Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig zijn de laatste berichten hier het toonbeeld van respect. Moest iedereen eens eerst naar zijn eigen kijken, het zou al helemaal anders zijn.
Collect & Go was echt een gamechanger voor ons. Ik kan het alleen maar aanbevelen.De grootmoeder van mijn vrouw gaat speciaal op zaterdagochtend naar de Colruyt, want das "gezelliger als er zo wat volk is"
Ondertussen probeer ik vaak van om 19u40 bij de Colruyt te zijn omdat het volk net te mijden... wat is er leuk aan de volle winkel? De hele winkel is een mijnenveld van mensen die hun kar exact in het midden van het gangpad zetten zodat links noch rechts kan passeren, mensen die hun kar zetten exact naast een andere kar die er al staat zodat er niemand voorbij kan, mensen die hun kar wél mooi aan de kant zetten en dan naast hun kar aan de andere kant van de rayon alle producten één voor één vastnemen om het label te lezen. If looks could kill... had ik al verschillende keren levenslang gekregen![]()
Crisp is ook oké. Wel duur maar heb mijn personeelskorting nog, hehe.Collect & Go was echt een gamechanger voor ons. Ik kan het alleen maar aanbevelen.
Perfecte steak doen mislukken, godmiljaar. Reverse sear op 150 graden is toch te hoog vrees ik. Of de steak was slecht van kwaliteit ...
Hij zag er mooi roze uit vanbinnen maar hij smaakte nogal droog. Veel te droog en stug. In december gekocht en ingevroren, maar misschien was er iets mis met de kwaliteit.Zolang het er niet zo uit zag
![]()
Best volgende keer in de airfryer klaarmaken...Perfecte steak doen mislukken, godmiljaar. Reverse sear op 150 graden is toch te hoog vrees ik. Of de steak was slecht van kwaliteit ...
Zodat je de keer dáárna eender welke steak apprecieert, @Avondland!Best volgende keer in de airfryer klaarmaken...
Waar is de tijd dat toon een living legend was.Best volgende keer in de airfryer klaarmaken...
Ja jong, 1 vrouw en we zijn hem kwijtWaar is de tijd dat toon een living legend was.
Ahum, 't is niet door mij dat hij niet meer op't forum zit hoor!Ja jong, 1 vrouw en we zijn hem kwijt
Heeft hij nog een andere vrouw?Ahum, 't is niet door mij dat hij niet meer op't forum zit hoor!
Hier dus absoluut niet. Vaak ontbrekende producten waarbij ze geen alternatief voorzien en de laatste keer zelfs beschimmeld eten meegekregen.Collect & Go was echt een gamechanger voor ons. Ik kan het alleen maar aanbevelen.
Ontbrekende producten heb ik soms ook wel, maar nog nooit storend geweest.Hier dus absoluut niet. Vaak ontbrekende producten waarbij ze geen alternatief voorzien en de laatste keer zelfs beschimmeld eten meegekregen.
‘Cayennepfeffer (China)’ en dan daaronder ‘Produkt aus Korea’Gochugaru-chilipoeder besteld van Amazon om Kimchi te maken.
Krijg dit thuis toe. Op de verpakking staat in het Duits 'Cayennepfeffer'. (als ik de foto op amazon beter had bestudeerd, had ik het daar ook zien staan)
Dan is er met een labeler door de verkoper een sticker opgeplakt waar op staat 'gochugaru'.
Ja, jongens, wat een nonsens. Ik ga het niet openmaken om te proeven want dan kan ik het niet retourneren.
Cayennepeper is véél pikanter dan gochugaru en heeft een totaal andere smaakbeleving.
.