Marc Dupain....
Damn, begin de jaren 2000, het vaste duo op vtm nieuws: (Marc Dupain - Nadine Desloovere).
Ik volg die mensen dus al jaren. Dat zijn/waren nu 60'ers.
Nadine is paar jaar geleden al overleden.
Nu Marc Dupain: Hersenbloeding gehad vorig jaar, en kan niet meer spreken. Is nog een schim van zichzelf. (dit weekend artikel op HLN)
Ik slaap er nu al een paar nachten niet van. Die 2 mensen ook weer noodlottig getroffen.
Hersenbloeding lijkt me trouwens ook iets ongelofelijk vies: Als je binnen de 4,5 uur niet geholpen wordt, is het meestal fataal of niet meer te herstellen. (ze vonden Marc pas na 2 dagen....

)
Ik weet het niet hoor, maar lijkt me eigenlijk nog erger als kanker. Kanker kan je nog van genezen, maar van zoiets....
En hoe komt zoiets? Plotseling teveel of te weinig bloed of zuurstof naar uw hersenen..
Tja als je veel sport of zware inspanningen doet, gaat er toch automatisch veel bloed of zuurstof naar uw hersenen?
Van zodra ik iets voel nu in mn hoofd, ben ik al bang.
(oh ja, en verder van huis: Shannen Doherty, maar onlangs ook tegenspeler van de serie , Luke Perry overleden. Als kind van 9 jaar uiteraard fan van BH 90210. Ook die 2 zijn maar in de 50 geworden hé! )