Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik wacht sinds 22/04 op een pakket, lang genoeg gewacht of het niet ergens nog miraculeus zou uitkomen. Niet dus.

Dan maar gemaild naar de bezorger --> Geen reactie. Even later gemaild naar waar ik besteld had, meteen reactie plus weer doorgestuurd naar de bezorger, weer een week geen reactie. Gevraagd over het antwoord dat uitbleef, er zou niemand thuis zijn geweest en het pakket is op 'een veilige plaats' gelegd, maar er is nog een foto opgevraagd bij degene die met de camionette reed. Nog niets ontvangen.

Zal ook moeilijk gaan, want die bezorger is niet tot aan de voordeur geweest, wij hebben een Ring en er is die dag geen melding geweest op de app. (en natuurlijk heb ik hier al iedere mogelijke veilige plek de dag zelf al bekeken)

Yess, probleem is dat ik ook egel(s) in de tuin heb en die niet wil vergiftigen. Ik ben een halve groene, snapte.
Maar die groen gaan mijn nieuw zaad wel niet betalen :angry:

Vroeger strooide ik volop korrels en dat werkt idd goed... Nu alles binnengezet (of toch de 2 die overblijven) tot ze iets groter zijn en dan terug buiten. Heb wel net nieuwe bonen en zonnebloemen gezaaid, hopelijk blijven ze daar af want die staan wel nog buiten.
Gisteren de bus nog eens bovengehaald.

Deze morgend keek ik rond.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier is dat nog een dikke maand wachten, mijn werk is daar vreselijk laat mee.
Het is ondertussen ook al uitgegeven met de visa dus op zich gaat er maar een goeie week zitten tussen het effectief van mijn rekening te zien gaan en het er terug op zien komen.

Bij de federale overheid is dat altijd ergens in de tweede of derde week van mei.

Wij zijn sinds november verhuisd naar een nieuwbouw. Na voorlopige oplevering waren er nog 150 openstaande punten. Geen enkele onderaannemer is er in geslaagd om iets van de eerste keer juist te doen. Vandaag werden onze vliegenramen eindelijk gezet en uiteraard zaten er 2 grote krassen in een van de kaders. Het is gewoon altijd iets.

Bij de federale overheid is dat altijd ergens in de tweede of derde week van mei.

Wij zijn sinds november verhuisd naar een nieuwbouw. Na voorlopige oplevering waren er nog 150 openstaande punten. Geen enkele onderaannemer is er in geslaagd om iets van de eerste keer juist te doen. Vandaag werden onze vliegenramen eindelijk gezet en uiteraard zaten er 2 grote krassen in een van de kaders. Het is gewoon altijd iets.
Welkom in den bouw.

Tijdens zo’n sessie impliceerde een coach dat mensen die met een depressie kampen geen antidepressiva moeten nemen. Een andere coach insinueerde dan weer dat de depressie van de redacteurs zelfs “pseudodepressieve gevoelens” zouden zijn.

Komt er dus van als je elke idioot die zichzelf coach noemt maar laat doen.

De plastieken (onoprecht enthousiast lijkende), aan braakgeluiden grenzende klanken waarmee Goedele Wachters haar woorden uit

:puke:

Als je iets tegenkomt met uwen auto, ondanks je in uw recht bent, is 't toch altijd miserie hé. Auto perte totale = ge krijgt er nooit meer de correcte waarde voor.

Er heeft nu ene op een parking ertegen gereden. Grille vanvoor kapot en bumper getoucheerd. Expert is akkoord met nieuwe grille, niet akkoord met nieuwe bumper. Mag wel zo opgelapt en herspoten worden. Hier en daar kleine barsten en een zijrooster die niet meer correct vastklikt kon hem niet overtuigen. M.a.w. 't zal weer maar gewoon 'opgelapt' worden en klaar.

Komt er dus van als je elke idioot die zichzelf coach noemt maar laat doen.
Ik heb daar een hekel aan. Op sociale media is Jan, Pier en Pol nu plots 'life-coach' of 'fitness coach'.

En als je helemaal chance hebt, is 't ene van Herbalife. Onlangs ene zien passeren waarbij je voor alles terecht kan. Behalve correcte spelling.

Klaarzitten om te proberen tickets te scoren voor Childish Gambino. Relatief korte wachtrij, check! We zijn binnen, check! Zitplaatsen tickets beschikbaar, check! Inloggen, goverdomme paswoord reset, maar ok, check! Betaalmethode selecteren: enkel ING kaarten, euh WTF?

Staanplaatsen kon je wel met elke kaart betalen. Is dat altijd zo bij concerten in de ING Arena?

Ik denk dat het eens tijd wordt dat we kauwgom algeheel verbieden. Als ge hem niet in uw bakkes of de vuilbak kunt houden moet ge hem ook maar niet kunnen kopen.

Terug
Bovenaan