Oldskooler
Well-known member
Met wat geluk medisch pensioen, door granaatscherven.Ik maak me al lang geen illusies meer dat we op ons 67 weg kunnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met wat geluk medisch pensioen, door granaatscherven.Ik maak me al lang geen illusies meer dat we op ons 67 weg kunnen.
Rechtstreeks van het werk naar de kist. Altijd weer van die kutprofessors die zelf een rustig jobke doen.Hehe, dat is dan gewoon rechtstreeks van't werk het rusthuis in![]()
Heel realistisch. De helft heeft dan al kwaaltjes.Denemarken (even niet 100% zeker) wil tegen 2050 tot 72 jaar werken verplichten. Ik stel voor dat we ons daar allemaal ook op gaan instellen.
Denemarken (even niet 100% zeker) wil tegen 2050 tot 72 jaar werken verplichten. Ik stel voor dat we ons daar allemaal ook op gaan instellen.
Mja, de origine van het pensioen was dat 0.01% of zo die leeftijd haalde. Om die reden was het vroeger ook een gemakkelijke belofte van de werkgever, en de overheid, om een hoog pensioen aan te bieden. De kans dat ze dat moesten uitbetalen was zo goed als nihil terwijl ze door de jaren heen een laag loon konden uitkeren. Nu is dat hetgeen voor het budgettaire probleem zorgt.Heel realistisch. De helft heeft dan al kwaaltjes.
Zolang we voldoende geld kunnen afpakken van iemand kan dat nog zeer lang meegaan.Het piramidespel zal ooit wel es moeten inéénstuiken.
Werken tot we bijna doodvallen ... woohooDenemarken (even niet 100% zeker) wil tegen 2050 tot 72 jaar werken verplichten. Ik stel voor dat we ons daar allemaal ook op gaan instellen.

De Jakke heeft hier al menig pagina's gevuld.
Ik heb daar nu niet echt een mening over want ik ken die man niet,wel altijd bewondering voor mensen v die leeftijd die fysiek toch bikkelhard zijn.
Maar ik vind zijn exit toch nogal onnodig zeer fel besproken.(louter mijn mening)
Eerder een kerel met enorm veel zelfvertrouwen vind ik.
Het positieve aspect mag ook wel gezegd worden.
Ik ben er 41 en hecht ook veel belang aan mijn fysiek welzijn,maar ik ben zo fit niet.
Als individu is dat echt een harde knar.
Maar dat is het lak aan besef gewoon dat teamwork absoluut v levensbelang is.
Ik bedoel daarmee dat bvb op werkgebied ik altijd heb moeten luisteren naar anciens,en naarmate ik zelf ouder word merk ik bij mezelf ook dat ik moeilijker dingen v de jonge garde kan aanvaarden,ik sta er wel voor open maar dat gaat zo vlot niet.
WSS had die in een groep leeftijdsgenoten v zijn niveau veel beter gepresteerd.
Ik kan totaal verkeerd zijn natuurlijk.
Het blijft tenslotte maar een tv programma,niemand v die kandidaten heeft de ambitie om oorlogssituaties op te zoeken en er een carrière v te maken.
Dat hebben ze reeds 1 voor 1.
Het concept zou beter zijn als ze kandidaten volgen die ECHT voor die titel en job gaan.
Verdeel het dan tenminste in alinea’s.Mensen die elke zin denken op enter te moeten duwen. No offense, maar doe iets met de tip. Kthxbai
Good to know.Verdeel het dan tenminste in alinea’s.
Die tekst lees ik niet eens.
Daarvoor zou ik toch eens naar de flikken bellenBrol lig op een dak aan 't Mechels Plein, bij windstoten valt dat gewoon op mensen hunne kop
![]()

Luierzak en containerpark?Ze zijn onze vuilzak vergeten mee te nemen. Er hangt geen sticker op, ze zijn hem gewoon vergeten. Ik meld het en ik krijg als reactie “Neem uw vuilzak terug binnen tot de volgende ophaling”. Ik ga echt geen vuilzak met stinkpampers terug in mijn huis zetten.
Zet hem bij de buren?Ze zijn onze vuilzak vergeten mee te nemen. Er hangt geen sticker op, ze zijn hem gewoon vergeten. Ik meld het en ik krijg als reactie “Neem uw vuilzak terug binnen tot de volgende ophaling”. Ik ga echt geen vuilzak met stinkpampers terug in mijn huis zetten.
A super. Was hier ook ze nerveus gevoel.Net mijn ontslag besproken. Mijn teamlead was super begripvol. Wel paniek gezien de opzeg maar 2 weken is maar bon, daar moet ik niet mee inzitten zei ze
Absurd hoe nerveus ik was, blij dat het achter de rug is