Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ook vol slakken dit jaar man, echt niet te doen. Ik loop precies op eierschalen als het donker is. Wij hebben zelfs een egel in ons egelhuisje maar dat is echt een lamzak. Die ligt gewoon de hele tijd te slapen volgens mij. Werken voor zijn inwoonst doet die niet.Blijkbaar idd echt een plaag dit jaar. Hier dan weer minder dan anders, buiten wat huisjesslakken nog niets gezien. Hout vasthouden dat het zo blijft.
Wel altijd veel egels hier in de tuin, schijnt dat die dat opeten.
Dat is eigenlijk mijn echte ergernis he. Ook testaankoop heeft dit eens gezegd: Het is allemaal zo omslachtig.Heel dat gedoe met cashbacks, vikingpunten, kate coins en van die toestanden, dat is toch allemaal eigenlijk bullshit en een bijkomende "administratieve last" voor alle partijen? Via twee (!) platformen van het werk heb ik zo ook kortingen op de cinema, pretparken enzoverder. Bij Luminus idem. Punten bij Mobile Vikings en zo verder. Je bent bijna een idioot als je de volle pot voor zo'n dingen betaalt en prijsvergelijkingen maken is al helemaal een gedoe.
In plaats van al die kortingsplatformen en loyalty programma's gewoon een correcte prijs vragen is te moeilijk zeker?
De verkoper heeft sowieso al uw naam, addres, telefoonnummer en bankrekeningnummer. (registreren online)Maar..... Hoe gaan ze anders aan je data geraken![]()
Hier heb je de woorden, maak er zelf de zin mee. Tof concept!Bij ons is het elke gratis verse soep van de dag.
Laatst ook hard over getwijfeld. Nieuwe espressomachine gekocht, met cashback op. Procedure is zeer slecht uitgeschreven met op een bepaald moment een stuk 'maak een foto van de barcode en laad deze foto hier op'.Dat is eigenlijk mijn echte ergernis he. Ook testaankoop heeft dit eens gezegd: Het is allemaal zo omslachtig.
Men hoopt er gewoon op (of zo lijkt het toch) dat de klant een fout maakt zodat ze een excuus hebben om te zeggen: Helaas u hebt de procedure niet gevolgd, u krijgt de (beloofde) korting niet.
De verkoper heeft sowieso al uw naam, addres, telefoonnummer en bankrekeningnummer. (registreren online)
Ik ben ergens wel benieuwd: Welke data verkrijgen ze nog extra bij zo'n cashback actie die van goudwaarde zijn?
Klopt.Via twee (!) platformen van het werk heb ik zo ook kortingen op de cinema, pretparken enzoverder. Bij Luminus idem. Punten bij Mobile Vikings en zo verder. Je bent bijna een idioot als je de volle pot voor zo'n dingen betaalt en prijsvergelijkingen maken is al helemaal een gedoe.
Uw ideale doelgroep is de rijke, domme klant. Iedereen korting geven zou minder winst geven.In plaats van al die kortingsplatformen en loyalty programma's gewoon een correcte prijs vragen is te moeilijk zeker?
"onze" egel fret gewoon de resten katteneten op en 'werkt' ook niet voor het feit dat ik hem hier gedoog op ons erf. Erger nog, doet ook overal kaka. Op een dag is mijn geduld op en vliegt em het veld in.Hier ook vol slakken dit jaar man, echt niet te doen. Ik loop precies op eierschalen als het donker is. Wij hebben zelfs een egel in ons egelhuisje maar dat is echt een lamzak. Die ligt gewoon de hele tijd te slapen volgens mij. Werken voor zijn inwoonst doet die niet.
Bij DPD zijn het echte grapjassen. Ik had iets besteld dat uit twee colli's bestond. Dat hebben ze dus in twee keer geleverd, de ene colli twee dagen na de andere. Efficient was dat niet.Ben de hele dag aan het wachten op een pakketje wat via DPD zou komen.
Ik volg de live tracker, hij is hier in de buurt dus ik hou me aandachtig voor de bel.
Absoluut niemand te zien, plots een mail "We hebben je spijtig genoeg gemist"Fucking hell
Hier hebben ze zelfs al eens 's morgens het ene pakket geleverd en dan in de namiddag het tweede pakket. Zelfde chauffeur...Bij DPD zijn het echte grapjassen. Ik had iets besteld dat uit twee colli's bestond. Dat hebben ze dus in twee keer geleverd, de ene colli twee dagen na de andere. Efficient was dat niet.
Bij de eerste colli kreeg ik plots een mail dat ze het geleverd hadden. Vreemd, want ik was de hele dag thuis en ik had niemand gezien. Hadden ze het gewoon maar meteen aan de zijkant van het huis gezet zonder even de bel te gebruiken ofzo...
De tweede colli hebben ze wel gewoon de bel gebruikt.
Mijn beste was toch met de jobstudente van bPost. 1 bestelling bestaande uit 2 pakketten. Je ziet haar toekomen, brief in bus steken en verder rijden, dus geen enkele moeite gedaan op te leveren. Zogezegd niemand thuis dus pakketten zelf ophalen. Pakket 1 in Ieper en pakket 2 in Heuvelland.Hier hebben ze zelfs al eens 's morgens het ene pakket geleverd en dan in de namiddag het tweede pakket. Zelfde chauffeur...

