El Imbatido
Member
Wij hebben 1 kleine restafvalzak per 6weken.
Hoe groot is zo'n container en hoe krijgt ge die gevuld?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij hebben 1 kleine restafvalzak per 6weken.
Vroeger mochten bepaalde kattenkorrels (gebruikt) in de groene bak en dan was er nooit een probleem. Maar nu moet dit mee met oa etenrestjes in de grijze bak en geloof mij: Die van ons plassen en schijten gelijk ne ketter lol.

Normaal gezien komen wij met een standaard grijze bak toe. We hebben geen nood aan een groter formaat. Donderdag is de ophaaldag voor de grijze container maar het was een feestdag. De voorbije jaren is de ophaling dan woensdag of vrijdag. MAAR dit jaar hebben ze het "snuggere" idee gekregen om dit dan te verschuiven naar een week later (op een dinsdag).
Natuurlijk geraakte deze week aldus niet alles in de grijze bak en ben ik naar het containerpark gereden. Ik werd geweigerd. Volgens de medewerker daar mag ik alleen in 'noodgevallen' een grijze zak naar het containerpark doenDat is de eerste keer in 20+ jaar dat ik van die regel hoor?
Doordat de ophaling maar liefst 5 dagen later was kwamen ze in het containerpark in problemen. Alle containers voor de grijze bakken waren daar ook al stampensvol (ik was duidelijk niet de enige persoon met ne volle grijze container).

ik gebruik daarvoor "Auto Finesse Citrus Power Bug and Grime Remover". even laten inweken en dan gaat dit al veel gemakkelijker.Vorige week een week op vakantie met de caravan in Nederland.
Daar gebleken dat de voorkant van mijn auto is omgevormd tot een insectenkerkhof. Het was zo erg dat de auto een attractie was voor de kinderen.
Nu eindelijk tijd gevonden om het te kuisen, maar daar gaat er f@#king moeilijk af.
QftBlotevoetenpad.
Waarschijnlijk om het percentje van apple/google op in app purchases te vermijden.De Kobo app is in hetzelfde bedje ziek als de Kindle app, waarom moet ik naar de website om content aan te kopen? Dat zou toch gewoon in-app moeten kunnen, het is dezelfde account. Amazon Prime kan dat ook zo goed, veel enkel aan te schaffen op de website. Zit net op Kobo, zie boek dat ik wel snel eens zou lezen, ah nee aankoop enkel mogelijk op website Bol.

Moet ook een stevige koort geweest zijn voor zo'n gewicht"Een vrachtwagenchauffeur is vrijdagnacht om het leven gekomen nadat onbekenden een loodzwaar riooldeksel van een brug over de autosnelweg gooiden. Recht in de cabine. “Ze hadden er met een koord voor gezorgd dat het riooldeksel net ter de hoogte van de cabine zou vallen”.
Putain man hoe fucked up moet ge daarvoor zijn? Wij deden eens krantenpapier op ne enorme kak, staken da in de fik en vervolgens belleke trek en wegwezen als we per se mensen wouden kloten. Maar dit is toch volkomen ziek![]()
Moet ook een stevige koort geweest zijn voor zo'n gewicht
Bron: VRTEr hing nog een riem aan vast, meldt het parket.
Nee! Zeker niet! Etje bah.Gaat ge onder het neuken ook alles filmen?
Alsof je een notariële akte moet ondertekenen, gewoon voor een onnozele vraag.Heb je daar een recente bron van?Communiceren met de overheid, dat is toch ook altijd pure miserie hé. Jezus christus.
Onze ambtenaren vormen een leger van 2 000 000 man groot, maar een mailtje sturen is teveel gevraagd. Met een dergelijk leger ambtenaren komen we nochtans in de buurt van een 1 op 1 service. Ons gezin telt 4 leden. Wij zouden al bijna een persoonlijke ambtenaar kunnen toegewezen krijgen voor ons gezin.
Ik vraag me soms af hoeveel tijd je per dag steekt in ranting.Communiceren met de overheid, dat is toch ook altijd pure miserie hé. Jezus christus.
Onze ambtenaren vormen een leger van 2 000 000 man groot, maar een mailtje sturen is teveel gevraagd. Met een dergelijk leger ambtenaren komen we nochtans in de buurt van een 1 op 1 service. Ons gezin telt 4 leden. Wij zouden al bijna een persoonlijke ambtenaar kunnen toegewezen krijgen voor ons gezin.
Hier, een contactformulier. Joy. Als ik die ondingen invul, kopieer ik altijd mijn tekst en sla ik die op op mijn computer omdat er in de helft van de gevallen iets verkeerd loopt en je weer helemaal opnieuw kan beginnen. Bovendien heb je ook geen enkel naslag-element om "een dossier op te bouwen". Wat als je na 4 keer sturen geen antwoord krijgt? Hoe ga je dat bewijzen? Je zendt iets in het ijle, in de hoop dat er ooit iets inhoudelijk terugkomt.
Maar bon, dat is nog steeds beter dan aan een loket gaan staan die in het beste geval open is van 9u tot 16u. Dus dan maar dat idioot contactformulier invullen.
Dan krijg je een mailtje terug met een bijvraag. Dan wil je daarop reply'en...
-> NO REPLY.
-> "Als je hierop wilt reageren moet je terug naar het contactformulier om daar uw dossiernummer in te vullen"
-> Terug naar de website. Moet je je verdomme aanmelden met ItsMe om opnieuw dat contactformuliertje te kunnen invullen.Alsof je een notariële akte moet ondertekenen, gewoon voor een onnozele vraag.
-> Copy/paste vanuit mijn mail. Uiteraard heel mijn opmaak om zeep.
Wat denken ze? Zoveel mogelijk drempels inbouwen zodat we zo weinig mogelijk vragen krijgen om onze eigen idiote regelgeving te moeten uitleggen? Laat die domme burger maar wat spartelen. En zeker de oudere generatie, volledig aan hun lot overgelaten. Degoutante overheid. Hoe mensen zich niet spontaan beginnen doodschamen wanneer ze zeggen dat ze voor de overheid werken, het is onbegrijpelijk.