Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat lijkt mij toch niet echt normaal. hier staat die toch al een goeie 2 maand uit, en 't is nog altijd 21+.'t is 2 juni en ben hier een gevecht aan moeten voeren met mezelf om de verwarming niet terug op te zetten. Amper dikke 3 weken geleden afgezet wat al laat was, en nu zakt de temperatuur hier binnen weer bijna onder de 20 graden![]()

Wat zou er abnormaal aan zijn? Niet elk huis is even warm he.dat lijkt mij toch niet echt normaal. hier staat die toch al een goeie 2 maand uit, en 't is nog altijd 21+.
Gaan ze ook een uurtje vroeger weg dan?Schoonfamilie ging om 11u op bezoek komen. Staan ze hier al om 10u15 zonder iets te laten weten. Ik vraag mij af waarom we eigenlijk een tijdstip hebben afgesproken.

Zondag 12u: kakken a volonté.
Het was mijn vriend die half 11 gezegd had tegen hen en niet tegen mij en het zelf vergeten was.Gaan ze ook een uurtje vroeger weg dan?
Stel u voor iemand van uw schoonfamilie zit ook op BG en leest dit m en ging net posten van “ we waren te vroeg en we voelen ons niet welkom bij de schoonfamilie”
![]()

> LenovoDie rotte Lenovo laptop die ik nog maar sinds een maand of 9 heb. Ik gebruik die echt enkel voor internet, mails en wat powerpoint/word bestanden en toch blijft die soms haperen. En dat voor 850 euro. Lelijken boecht.
Tot zover mijn frustratie.

Ik heb nog een handtekening nodig van de aannemer die mijn gevels gerenoveerd heeft vorig jaar, om de premie te trekken. Blijkt nu dat die mens een hartstilstand heeft gekregen en ik voel mij nu een slechte mens omdat ik evenveel in zit met mijn premie als met die mens zelf.![]()
Komt in orde hoor, binnen twee weken mag ik eens langs gaan. Maar is iemand die al 10 tallen jaren bevriend is met mijn vader, die ook mijn vorige woning volledig heeft gerenoveerd, dus je denkt toch ook aan die mens zelf. Maar je zit toch ergens met die niet te verwaarlozen premie in je achterhoofd als je hoopt dat hij er volledig door komt.Bwah, een hartstilstand is toch geen excuus om geen handtekening te kunnen zetten?