Oldskooler
Well-known member
Ik trek die er gewoon af :vGod damn wat heb ik waarlijk het land aan die aan de fles vastzittende doppen
:rage
Vergt toch niet veel moeite...
Gewoon zo:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik trek die er gewoon af :vGod damn wat heb ik waarlijk het land aan die aan de fles vastzittende doppen
:rage
Ik trek die er gewoon af :v
Vergt toch niet veel moeite...
Gewoon zo:
Dan moet je nog zelf een stukje rijden
Er is wel een serieus verschil tussen werk en ontspanning hé, voor veel mensen is dat tweede, zoals een festival, gewoon "we hebben tickets en we zien wel". Allezja, lijkt me gewoon veel gedoe voor niets, ik zal desnoods zelf wel rijden en meepakken wie er nog bij kan zeker.Van mij moet niemand de dag zelf reageren of springen als die smartphone afgaat. Maar 4 maanden gewoon passief gedrag en wachten tot iemand anders het doet.
Hoe zijn die mensen op hun werk
Ik had er echt mee te doen. Ik wou blijven maar ik kon niet. Andere ouders ook. Echt schandalig. Twee weken geleden ons dochtertje nog naar de spoed moeten voeren omdat ze op haar hoofd was gevallen, iets wat met een betere ratio nooit gebeurd zou zijn. Ik word daar echt razend van. Die verantwoordelijken "op den bureau" gaan dadelijk van mij al een gepeperde mail krijgen.14 kinderen voor een verzorger, mogen ze dan zelfs nog kinderen aanvaarden? Lijkt me niet verantwoord.
- Ik zet mijn dochtertje af op de crèche. Weer personeelsuitval. Totaal niet goed geregeld. 5 lagen bureaucratie en op de vloer staat de kinderbegeleidster letterlijk in tranen omdat ze heel de dag alleen voor 14 kindjes en baby's moet zorgen.
Ik had er echt mee te doen. Ik wou blijven maar ik kon niet. Andere ouders ook. Echt schandalig. Twee weken geleden ons dochtertje nog naar de spoed moeten voeren omdat ze op haar hoofd was gevallen, iets wat met een betere ratio nooit gebeurd zou zijn. Ik word daar echt razend van. Die verantwoordelijken "op den bureau" gaan dadelijk van mij al een gepeperde mail krijgen.
14 kinderen voor een verzorger, mogen ze dan zelfs nog kinderen aanvaarden? Lijkt me niet verantwoord.
Mja, uiteindelijk vind iedereen het dus héél erg maar brengen ze wel allemaal gewoon hun kinderen want zij net hebben wel iets belangrijker te doen dan al de rest.Wat een laffe pampermaatschappij waarin we leven.
Mja, uiteindelijk vind iedereen het dus héél erg maar brengen ze wel allemaal gewoon hun kinderen want zij net hebben wel iets belangrijker te doen dan al de rest.
Ik zou dat toch eens melden aan kind&gezin...Inderdaad. Dat krijg je natuurlijk met een vrijblijvend systeem hé. Dat is toch de logica zelve? In het begin zag je wat goodwill, en hebben wij ook ons deel gedaan (quasi elke maand moesten we wel eens onbetaald verlof nemen). Maar op den duur voel je dat ze altijd naar dezelfden bellen, waaronder wij. Op een bepaald moment zijn we dan ook beginnen zeggen van "Neen, nu lukt het ons echt niet". In de veronderstelling dat ze ook eens bij de anderen aankloppen en in de veronderstelling dat het wettelijke minimum altijd gerespecteerd zal worden.
Blijkt nu dat het dus gewoon compleet vrijblijvende telefoontjes zijn, terwijl de kraan blijft openstaan. Dan voelen wij ons ook enorm naïef dat wij er indertijd altijd op ingegaan zijn. Nu heeft iedereen dat blijkbaar door en nu gaat er niemand nog op in. Leidinggevenden laten gewoon betijen.
Resultaat: de hierboven beschreven schrijnende situatie. Schrijnend voor de kinderen. En schrijnend voor de overgebleven moedige kinderbegeleidsters.
Zwak leiderschap. En zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Maar ach, wat hadden we anders verwacht in een maatschappij dat geen strengheid (en dus rechtvaardigheid) meer durft aanvaarden?
Ik dacht 8.Wat is eigenlijk max? 6-7 kids?
Ik dacht max 9 per begeleider maar pin me er niet op vast.Wat is eigenlijk max? 6-7 kids?
Ik dacht 8.
Beiden kloppen, het hangt ervan af of er één of twee begeleiders zijn.Ik dacht max 9 per begeleider maar pin me er niet op vast.

Wat, gezien de personeelstekorten, waarschijnlijk niet altijd even realistisch is.Beiden kloppen, het hangt ervan af of er één of twee begeleiders zijn.
Zoals @Lemme al aangeeft, wordt het binnenkort dus wel iets strenger.
Kind&Gezin

Budgetten gaan omhoog ookWat, gezien de personeelstekorten, waarschijnlijk niet altijd even realistisch is.
Ja, gelukkig, maar ik weet niet of er gewoon genoeg kinderverzorgers zijn (ik weet het werkelijk niet hoor). Uiteindelijk is dat nu niet bepaald een job waar velen voor staan te springen.Budgetten gaan omhoog ook