Green Mamba
Well-known member
Niet mijn centen dus ze doen er maar mee wat ze willen, maar ik doe met dat geld toch wel leukere dingen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Normaal interesseren zulke programma's mij totaal niet.De rapportage over het divagedrag van Natalia waarbij de mening van de buren en de kuisploeg wordt gevraagd
Maar best! Want hier zit iemand die met minder dan 2000€ per maand moet rondkomen. Ik woon wel in een deftig huurhuis (maar ver van perfect). Maar dat was voor mijn gezondheid, rust nodig.Normaal interesseren zulke programma's mij totaal niet.
Maar ondertussen na alle poeha is de interesse net gewekt.
Spijtig, afgeschaft.
ik wil er al niet aan denken om met 2000€ per week toe te moeten komen.Maar best! Want hier zit iemand die met minder dan 2000€ per maand moet rondkomen.
Dan doen we toch gewoon een crowdfunding? Zo te zien zijn er in Vlaanderen dommekloten genoeg die daar intrappen.ik wil er al niet aan denken om met 2000€ per week toe te moeten komen.
#bg-style
Het is 14.30, het is nog even.Wat. Een. Lange. Dag.
Bwa, ik weet niet of Infrabel die zo snel zou kunnen identificeren.Zeggen ze ‘het is moeilijk achterhalen wie deze overtreding beging’ alsof er geen video van is en die nummerplaat toch moet te lezen zijn??? Da’s toch echt van niet willen dan. Mocht Acid achter dat stuur zitten, ze wisten het wel direct.
Mocht acid achter het stuur gezeten hebben deed ik een crowdfunding voor de arme jongen.Zeggen ze ‘het is moeilijk achterhalen wie deze overtreding beging’ alsof er geen video van is en die nummerplaat toch moet te lezen zijn??? Da’s toch echt van niet willen dan. Mocht Acid achter dat stuur zitten, ze wisten het wel direct.
![]()
KIJK. Drama nipt vermeden: auto rijdt over gesloten spoorweg en wordt net niet geraakt door trein
In het West-Vlaamse Heule (Kortrijk) is een auto over een gesloten spoorweg gereden net toen er een trein aankwam. De trein miste de auto op een haar na. Bekijk de hallucinante beelden hierboven.www.hln.be
Probleem is dat, na uitreiking van de award, er gekeken wordt naar wie aansprakelijk kan gesteld worden om er vervolgens de kosten op te verhalen of vervolging in te stellen obv eventuele nalatigheid. Met gezond verstand komen we er de dag van vandaag niet meer...Niks afspannenLaat het gezond verstand primeren. Bij geen gezond verstand zal Darwin zijn award wel uitreiken.
Maar best! Want hier zit iemand die met minder dan 2000€ per maand moet rondkomen. Ik woon wel in een deftig huurhuis (maar ver van perfect). Maar dat was voor mijn gezondheid, rust nodig.
Range rover bij de buren parkeren om dan waarschijnlijk thuis of op hotel te gaan slapen, kuisvrouw inhuren, uit de hoogte doen. Jaja, arme vrouwen spelen, met de nadruk op 'spelen' ... in tijden waar 40% van de Belgen het moeilijk heeft rond te komen. Verwerpelijke tijden zijn het op veel vlakken. Zie maar naar sommige crowd funds. Zieke kindjes bvb. nog nooit zo veel zien krijgen als de Acid's of Harry en Jerina's (och god, de dakloze sukkelaars). Wat speelt in de media brengt blijkbaar veel meer op.
ps. niet echt op u gericht beste Oldksooler
Donald Trump gaat er ook eentje opzetten denk ik, zal waarschijnlijk niet alle schadevergoedingen kunnen betalen. Misschien wil je daar wel aan meebetalen?Mocht acid achter het stuur gezeten hebben deed ik een crowdfunding voor de arme jongen.
Dus jij bent zeker dat de nummerplaat te lezen is op die video? Daarnaast kan de bestuurder natuurlijk ook iemand anders dan de eigenaar zijn. 't Ziet er een typische auto uit voor een 80+'er die het niet heeft beseft, of een van z'n kinderen reed er mee en de beste man weet het allemaal niet meer. Daarnaast nog eens het feit dat het de voorkant van de auto is, dus niet per se zeker dat de nummerplaat correct is, want de officiële zit vanachter. Of mss is het een buitenlandse nummerplaat?Zeggen ze ‘het is moeilijk achterhalen wie deze overtreding beging’ alsof er geen video van is en die nummerplaat toch moet te lezen zijn??? Da’s toch echt van niet willen dan. Mocht Acid achter dat stuur zitten, ze wisten het wel direct.
![]()
KIJK. Drama nipt vermeden: auto rijdt over gesloten spoorweg en wordt net niet geraakt door trein
In het West-Vlaamse Heule (Kortrijk) is een auto over een gesloten spoorweg gereden net toen er een trein aankwam. De trein miste de auto op een haar na. Bekijk de hallucinante beelden hierboven.www.hln.be
Mijn crowdfunding ging niet voor acid zijn hoor maar voor stiptere treinen. Die trein kwam net te laat.Donald Trump gaat er ook eentje opzetten denk ik, zal waarschijnlijk niet alle schadevergoedingen kunnen betalen. Misschien wil je daar wel aan meebetalen?
Ligt het nu aan mij maar ik vind diene Acid toch ook maar nen irritante clown.Bekijk bijlage 27299
Niet mijn centen dus ze doen er maar mee wat ze willen, maar ik doe met dat geld toch wel leukere dingen![]()
Dat ligt aan u. Wij vinden dat allemaal ne crème van ne ventLigt het nu aan mij maar ik vind diene Acid toch ook maar nen irritante clown.
.Eens de wagen de 2e slagboom passeert, lijkt de nummerplaat te zijn geblurd.Dus jij bent zeker dat de nummerplaat te lezen is op die video?
Kan. Maar mocht het een foto zijn van een snelheidovertreding wordt verondersteld dat de eigenaar de bestuurder is tenzij bewijs van tegendeel.Daarnaast kan de bestuurder natuurlijk ook iemand anders dan de eigenaar zijn. 't Ziet er een typische auto uit voor een 80+'er die het niet heeft beseft, of een van z'n kinderen reed er mee en de beste man weet het allemaal niet meer. Daarnaast nog eens het feit dat het de voorkant van de auto is, dus niet per se zeker dat de nummerplaat correct is, want de officiële zit vanachter. Of mss is het een buitenlandse nummerplaat?
Ofwel heeft Thomas Baeken het slecht uitgelegd.Moesten politionele onderzoeken zo simpel zijn, had je er zelf voor kunnen solliciteren natuurlijk. Maar goed, 't is van niet willen.
Tegelijkertijd meteen ook mijn ergernis: mensen die denken dat ze het beter zouden doen dan opgeleide rechercheurs die ook niet bepaald idioten zijn.