Sloan
Banned
Het gaat er helemaal niet over dat er iemand anders het al heeft omdat 'm sneller is. Maar laat dat gewoon sneller weten ipv dat mensen er al staan of al vertrekkensklaar staan. Het nieuws zal altijd kut zijn, maar als ik op voorhand afspreek en zeg dat ik van ver moet komen is zo'n bericht wel een zucht.tja, het leven is nu eenmaal voor de rappe. Dat kan je toch niemand kwalijk nemen?
Bijkomende ergernis:
Het lijkt alsof er zo weinig mensen hun job goed doen? Dat valt me hoe langer hoe meer op.
- Interim kantoren : werkte vroeger heel nauw samen met 2 kantoren en als ik die bezig hoorde over collega's en merk hoe het kantoor nu met mij werkt. 'Fout in het systeem, nog een nieuw'. Nee, uw systeem is niet nieuw. Ik ken uw systeem ik heb er mee gewerkt.
- Immokantoor: Ge betaald ons 1 maand huur en dan komen we langs met expert camera en drones! Vrouw van de immo komt binnen ; ''Okay, we beginnen er eens aan'' en haalt haar GSM boven. Zal wel een goeie camera opzitten maar toch
- VDAB : een hele uitleg moeten geven over hoe ik wel recht heb op een uitkering maar gewoon nog een som uitbetaald heb gekregen bij vertrek. Tegen dat dat duidelijk was in die vrouw haar hoofd..
- Coolblue : 'fout in het systeem, sorry, tis een nieuw'. Nee, jullie werken met Manhattan, ik ken dat systeem. Niks nieuw, maar moeilijker te navigeren.
Enfin, salty days

zo kunnen ze al zeker niets afhalen, en ik betaal wel cash bij inchecken.
.