Je ergernissen van vandaag - Deel 2

We hebben onlangs een robotstofzuiger gekocht, en regelmatig vraag ik mijn vriendin:
"hebt ge haar vandaag laten poetsen?"
"hebt ge ze de badkamer ook laten doen?"
"haar stofzak zal wel volzitten bijna zeker?"

Kwestie van mezelf te ontmaskeren, man toch!

Ik loop hier al 2 dagen met een branderig gevoel in mijn keel, alsof mijn slokdarm in brand staat.
Ook enorm veel zeer aan slokdarm en begin van de maag (veronderstel ik dan, is ter hoogte van mijn borstkas).
Hierdoor al amper iets gegeten.
Toch eens naar de dokter gaan als dit aanblijft.
De eigenlijke ergernis is mijn uitstelgedrag en denken dat alles wel gewoon zal over gaan.

Ik loop hier al 2 dagen met een branderig gevoel in mijn keel, alsof mijn slokdarm in brand staat.
Ook enorm veel zeer aan slokdarm en begin van de maag (veronderstel ik dan, is ter hoogte van mijn borstkas).
De eigenlijke ergernis is mijn uitstelgedrag en denken dat alles wel gewoon zal over gaan.
Klinkt als reflux. Haal eens Rennie of Gaviscon bij de apotheek, zou moeten helpen.

Bwa ik zou toch ook eens gaan bij de dokter. Bij mij was het wel overgeven, maar bleek dus de gal te zijn. Maar als ik terugkijk hierop had ik wel veel episodes van maagzuur daar (lang) voor. Ik zeg dus niet dat het dat is, maar de dokter weet mss wel wat het kan zijn...

@lammeken

Riopan is ook een goed middel voor maagzuur.

Klinkt als reflux.

Uitsteller Unite!

Klinkt als reflux. Haal eens Rennie of Gaviscon bij de apotheek, zou moeten helpen.

Bwa ik zou toch ook eens gaan bij de dokter. Bij mij was het wel overgeven, maar bleek dus de gal te zijn. Maar als ik terugkijk hierop had ik wel veel episodes van maagzuur daar (lang) voor. Ik zeg dus niet dat het dat is, maar de dokter weet mss wel wat het kan zijn...
Zal inderdaad wel zoiets zijn.
Wel raar dat het zo plots en hevig is.

Godverdomme he te laat met men verlof voor juli/augustus.

Ik wil olympische spelen zien :cry: .

Gaat niet veel gewerkt worden als ik moet komen die dagen vrees ik :unsure: .

Pluxee. (de nieuwe naam voor Sodexo)

deze week een kaart toegestuurd gekregen. ik heb mij geregistreed, en dan sturen ze een activatie-mail.
Ik klik op die activatie link, en krijg een foutmelding.
ik probeer nog eens, maar die link kan maar één keer gebruikt worden, ook als je zo'n foutmelding krijgt dus.

nu is mijn account dus niet geactiveerd, ik kan niet inloggen.
aangezien ik ook géén pincode heb ontvangen, is mijn kaart nu dus nutteloos.

Ik heb een mail gestuurd via hun contact formulier. Nog steeds geen antwoord ontvangen.

Vandaag krijg ik een mail van hun klantendienst: of ik tevreden ben met hun service na contact met de klantendienst.

Nee, dus.
Na nog eens 20 pogingen met hetzelfde resultaat, krijg ik nu ineens de melding dat er reeds een account aan mijn kaart gelinkt is.
maar die account recoveren blijkt onmogelijk, want géén enkel email-adres dat ik ooit gehad heb, wordt herkend.

bellen is ook al geen optie, want geen telefoonnummer te vinden...

't is niet dat ik die kaart niet kan gebruiken zonder account, maar 't zou toch gemakkelijk zijn

Kheb een complete off-day vandaag precies...

Aannemer voor badkamerrenovatie is al even bezig, badkamer zelf 95% klaar (enkel vloer voegen, afkitten en raampje/lichtstraat steken). Vanochtend is bij begonnen aan het gastentoilet.

Ik had vandaag een dag verlof en was van plan om de nieuwe deur van de badkamer te plaatsen. (We hadden afgesproken dat ik bepaalde zaken zelf ging doen).
En erna ging ik nog verder de stapel osb en Gyproc platen die in de hangar liggen (nog een 300-tal te gaan) naar boven dragen.
"Ergens dit najaar" komt er een (andere) aannemer nieuw dak plaatsen op hangar en garage, tegen dan moet die stapel zeker volledig boven liggen + de rest van de hangar opgekuist zijn. Die stapel ligt er al sinds half augustus 😅

Ik geraakte niet in gang vanochtend, gans mijn lijf werkte tegen. Ik heb een hele dag in de zetel gehangen, zelfs te moe/uitgeput om naar de keuken te gaan om een boterham te eten. Zelfs geen fut om m'n Steam Deck (die naast mij lag) aan te zetten om wat te gamen. Rond 14u dan in slaap gevallen, zelfs met 3 constant blaffende honden naast mij.

Om 14:50 moest ik vertrekken naar de kinesist, gelukkig had ik m'n wekker gezet.

e-mail van het werk misschien?
het probleem is niet mijn email-adres. géén enkel wordt herkend door het systeem, zelfs niet van een vorige werkgever (waarbij ik toen wel maaltijdcheques had van sodexo).
de kaart blijkt gelinkt aan een account, maar die account is niet gelinkt aan één van mijn email-adressen
telefoonnummer: 02 547 55 02
ik heb het contactformulier ingevuld, ze hebben geantwoord, maar ze hebben het niet goed begrepen. ik heb het nu nog eens duidelijk uitgelegd met screenshot, wacht nu af op antwoord
ik zal later nog eens proberen, als ze het nog niet snappen

Na al het personeelstekort bij de crèches waardoor we al vaak heel flexibel moeten zijn, nu ook nog eens een staking aangekondigd.

Waarbij ik absoluut geen afbreuk wil doen aan de redenen waarom ze staken. Als iémand mag staken, dan wel de kinderbegeleiders. Maar het is toch echt niet simpel om het allemaal gebolwerkt te krijgen als je niet permanent grootouders tot uw beschikking hebt. Zijn die miljoenen van de Vlaamse Regering nog niet aan het werk?

Terug
Bovenaan