Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Hier is 't van 11,99€ naar 13,99€.
Shameless. Was dit aangekondigd eigenlijk? Of was het gewoon plots die leuke mail vol leugens vanmorgen.
Geen idee, ik heb enkel de email deze ochtend gezien. Ik gebruik wel de family dus het is wat duurder maar 26eu lijkt toch wel een psychologische grens te hebben gebroken. :p Misschien dan maar verlagen naar een enkele gebruiker en dat mijn aanbevolen videos nog meer op niets trekken als mijn vrouw mijn profiel gebruikt dan. :lol:

Mensen die zeggen: "ik ben morgen op uw werf om te helpen."
Vervolgens ze niet om 9u opdagen en ge tussen 9.30 en 11u 5x ni oppakken, 2 messenger berichten ni beantwoorden (ondanks dat ze online staan).
Om dan een berichtje te sturen "aja ik raak er ni"

Fuck off gast!

Extreme postvakantieblues, herkenbaar voor iemand? Dat ge terugkomt van vakantie en nadenkt over alles in uw leven zoals uw job enz?
Toch wel herkenbaar, maar gelukkig niet in extreme mate. Zet mij in de natuur op een berg in de Alpen en ik ben intens gelukkig. Daar ga ik dan ook jaarlijks meermaals op vakantie en dan is het toch telkens even slikken als ik terug in dit op dat vlak toch triestig landje ben.
Maar zoals met alles, dat gaat wel weer over...

Toch wel herkenbaar, maar gelukkig niet in extreme mate. Zet mij in de natuur op een berg in de Alpen en ik ben intens gelukkig. Daar ga ik dan ook jaarlijks meermaals op vakantie en dan is het toch telkens even slikken als ik terug in dit op dat vlak toch triestig landje ben.
Als je tips hebt voor rustige mooie plaatsjes hoor ik het graag :)

Weekendje Center Parks, zit hier vol Frans krapuul; boomboxen op 80 decibel, net als auto langs mij rijdt aan 10 km/u natspuiten met ruitenwissers, badmeester moet fluiten in het kinderbad want Francois (35) zit met zijn vingers in de gaten van het clownfonteintje, wat doen die fuckers hier ? Blijkbaar maar 1 zo'n park boven Parijs, komen die helemaal naar de Kempen voor de prijs ?

Allez, extreem is idd misschien wat overdreven, maar een escape from reality uit de dagdagelijkse sleur met dan gewoon weer dezelfde sleur in het vooruitzicht. Precies alsof het niet gebeurd is, gewoon een "droom". Maar ja, tijd verslijt alles he.

Weekendje Center Parks, zit hier vol Frans krapuul; boomboxen op 80 decibel, net als auto langs mij rijdt aan 10 km/u natspuiten met ruitenwissers, badmeester moet fluiten in het kinderbad want Francois (35) zit met zijn vingers in de gaten van het clownfonteintje, wat doen die fuckers hier ? Blijkbaar maar 1 zo'n park boven Parijs, komen die helemaal naar de Kempen voor de prijs ?
Wij zijn nu 3 keer op rij gegaan en altijd sjans mee gehad. Nooit veel volk gehad maar wij pakte ook wel steeds het hotel.

Landbouwer die dochtertjes Maud (8) en Ona (5) doodde, bleef vanuit gevangenis hun mama stalken

Laat mij raden. Je verloor 'mogelijks' de volledige voogdij over je kindjes. De moeder is 'mogelijks' net zoals JIJZELF een *****, dit draaide aldus 'mogelijks' uit op een vechtscheiding en ze deed er (net zoals JIJZELF) 'mogelijks' alles aan om uw leven zuur te maken na de scheiding waarbij ze echt alles wilde en u 'mogelijks' 'niks' gunde (maar deed jijzelf niet exact hetzelfde?). I get it.

Een goeie vriend van mij had hetzelfde voor waarbij zijn ex meermaals (lees zoveel als wettelijk mogelijk is) in beroep ging en dit non stop altijd last minute deed, gewoon omdat het kon en om dwars te doen. De zogenaamde vechtscheiding waarbij je de ex enorm haat en hem/haar echt niks meer gunt.

