Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ben ik de enigste die zich ergert aan reminder emails.

Ik krijg een email om 23h00 met vragen voor iemand die hier pas arriveert in 18maand tijd.

Dan om 2h34 snacht een reply met REMINDER. Dit zowel in de body als in de titel en dan ook 1 om 8h00 sochtends.

Heb ik eigenlijk zin om gewoon die booking te cancellen met als reden we accepteren geen rude mensen.

Maar goed dat gevoelig liggen aan reminders ligt waarschijnlijk gewoon aan mezelf.

Ben ik de enigste die zich ergert aan reminder emails.

Ik krijg een email om 23h00 met vragen voor iemand die hier pas arriveert in 18maand tijd.

Dan om 2h34 snacht een reply met REMINDER. Dit zowel in de body als in de titel en dan ook 1 om 8h00 sochtends.

Heb ik eigenlijk zin om gewoon die booking te cancellen met als reden we accepteren geen rude mensen.

Maar goed dat gevoelig liggen aan reminders ligt waarschijnlijk gewoon aan mezelf.
Vind ik nu toch ook wel snel om een reminder te sturen na een paar uur.

Zou ze ook cancellen en die plaats openhouden voor een BG BBQ ofzo. Het hoeft niet altijd bij @Tomski te zijn...

Vind ik nu toch ook wel snel om een reminder te sturen na een paar uur.

Zou ze ook cancellen en die plaats openhouden voor een BG BBQ ofzo. Het hoeft niet altijd bij @Tomski te zijn...
Heb ze gecancelled. Er zijn er na nog 2 missed telefoons en 3 emails en 5 sms gekregen al op 1 uur tijd.

Fuck this ik heb geen SLA met die mannen dat ik moet reageren binnen x tijd en al zekers niet dat ik snachts ff moet opblijven om te kunnen antwoorden.

StuBru De Tijdloze digitale zender.
Ik luister hier al een tijdje naar op mijn werk omdat het meestal old school StuBru 70-80-90 muziek is waarbij er ook niet teveel gepraat wordt of onnozel gedaan wordt. Maar tegenwoordig begint dat geforceerde gedoe van andere zenders hier ook al door te sijpelen...Ja ik weet dat Depeche Mode gisteren in het land was, maar dat wil niet zeggen dat je 5 keer per uur daar een lieke van moet spelen, hoe goed die ook wel zijn. Nee, de nieuwe show van Niels Destadsbader interesseert mij niet, en al zeker niet die covers uit die show die ze nu per sé moeten opdringen. Zit echt niet te wachten op Tijs Vanneste die vakkundig Hurt van Cash de nek omwringt. Of Lotti die even Bohemian Rhapsody verkracht. En goed en waaw zo prachtig dat wel niet allemaal is. Als ik dat soort onzin wil horen, zal ik wel naar Q-music of gewone StuBru luisteren..bah

Wanneer is de perfecte moment om aan een boekbespreking te beginnen?

Volgens onze 9j oude zoon is dat dus om 21u30 op de avond voor hij zijn boekbespreking voor de klas moet brengen. En ja, dat is inclusief het boek lezen :wallbash: :wallbash::wallbash::wallbash:

Gelukkig een simpel boek van 40 pagina's met meer tekeningen dan tekst.

Nog 2 slides van de "powerpoint" en we zijn er van af..

Instagram, is bijna even erg als FB aan het worden, veel reclame, en content die ik eigenlijk niet wil zien.

Gewoon fotos/stories van mensen die ik ken…
nu, alleen maar saaie reclame, of pagina’s die vroeger grappig waren die nu alleen maar reclame maken…

Wanneer is de perfecte moment om aan een boekbespreking te beginnen?

Volgens onze 9j oude zoon is dat dus om 21u30 op de avond voor hij zijn boekbespreking voor de klas moet brengen. En ja, dat is inclusief het boek lezen :wallbash: :wallbash::wallbash::wallbash:

Gelukkig een simpel boek van 40 pagina's met meer tekeningen dan tekst.

Nog 2 slides van de "powerpoint" en we zijn er van af..
Ik deed dat ook zo. M'n moeder las heel graag. Las dan mijn boek uit, vertelde in 10 minuten het verhaal. 't Is maar hoe je het dan kan uitleggen voor de klas. Ik voegde vanuit fantasie* ook bepaalde zaken toe aan het verhaal en vertelde er heel enthousiast over.

Juf content, ik content.

*enkel wanneer we het boek zelf mochten kiezen

Gisteren loonsimulatie ontvangen plus de voordelen. Dit in combinatie met de functie echt een no-brainer dus akkoord gegaan. Nu nog met een klein hartje mijn ontslag indienen.
En hoe is het gegaan?

Ik heb net zelf mijn ontslag gegeven.

Zeggen ze letterlijk ja hoe gaan we op zo een korte termijn iemand van u kaliber vinden 🙈

En hoe is het gegaan?

Ik heb net zelf mijn ontslag gegeven.

Zeggen ze letterlijk ja hoe gaan we op zo een korte termijn iemand van u kaliber vinden 🙈
Ik heb nog even uitstel van executie, mijn aanstelling komt dinsdag voor de raad van de algemene directeur ter goedkeuring dus wacht ik echt wel tot de handtekening er staat :) ikzelf heb een opzeg van 2 weken... Ze gaan ook vloeken.

Ah soms moeten we egoïstisch zijn en aan onszelf denken (zoals ik zei, ik heb ook de andere kant meegemaakt en dan zijn ze ook genadeloos)

Terug
Bovenaan