Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik heb het niet volledig gezien, maar ik snap de heisa rond dat programma niet goed hoor.

Natuurlijk is armoede veel complexer, maar er wordt toch nergens gepretendeerd dat het de armoederealiteit benadert? Ik vind het eerder uitlach-TV tov twee luxe-popjes.

Xander De Rycke is een gefrustreerde zagevent.
De commotie gaat erover dat men een entertainment show maakt over situaties waarin een bevolkingsgroep dagdagelijks mee geconfronteerd worden. Waardoor het geen uitlach tv wordt van twee bv's maar uitlach tv van mensen in armoede.

En Xander is een held!

Ik heb het niet volledig gezien, maar ik snap de heisa rond dat programma niet goed hoor.

Natuurlijk is armoede veel complexer, maar er wordt toch nergens gepretendeerd dat het de armoederealiteit benadert? Ik vind het eerder uitlach-TV tov twee luxe-popjes.

Xander De Rycke is een gefrustreerde zagevent.
Xander is zo populair omdat hij dicht bij de mensen staat en durft zeggen wat veel mensen denken.

Natalia is al 20 jaar een geldmachine en Astrid heeft ook een paar mil op de rekening. De pretentie is afschuwelijk.

(Heb voor de gein is VTMgo opgezet, da zijn precies alleen maar BV vriendjes die samen op reis gaan/trouwens en vertellen over zichzelf?)

Als je zelf in de HRM zit, zou je toch perfect moeten verstaan dat je vrouw pech heeft en dat ze maar mag stoppen met werken op m 18u en dan de bus van 18u28 moet nemen?

Wat is trouwens een kwartier te vroeg op je werk zijn? Is dat niet gewoon mooi op tijd zijn?
Dat is toch wat kort voor de bocht?

Wij hebben zelf iemand die sinds kort z'n vrouw is verloren, we laten die ook wat vroeger stoppen om meer thuis te zijn voor zijn dochtertje hoor.
Dat heet ellebogen hebben.

Bovendien, mijn vrouw is poetsvrouw. Tis niet dat ze voor een ganse klas staat, en les moet geven aan 15 leerlingen die afhankelijk zijn van haar.

Als haar schema gedaan is, is het gedaan. en dat kan perfect met een kwartier vroeger te beginnen en kwartier vroeger te stoppen.
Maar zoals reeds aangehaald: zo'n dingen laat je idd best op papier zetten, voor mizerie en verzekeringsproblemen (in het ergste geval) te vermijden.

Spotify met zijn playlist-voorstellen die een eindeloze herhaling zijn van nummers die ik al honderdduizend keer heb gehoord. Geef mij eens wat nieuws. Ik word oud, ik vind mijn weg niet meer in dat gedrocht van een interface.

Spotify met zijn playlist-voorstellen die een eindeloze herhaling zijn van nummers die ik al honderdduizend keer heb gehoord. Geef mij eens wat nieuws. Ik word oud, ik vind mijn weg niet meer in dat gedrocht van een interface.
idem bij youtube :( al jaren zo....

Wat is het probleem zelfs? Die heeft zijn account toch zelf verwijdert, is niet eens een dubbelaccount of een nieuw account na een perm ban ofzo?

Welkom terug!

Mijn kapsel dat geen instructies volgt en altijd gewoon plat neervalt.
Net naar de kapper geweest, gaf me de tip het haar wat naar achter te doen, heeft een grooming tonic gebruikt. Ik dacht 'ah, dat ziet er wel goed uit'. 5 minuten later zit ik in de auto en hangt mijn haar gewoon weer voor mijn ogen.
Djeezus.

Gelieve taalgebruik om andere gebruikers te beschrijven proper te houden.
Wat is het probleem zelfs? Die heeft zijn account toch zelf verwijdert, is niet eens een dubbelaccount of een nieuw account na een perm ban ofzo?

Welkom terug!
Het is hier een ergernissenthread en dat dezelfde persoon van altijd enkele weken na met slaande deuren (en wel na wat bans en ambras vermoed ik) hier terug staat zonder enige vorm van schaamte of aarzeling vind ik een redelijke ergernis feitelijk. Dat anderen genieten van (gefabriceerde) kakapipi-verhalen moeten zij weten zeker.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is hier een ergernissenthread en dat dezelfde marginale clown van altijd enkele weken na met slaande deuren (en na wat bans en ambras vermoed ik) hier terug staat zonder enige vorm van schaamte of aarzeling vind ik een redelijke ergernis feitelijk. Dat anderen genieten van (gefabriceerde) kakapipi-verhalen moeten zij weten zeker.

En het feit dat ie deze keer vertrokken is zonder ons allemaal een persoonlijke pm te sturen is nog het ergste!

Mijn kapsel dat geen instructies volgt en altijd gewoon plat neervalt.
Net naar de kapper geweest, gaf me de tip het haar wat naar achter te doen, heeft een grooming tonic gebruikt. Ik dacht 'ah, dat ziet er wel goed uit'. 5 minuten later zit ik in de auto en hangt mijn haar gewoon weer voor mijn ogen.
Djeezus.
Het mijne staat altijd recht omhoog, als we ons DNA combineren hebben we een proefbuisbaby met ideaal haar!

Dus jij hebt toen geen "dag beste volger" pm gekregen? :laugh:
Neen gij.

Terug
Bovenaan