Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik had gisterennamiddag een hoeslaken uitgewassen en buiten gehangen om te drogen. Ik dacht, met dit weer is dat op 2-3 uur droog. Droog was het, maar buren links en rechts zijn eveneens thuisgekomen van vakantie in de namiddag en iemand heeft (terecht) zijn bbq aangestoken en ik heb het te laat opgemerkt. Lekker geurtje in mijn hoeslaken. :sop: Het ligt terug klaar om te wassen. #firstworldproblems
:oi22::oi22: heel de nacht zin hebben in BBQ is ook niet goed voor je nachtrust zekers?

Dat het vanille-ijs in Magnums niet meer hetzelfde smaakt, heeft zelfs een hele slechte smaak gekregen imo. Laatste keer geweest dat ik er gekocht heb.

Dat het vanille-ijs in Magnums niet meer hetzelfde smaakt, heeft zelfs een hele slechte smaak gekregen imo. Laatste keer geweest dat ik er gekocht heb.
En verdorie 3€ voor ééntje in de okay. Eet enkel die met almond meestal. At die vroeger veel, en is me ook ooit opgevallen dat ie opeens minder goed smaakte.

Marc Dupain....
Damn, begin de jaren 2000, het vaste duo op vtm nieuws: (Marc Dupain - Nadine Desloovere).

Ik volg die mensen dus al jaren. Dat zijn/waren nu 60'ers.
Nadine is paar jaar geleden al overleden.
Nu Marc Dupain: Hersenbloeding gehad vorig jaar, en kan niet meer spreken. Is nog een schim van zichzelf. (dit weekend artikel op HLN)

Ik slaap er nu al een paar nachten niet van. Die 2 mensen ook weer noodlottig getroffen.
Hersenbloeding lijkt me trouwens ook iets ongelofelijk vies: Als je binnen de 4,5 uur niet geholpen wordt, is het meestal fataal of niet meer te herstellen. (ze vonden Marc pas na 2 dagen.... :eek: )

Ik weet het niet hoor, maar lijkt me eigenlijk nog erger als kanker. Kanker kan je nog van genezen, maar van zoiets....

En hoe komt zoiets? Plotseling teveel of te weinig bloed of zuurstof naar uw hersenen..
Tja als je veel sport of zware inspanningen doet, gaat er toch automatisch veel bloed of zuurstof naar uw hersenen?

Van zodra ik iets voel nu in mn hoofd, ben ik al bang.

(oh ja, en verder van huis: Shannen Doherty, maar onlangs ook tegenspeler van de serie , Luke Perry overleden. Als kind van 9 jaar uiteraard fan van BH 90210. Ook die 2 zijn maar in de 50 geworden hé! )
Die Nadine leeft nochtans nog gewoon hoor. En zo'n herseninfarct kan iedereen overkomen. Ik ken iemand die dat gekregen heeft als ze geen 25 was. Moet 's nachts gebeurd zijn en ze hebben haar de volgende ochtend gevonden. Enkel als je het weet merk je daar nog iets van in het dagdagelijkse. Ze kan ook niet meer full-time werken.

EDIT: ja lap heeft die mens nu weer nen ban aan zijn broek? :lol:

En verdorie 3€ voor ééntje in de okay. Eet enkel die met almond meestal. At die vroeger veel, en is me ook ooit opgevallen dat ie opeens minder goed smaakte.
€3 voor 1 stuk?! Die staan nu aan €3,67 voor 8! bij Colruyt en als je 3 dozen koopt €2,57 per doos zelfs.

€3 voor 1 stuk?! Die staan nu aan €3,67 voor 8! bij Colruyt en als je 3 dozen koopt €2,57 per doos zelfs.
Holy shit.
Zo aan de kassa apart ja, in de lokale okay, per stuk voor een magnum almond 100gr 3€ dus.
Dacht al van dit is wel heel duur. Ik ga het eens melden bij hen zelve daar, want Okay is Colruyt. En voor de stukprijs dan nachtwinkel prijzen vragen is bijna diefstal.

Ik zie het hier ook, maandag meld ik het. Ik heb geen diepvries vandaar.

Huppa, deze ochtend gewoon op het voetpad voor onze oprit. Ik smeer het open op hun voordeur als ik ze vind.
Mijn moeder heeft een tijd geleden de hondendrol van één van de buren in een enveloppe gestopt waar ze 'Return to sender' had opgeschreven, en die 's avonds bij hen in de brievenbus gedropt.
Daarna werd het beter.

Eigenlijk triest dat een bedrijf als Gardena er niet in slaagt ook maar iets deftig te ontwikkelen- en het strafste is dan nog dat dit al het betere materiaal is - de rest is gewoon nog slechter, ik bedoel - hoe moeilijk kan het zijn: ontwerp mij een koppelstuk voor een tuinslang dat niet lekt of losschiet - mocht ik het huidige systeem ontworpen hebben zou ik van de eerste de beste brug springen - bende losers.
In het gemiddelde tuincentrum vind je alleen bagger. Gardena is een mooi voorbeeld, Polet ook. De enigste zweem van 'kwaliteit' is de 'Quality' die ze op hun producten afdrukken.

Ik moet misschien toch één uitzondering maken: bij de snoeischaren vind je soms wel Bahco of Felco

Onweer voorspeld maar geen druppel gezien. Dan maar koude douche genomen maar krijg mezelf nog steeds niet afgekoeld.
Bij warm weer moet je net een lauwe or warme douche nemen. Door een koude douche te nemen warm je terug sneller op.

Afkoelen met koud water. Klinkt logisch, maar dat is het niet helemaal. Met koud water douchen zorgt er namelijk voor dat je bloedsomloop gaat versnellen, waardoor je het warm krijgt en weer gaat zweten.

Tweede FireAngel brandmelder (van 4 aangekochte exemplaren) van nog geen jaar oud die een vals alarm heeft gegeven, uiteraard naar goede gewoonte in het midden van de nacht. Geen stof, spinnenwebben of andere vuiltjes te bespeuren en al helemaal geen rook. Tot dusver de 10 jaar bruikbaarheid. :sop:

Ik vermoed pech met een slechte batch of model en kwestie van tijd voor de overige 2 het ook zullen krijgen. Iemand een aanrader van een betaalbaar model dat wel gewoon werkt zoals het hoort zonder de nachtrust te verstoren? Google Nest Protect ziet er fancy uit maar zwaar overkill (geen verbrandingstoestel in huis dus CO is geen risico) en x3 voor elke verdieping een kostelijke grap.

Ik word horendol van die schijtreclames op youtube. Zowel adblocker ultimate als ublock origin falen om ze te blokkeren. Den boom in, google :sop:

Terug
Bovenaan