu 5 weken werkloos. Op zoek naar een volledig nieuwe job. Maar nergens kans krijgen omdat je geen ervaring hebt. Interimburos behandelen u met uitvluchten alsof je een kleuter bent. Volgende week infosessie om een opleiding te volgen.

2. Daarnet de hond begraven. Kwam ons deze morgen niet groeten en kwam niet toen we riepen. Dood teruggevonden in haar mandje. Waarschijnlijk attaque gedaan omdat de hond in heel rare houding lag en in haar eigen vuiligheid. Toch mooie 15j geweest
Wat zoek je juist voor job? Misschien kan iemand je hier wel helpen.

Terug
Bovenaan