Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Men is hier een zinkgat aan het maken vlakbij de spooroverweg, met dus een verkeerslicht op twee wagenlengtes voorbij de overweg in een richting. Ik voorspel een aanrijding vandaag, daarstraks al gezien hoe men gewoon zonder nadenken de treinsporen oprijdt om aan te schuiven.

Men is hier een zinkgat aan het maken vlakbij de spooroverweg, met dus een verkeerslicht op twee wagenlengtes voorbij de overweg in een richting. Ik voorspel een aanrijding vandaag, daarstraks al gezien hoe men gewoon zonder nadenken de treinsporen oprijdt om aan te schuiven.
Jamaar, ziet dat er opeens een trein tussen kruipt, dan moeten we nog langer aanschuiven.

Al 4 dagen zijn ze hier op het werk met een mini drilboor een betonnen trap aan het afbreken en ze zijn nog maar halfweg 🤔 Gigantisch veel lawaai en ben helemaal zot aan het worden 🤬🤬🤬

RIP Akira Toriyama :(

(creator van Dragon Ball)
RIP 😢

vegeta-under-the-rain.gif

Geen nood, de plaatselijke oppositie heeft het al politiek gerecupereerd aan de kaak gesteld. Dat mensen zo lomp zijn om op de sporen stil te staan én dat er zinkgaten ontstaan ligt kennelijk aan de politieke kleur van de bevoegde schepen.
Je ziet dat we toch niet zonder de plaatselijke politiek kunnen. De direct lijn naar de burger.

Je kan niet meer vanuit Google search restreeks doorklikken naar Google Maps door een dwaze regel van de EU tegen tech giganten.
En dan verschieten dat we niets in Europa ontwikkelen. Alles moet aan banden.
Het lukt nog wel door op het adres te klikken bij het resultaat van je search?

Hoe leuk is het toch om bezoekers in te plannen voor een bezichtiging van mijn huidige woonst.
Deze staat nu +-3 weken terug te huur.
Van de +- 10 telefoons en sms'en zijn er tot nu toe 3 personen opgedaagd.
Deze week mijn beste Engels nog mogen bovenhalen, want Nederlands was geen optie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe leuk is het toch om bezoekers in te plannen voor een bezichtiging van mijn huidige woonst.
Deze staat nu +-3 weken terug te huur.
Van de +- 10 telefoons en sms'en zijn er tot nu toe 3 personen opgedaagd.
Deze week mijn beste Engels nog mogen bovenhalen, want Nederlands was geen optie.
Mijn ouders hebben jaren een huis verhuurd en dat was elke keer net hetzelfde als u. Mijn pa was daar heel duidelijk in altijd. Ze moeten NL spreken en loonbrieven kunnen voorleggen. Zoniet, baf telefoon af.

Ik ben blij dat ze die eigendom verkocht hebben want dat was altijd ellende. Het ergste was ooit dat er eene gans dat huis had gesloopt binnen in en met de noorderzon is vertrokken. Ik weet niet meer hoe dat toen precies is af gelopen want ik was toen nog vrij klein maar ik herinner me wel nog dat ze toen een volledige container vol rommel hebben weg gedaan. Niks als ellende verhuren.

Niet mijn ergernis maar wel vd boomer overburen. Die denken dat ze beter zijn als al de rest vd straat hier. Altijd op alles en iedereen commentaar maar nu hadden ze hier een wasmachine op straat gezet voor oud ijzer in de week en das niet opgehaald geweest precies dus heeft iemand uit de geburen de politie op hun afgestuurd want ze hadden dat op het voetpad gezet.

Gans een discussie hier terstraks met die agenten dat ze het beter terug binnen zouden plaatsen tot iemand het kwam afhalen.

Ik moest toch wel niet per toeval in slow motion mijn brievenbus gaan nakijken en vanalles uit mijn auto halen zeker! Hier heb ik enorm van genoten eerlijk gezegd :rofl:

Ik begin soms meer en meer te voelen dat ik mentaal stilaan tegen m’n limieten aan het botsen ben. Precies alsof alles in het leven tegenwoordig enkel nog negatief is. Het nieuws is niets anders dan ontslagen hier, oorlogen daar.

Op het werk blijft het hoofdkantoor in de VS maar zagen waarom wij in ons team met zoveel mensen zijn, terwijl ze wel geen idee hebben wat we effectief doen. Dus dat geeft ook altijd een soort van onzekerheidsgevoel terwijl ik me normaal niet echt zorgen moet maken. Maar ik ben dan ook iemand die steeds piekert en het ergste denkt.

Ik raak nooit nog echt ontspannen, het is allemaal wat veel aan het worden.

Ik begin soms meer en meer te voelen dat ik mentaal stilaan tegen m’n limieten aan het botsen ben. Precies alsof alles in het leven tegenwoordig enkel nog negatief is. Het nieuws is niets anders dan ontslagen hier, oorlogen daar.

Op het werk blijft het hoofdkantoor in de VS maar zagen waarom wij in ons team met zoveel mensen zijn, terwijl ze wel geen idee hebben wat we effectief doen. Dus dat geeft ook altijd een soort van onzekerheidsgevoel terwijl ik me normaal niet echt zorgen moet maken. Maar ik ben dan ook iemand die steeds piekert en het ergste denkt.

Herkenbaar.

Ga morgen eens een ontspannen wandeling maken met @Oldskooler

Stoppen met het nieuws te lezen. Met al die doemberichten die ze daar schrijven worden we schijtbenauwd gemaakt alsof de wereld elk moment kan instorten en de Russen morgen in Brussel gaan staan. Als dat al zo is kunnen we daar toch bitter weinig aan doen. Een mens moet al met genoeg misérie in zijn eigen leven dealen, daar hoeft de rest van de wereld niet ook nog eens bij.

Collega die een uur vroeger dan ik naar huis ging, had zijn portefeuille vergreten op het werk. Ik met de beste bedoelingen die op mijn vertrekuur meenemen, op de parking bel ik hem op om te zeggen dat hij ze bij mij thuis mag komen ophalen, aangezien mijn huis 11km dichter bij zijn woonplaats ligt dan de werkplek. Krijg ik als reactie droogweg "ge had ze beter gewoon laten liggen é", zonder dankuwel. Terwijl hij op da moment in de buurt van mijn woning aan 't winkelen was met zijn vrouw.

Wie wil er nu 2 dagen rondlopen zonder ID en dergelijke..

Stoppen met het nieuws te lezen. Met al die doemberichten die ze daar schrijven worden we schijtbenauwd gemaakt alsof de wereld elk moment kan instorten en de Russen morgen in Brussel gaan staan. Als dat al zo is kunnen we daar toch bitter weinig aan doen. Een mens moet al met genoeg misérie in zijn eigen leven dealen, daar hoeft de rest van de wereld niet ook nog eens bij.
Ik houd jullie wel op de hoogte.
Collega die een uur vroeger dan ik naar huis ging, had zijn portefeuille vergreten op het werk. Ik met de beste bedoelingen die op mijn vertrekuur meenemen, op de parking bel ik hem op om te zeggen dat hij ze bij mij thuis mag komen ophalen, aangezien mijn huis 11km dichter bij zijn woonplaats ligt dan de werkplek. Krijg ik als reactie droogweg "ge had ze beter gewoon laten liggen é", zonder dankuwel. Terwijl hij op da moment in de buurt van mijn woning aan 't winkelen was met zijn vrouw.

Wie wil er nu 2 dagen rondlopen zonder ID en dergelijke..

Het zal je leren, met die goede bedoelingen.

Terug
Bovenaan