Maar hey kerel, je bent gewoon een zelfzuchtige narcistische moordenaar en je kinderen zijn hier het grootste slachtoffer. Zij kunnen hier niks aan doen. Kijk eens in eerste instantie zelf in de spiegel en neem uw verantwoordelijkheid potverdekke ipv alle schuld af te schuiven op een ander! :angry:

Op zich niks mis met flitscontroles hé.
Maar gisteren stonden ze in de trajectcontrole aan de werken in Lummen te flitsen.
Als ge dan geflitst wordt en ge wordt gepakt op de trajectcontrole is dat dan een dubbele boete of hoe zit dat?

Op zich niks mis met flitscontroles hé.
Maar gisteren stonden ze in de trajectcontrole aan de werken in Lummen te flitsen.
Als ge dan geflitst wordt en ge wordt gepakt op de trajectcontrole is dat dan een dubbele boete of hoe zit dat?
Je kan volgens mij wettelijk niet 2x bestraft worden voor hetzelfde feit.
MAAR dit is natuurlijk ne lastige. Je wordt geflitst op pieksnelheid én je wordt tevens geflitst omdat je gemiddeld op dat stuk te hard rijdt.
De vraag is: Is dit één en eenzelfde feit? Mmm ...

Meermaals geflitst door zelfde trajectcontrole?

Dit voorbeeld is niet exact hetzelfde (Deze zaak is naar mijn mening een gradatie erger) maar hieruit kan ik concluderen moest je 2 boetes binnenkrijgen dat het toch niet zo simpel is daar 1 boete van te maken maar dat dit dus wel mogelijk is (door de zogenaamde eenheid van opzet). Het beste is dan om uw rechtsbijstandverzekering te contacteren.

Je kan volgens mij wettelijk niet 2x bestraft worden voor hetzelfde feit.
MAAR dit is natuurlijk ne lastige. Je wordt geflitst op pieksnelheid én je wordt tevens geflitst omdat je gemiddeld op dat stuk te hard rijdt.
De vraag is: Is dit één en eenzelfde feit? Mmm ...

Meermaals geflitst door zelfde trajectcontrole?

Dit voorbeeld is niet exact hetzelfde (Deze zaak is naar mijn mening een gradatie erger) maar hieruit kan ik concluderen moest je 2 boetes binnenkrijgen dat het toch niet zo simpel is daar 1 boete van te maken maar dat dit dus wel mogelijk is. Het beste is dan om uw rechtsbijstandverzekering te contacteren.

Ja tis niet dat ik geflitst ben hé :p
Maar ik vroeg het mij gewoon oprecht af, if so toch wel straf. Des te meer omdat het ook nog es op ne zondag is en er niet gewerkt werd.

Dat er niet meer gebouwd/verbouwd gaat worden hebben ze van de bouwproducenten toch écht wel een groot stuk in de hand hoor.

Net een rol epdm naad gaan halen van 15cm breed, 2 potjes primer van 1 liter en een sponske om het mee open te wrijven.

730 euro alstublieft meneer.

En ik die dacht van mij nen euro te besparen indertijd om mijn epdm op een vaste rol te bestellen en zelf mijn naden te doen, ipv een maatwerk epdm te nemen die mij mss 400 euro meer gekost zou hebben.

routeplanner van de lijn die totaal niet accuraat is met de stakingen...

ze zeggen bij de lijn: als de rit wordt weergegeven op de website, dan zal hij rijden... yeah right

Dat er niet meer gebouwd/verbouwd gaat worden hebben ze van de bouwproducenten toch écht wel een groot stuk in de hand hoor.

Net een rol epdm naad gaan halen van 15cm breed, 2 potjes primer van 1 liter en een sponske om het mee open te wrijven.

730 euro alstublieft meneer.

En ik die dacht van mij nen euro te besparen indertijd om mijn epdm op een vaste rol te bestellen en zelf mijn naden te doen, ipv een maatwerk epdm te nemen die mij mss 400 euro meer gekost zou hebben.
Is dat 'zelflijmende en zelfleggende EPDM' ofwa? :wtf:

Terug
Bovenaan