Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Wat is dat toch met marginalen en vuilnis? :(
Hier in de buurt ook een huis dat sinds een jaar door nieuwe bewoners gehuurd wordt: daar liggen constant tientallen lege blikken en plastic flessen op de oprit, in de goot,... En dat is dan nog voor het huis waar ze zelf wonen.
😅

Ik voel me aangesproken :ROFLMAO:

Bekijk bijlage 27060
Bekijk bijlage 27061

Dit is natuurlijk maar tijdelijk.
Als dit deel van de werken (nieuwe badkamer en gastentoilet) klaar zijn laat ik een container komen, en de rest breng ik dan naar het containerpark.

Neem je dan die rotte mosselen mee? :unsure:
Die rotte mosselen komen toch ook rechtstreeks vanuit de winkel? Dus wat is het probleem?
Ik koop mosselen. Ik doe die thuis open en ik merk dat ze 'rot' zijn en xxx later sta ik terug in die winkel met identiek dezelfde mosselen.

Dus het antwoord is gewoon 'ja'.

Ik neem mijn kassaticket gewoon mee en klaag daar een dag later. Bij het avondeten kunnen de winkels al dicht zijn en ga ik niet snel-snel nog naar daar rijden. En ik ga geen rotte mosselen bijhouden.

Ik neem mijn kassaticket gewoon mee en klaag daar een dag later. Bij het avondeten kunnen de winkels al dicht zijn en ga ik niet snel-snel nog naar daar rijden. En ik ga geen rotte mosselen bijhouden.
Dat is uw goed recht maar ik doe dat wel. Ik neem altijd het artikel terug mee waar een probleem mee is.

Maar wat jij zegt klopt ergens wel bij de 'grote' supermarktketens. Als je klaagt doet men meestal weinig moeite en controleren ze er niet zo heel streng op. Zeker als je een goeie klant bent.

😅

Ik voel me aangesproken :ROFLMAO:

...

Dit is natuurlijk maar tijdelijk.
Als dit deel van de werken (nieuwe badkamer en gastentoilet) klaar zijn laat ik een container komen, en de rest breng ik dan naar het containerpark.

Die buiten WC is wel fancy :p

En wees gerust, je moet je niet aangesproken voelen, bij jou zie je gewoon dat er gewerkt wordt, het ziet er niet uit als een PMD stort op de oprit / straat ;)

hier in de straat is het de gewoonte om reeds om 16u de vuilzakken aan het straat te zetten, geen probleem mee omdat ze het allemaal netjes plaatsen.
integendeel, handig. want zo voel ik mij niet schuldig als ik het om 16u ook op straat zet omdat ik naar werk vertrek (hotel). ik vergeet het wel vaak, dus nu staan er 4 zakken bij mij.

Ik krijg het echt van alle steunacties, liefst van al nog omdat mensen zelf geen 5 seconden nagedacht hebben over hun keuzes en erna in de problemen geraakt zijn. Liefst van al nog met een verhaal erbij in de krant.

Enkel vandaag al:
Jonge vader overleden, pas een huis gekocht, geen schuldsaldoverzekering afgesloten --> "Ja, wie denkt daar nu aan op onze leeftijd"

Vrouw die haar aannemer alles betaald heeft op voorhand en die mens is met het geld gaan lopen.

Dan paar dagen terug ene die erin geslaagd was van haar na drie maanden te verloven met ne fantast die beweerde dat hij op geheime missie moest

Etc etc.

Ik snap dat die mensen in een kutsituatie zitten, maar als ge op voorhand eens twee seconden zou denken zit ge nu niet met de miserie. En dan allemaal naar de gazet met een crowdfunding erbij, ik snap het niet :angry:

Enkel vandaag al:
Jonge vader overleden, pas een huis gekocht, geen schuldsaldoverzekering afgesloten --> "Ja, wie denkt daar nu aan op onze leeftijd"
Ik ken zelfs geen enkele bank die dat toelaat? Eventueel als er iemand borg staat maar dan ligt het probleem dus bij die persoon

Ik ken zelfs geen enkele bank die dat toelaat? Eventueel als er iemand borg staat maar dan ligt het probleem dus bij die persoon
Bij mijn bank heeft dat toch ook anderhalve maand geduurd tegen dat die schuldsaldo in orde was. Ging wel over de uitkoopsom voor mijn ex, niet over het huis zelf.
Dat "vuilzakken zijn duur" argument heb ik al vaak gehoord, en ik vind dat net zoals jij goed meevallen. Anderzijds zullen er nog wel mensen zijn die niet beter weten en gewoon alles bij het restafval gooien.
Dat is idd een non-argument. Hier doe ik 3 weken met een kleine zak, de rest is PMD en groenafval vliegt in de compost. Zelfs als ge leeft op Cara-pils: Dat is PMD en die zakken kosten echt geen drol.

Ik heb geen SSV.
Was ook gewoon niet te betalen in mijn situatie.
Ik ben alleen, als ik het loodje leg is er geen probleem om mijn huis gewoon te verkopen.

Zo, meteen ieders dag verpesten:

België moet 27 miljard besparen: wat betekent dat voor uw portemonnee? “Mensen nog langer laten werken is een optie”

Jaarafrekening engie.

Digitale meterstanden en capaciteitstarief hebben ze netjes van de digitale meter die er sinds maart 2023 staat.

Van injectie toevallig niets op de factuur te vinden.

Moest dus eigenlijk terugbetaling krijgen .
Kan eens gaan bellen🤬

Terug
Bovenaan