Dat getuigt toch van weinig empathie. Kort geleden hebben we een soortgelijke situatie voor gehad.De gyneacologe heeft "iets" gevonden in de borst van mijn vrouw en een biopsie genomen. Meestal blijkt het niets te zijn, maar nu zitten we natuurlijk met een week onzekerheid. Ondertussen is mijn vrouw zich gek aan het maken en zit ik op mijn werk vast.
Hier iets vergelijkbaar, ze hebben afwijkend weefsel gezien een paar maanden terug.De gyneacologe heeft "iets" gevonden in de borst van mijn vrouw en een biopsie genomen. Meestal blijkt het niets te zijn, maar nu zitten we natuurlijk met een week onzekerheid. Ondertussen is mijn vrouw zich gek aan het maken en zit ik op mijn werk vast.
Dat getuigt toch van weinig empathie. Kort geleden hebben we een soortgelijke situatie voor gehad.
Er werd bij een ontsteking ook een weefselstaal genomen. Pas bij de opvolging kregen we te horen, 'ja we dachten even dat het een tumor was maar dat is het dus niet'.
Beide heel blij dat ze dat pas achteraf lieten weten. 2 weken in zo'n onzekerheid ging ons gek gemaakt hebben.
Het is de dokter die ook de opvolging van de zwangerschap en bevalling heeft gedaan, en die heeft wel een beetje een ouderwets, norse stijl. Al moet ik nu wel zeggen dat de exacte woorden, dixit mijn vrouw, neerkwamen op "meestal is het niets maar we willen gewoon 100% zeker zijn".Hier iets vergelijkbaar, ze hebben afwijkend weefsel gezien een paar maanden terug.
Waarschijnlijk niets erg zeiden ze, maar om zaken uit te sluiten hebben ze een nieuwe controle ingepland binnen een paar weken.
Ik was niet mee de vorige keer en ze was volledig over haar toeren.
Voor de vervolgafspraak wou ze alleen gaan, maar heb toch ook al verlof ingepland zodat ik mee kan.
Hopelijk overal paniek voor niets!

Je kan van die blauwe korrels kopen.Godverdomse kutslakken
Zelden zoveel last van gehad als dit jaar. Van de 15 zaailingen blijven er nog 2 over. Echt. Grrrrrr.
Yess, probleem is dat ik ook egel(s) in de tuin heb en die niet wil vergiftigen. Ik ben een halve groene, snapte.Je kan van die blauwe korrels kopen.
Werkt echt goed.
Die gaan daar recht op af.

Slakken weghouden van planten = bekertjes bier in de grond steken in de buurt.Yess, probleem is dat ik ook egel(s) in de tuin heb en die niet wil vergiftigen. Ik ben een halve groene, snapte.
Maar die groen gaan mijn nieuw zaad wel niet betalen
Vroeger strooide ik volop korrels en dat werkt idd goed... Nu alles binnengezet (of toch de 2 die overblijven) tot ze iets groter zijn en dan terug buiten. Heb wel net nieuwe bonen en zonnebloemen gezaaid, hopelijk blijven ze daar af want die staan wel nog buiten.
er is daar heel veel controle opdit!
Waarom is er geen controle op uitlaten van motoren en monkey's / dax en Johnny's die zo'n luid mogelijke uitlaten onder hun marginale wrakken hangen?