Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Inderdaad... Nu die mizerie tussen brugge en gent...

Je zou maar eens moeten op die trein zitten naar de luchthaven, ticket van +1000 € , en de vlucht moeten missen hierdoor.

Ik denk niet dat de NMBS daarvoor tussen komt.
En trein vroeger nemen is ook geen optie hé, als je net op degene zit met panne, en die staat uren stil (en je mag er niet uit).
Trein van Brugge naar Bxl Airport met klein half uur vertraging gearriveerd in BXL zuid wat dan ook meteen eindhalte was.

Rode kruis die mij opbelt wegens een tekort aan mijn bloedgroep (uiteraard O-, meest geweld) en ik die moet uitleggen waarom ik als verstandig mens niet meer ben gaan bloedgeven de laatste maanden, maar dat behoorlijk gênant vind...

Als je email op je in-de-dertigste nog is in de trend ‘evelynetje@…’ of ‘poppemie@…’ pas dat toch eens aan, leerlingenvolgsysteem zit er zelfs ne vader die ‘mustang’ iets of wa @gmail is. Mohowmohow hasten, t’es ter wel over wei…

't is misschien een fan van de Ford Mustang, en niet waar jij meteen aan denkt?

Inderdaad... Nu die mizerie tussen brugge en gent...

Je zou maar eens moeten op die trein zitten naar de luchthaven, ticket van +1000 € , en de vlucht moeten missen hierdoor.

Ik denk niet dat de NMBS daarvoor tussen komt.
En trein vroeger nemen is ook geen optie hé, als je net op degene zit met panne, en die staat uren stil (en je mag er niet uit).

als ik een vliegticket heb van 1.000€ zou ik ook niet met de trein komen, tbh.
ik ga met de trein van Gent naar de luchthaven voor mijn werk, maar om te reizen pak ik toch de auto. toegegeven, ik heb makkelijk spreken, ik zet mij dan gewoon een week op de staff-parking, maar er zijn wel degelijk alternatieven.

Laatst bewerkt:
Als je email op je in-de-dertigste nog is in de trend ‘evelynetje@…’ of ‘poppemie@…’ pas dat toch eens aan, leerlingenvolgsysteem zit er zelfs ne vader die ‘mustang’ iets of wa @gmail is. Mohowmohow hasten, t’es ter wel over wei…
Mijn ex heeft ook nog zo'n "ik maakte mijn mailadres toen ik 14 was"-mailadres. Ze was kwaad toen ik zei dat ze beter iets anders op haar CV zette. Sja.

1 van de appartementen op het 1ste verdiep staat hier nu te huur: Huurprijs 835€/maand. 90m²
Ik woon op de benedenverdieping 99m² - ik ben zelf eigenaar en ik betaal 862€/maand voor de lening.

Ik heb de lening 9 jaar geleden aangegaan en het verschil met de huurprijs is nu al dichtgefietst. OK er komt nog SSV en belastingen bij. Dat is waar. Maar dan nog ..

Ik verhuur aan 950 en betaal 811 af. Staat je altijd vrij om te kopen en verhuren en winst te tappen.

Er is 20% inflatie geweest voorbije 2y 3y. Als je die als indexatie erdoor duwt en je hebt een vaste lening, flappen tappen.

Zonder lening valt dat overigens tegen qua rendement. Mijne app gaat binnenkort de deur uit en wsch vervangen door 2 nieuwe aankopen (tenzij ik de bank somehow kan overtuigen om equity extraction te doen of wederopname of onderpand of whatever voor een "verbouwing" in de gezinswoning) wegens rendement dat wegzakt door equity aflossingen.

Eens aan het lurken op wat Belgische subreddits zoals BESalary. Krijg serieuze brutolonenvibes en ben verbaasd dat ik nog niet dakloos ben :unsure:

Wees blij dat het uw kot is.

De deze snap ik niet? Mijn eigen woning bedoel je?
Ik heb haar al enige tijd geleden aangeboden (bijna) kosteloos (lees geen huur/verzekeringen, enkel extra eten enzo) vaker bij mij in te trekken, maar zij verkoos op dat moment hotel mama (want méga verwend)... daarna werd het "ingewikkeld".

De deze snap ik niet? Mijn eigen woning bedoel je?
Ik heb haar al enige tijd geleden aangeboden (bijna) kosteloos (lees geen huur/verzekeringen, enkel extra eten enzo) vaker bij mij in te trekken, maar zij verkoos op dat moment hotel mama (want méga verwend)... daarna werd het "ingewikkeld".

Dacht dat ze al inwoonde bij u. Waardoor als het eindigt je blij mag zijn dat je uw woning niet moet verkopen of haar moet uitkopen.

Aan de andere kant, misschien is er een andere reden dan verwend waarom ze hotel mama verkoos ? Mogelijk was ze nog niet klaar om samen te gaan wonen of het "single" zijn op te geven voor U ? De problematiek kun je enkel oplossen met communicatie. Wat gemakkelijker gezegd is dan gedaan.

'Potentiële klant' met een budget van 150 euro die een fotoshoot wil doen in een binnenlocatie in de stijl van een oud herenhuis of iets dergelijks. Denk dat ik rustig ga beginnen afblokken :unsure:

'Potentiële klant' met een budget van 150 euro die een fotoshoot wil doen in een binnenlocatie in de stijl van een oud herenhuis of iets dergelijks. Denk dat ik rustig ga beginnen afblokken :unsure:

Gisteren een grappig verhaal gelezen. Een vrouw die een refund vroeg aan de fotograaf van haar huwelijksfoto's omdat ze ondertussen gescheiden was na een paar jaar huwelijk en de foto's waren overbodig geworden :lol:

Gisteren een grappig verhaal gelezen. Een vrouw die een refund vroeg aan de fotograaf van haar huwelijksfoto's omdat ze ondertussen gescheiden was na een paar jaar huwelijk en de foto's waren overbodig geworden :laugh:
Heb nog zo al verhalen gehoord van koppels die dan niet 'tevreden' zijn van de foto's en dan een refund vragen.
Daarom ook speciaal in mijn voorwaarden gezet dat je mij boekt voor de tijd, niet voor het resultaat :tongue:

Terug
Bovenaan