Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doen zoals een ex-collega op mijn vorige job deed: zeggen dat ge gewoon lange uren doet op't werk, en een week naar Ibiza.Verlof en vrouwlief wil de hele dag winkels doen. Booooooring.
Idd, verschrikkelijkIk probeer mij altijd wat in te houden als ik wil klagen over het weer maar shit zeg, elke dag hondenwandelingen in regen en modder en naar het werk fietsen in regen en (veel te) harde wind begint mij nu toch ook echt de keel uit te hangen

Verlof en vrouwlief wil de hele dag winkels doen. Booooooring.
Komt de zin: "Euh, gij maakt uzelf intussen nuttig?"
Ik vertaal dat als: "Waag het niet om te genieten van de tijd dat ik even weg ben".
Betere tijden zijn op komst.Ik probeer mij altijd wat in te houden als ik wil klagen over het weer maar shit zeg, elke dag hondenwandelingen in regen en modder en naar het werk fietsen in regen en (veel te) harde wind begint mij nu toch ook echt de keel uit te hangen

Idem, mij eerst aanjagen en zeggen "ga maar gereed naar de auto, ik ben daar". En dan zit ik daar nog een kwartier in de auto te wachten. Maar dat doen we dus niet meer.Ik denk dat elke getrouwde man zich hier in kan herkennen, maar echt elke keer opnieuw.
We moeten naar een feestje vanavond, dus na het avondeten gaat mijn vrouw naar de badkamer om zich klaar te maken.
Ik ruim op mijn gemak de tafel op, ga naar het toilet en leg me in de zetel.
Als zij uit de douche komt hoor ik van de bovenverdieping "moet jij u niet komen douchen?"
Jawel schat en ik scroll verder.
Nadat dit zich om de 10 minuten herhaalt besluit ik na de 3e keer toch maar naar boven te gaan.
Zij is op haar gemak haar haar aan het stijlen.
Ik pak mijn douche gerief en stap in de douche. Opeens krijg ik de opmerking "Ben jij bijna klaar en aangekleed?"
Niet omdat ze - verkeerdelijk gedacht - mijn net ingezeept goddelijke lijf niet kan weerstaan, maar omdat "het is benauwd op de badkamer en ik zweet me het licht uit, dan kan die deur wat open"
Ik kom uit de douche, droog die uit. Kleed mij aan, intussen 2x heen en weer naar de dressing (ondergoed vergeten en 2 verschillende sokken mee), ik scheer mij, doe mijn haar, parfum op, schoenen aan. Kortom Silence is helemaal klaar voor een feestje
Op dat moment is zij klaar met haar make-up en.. moet ze de juiste juwelen nog zoeken.
Tussendoor - ik zit terug in een zetel boven,
- krijg ik de vraag "welke schoenen passen hier het beste onder?" om uiteindelijk toch de andere te kiezen.
En momenteel zit ik terug te wachten beneden in de zetel want we zijn gvd 20 minuten te vroeg om te vertrekken![]()
Even de kern van het probleem highlighten.Ik denk dat elke getrouwde man zich hier in kan herkennen, maar echt elke keer opnieuw.
We moeten naar een feestje vanavond, dus na het avondeten gaat mijn vrouw naar de badkamer om zich klaar te maken.
Als zij uit de douche komt hoor ik van de bovenverdieping "moet jij u niet komen douchen?"
Nadat dit zich om de 10 minuten herhaalt besluit ik na de 3e keer toch maar naar boven te gaan.
Ik pak mijn douche gerief en stap in de douche. Opeens krijg ik de opmerking "Ben jij bijna klaar en aangekleed?"
Niet omdat ze - verkeerdelijk gedacht - mijn net ingezeept goddelijke lijf niet kan weerstaan, maar omdat "het is benauwd op de badkamer en ik zweet me het licht uit, dan kan die deur wat open"
Ik kom uit de douche, droog die uit. Kleed mij aan, intussen 2x heen en weer naar de dressing (ondergoed vergeten en 2 verschillende sokken mee), ik scheer mij, doe mijn haar, parfum op, schoenen aan. Kortom Silence is helemaal klaar voor een feestje
Op dat moment is zij klaar met haar make-up en.. moet ze de juiste juwelen nog zoeken.
- krijg ik de vraag "welke schoenen passen hier het beste onder?" om uiteindelijk toch de andere te kiezen.
En momenteel zit ik terug te wachten beneden in de zetel want we zijn gvd 20 minuten te vroeg om te vertrekken![]()
Ge zijt de "Ah, gaat ge dat aan doen? Neenee, das goed hoor" vergetenIk denk dat elke getrouwde man zich hier in kan herkennen, maar echt elke keer opnieuw.
Nee toch niet. Mijn vrouw is snel, doet basic makeup en draagt zelden juwelen.Ik denk dat elke getrouwde man zich hier in kan herkennen

Ik was ook altijd diegene die moest wachten op mijn ex ipv omgekeerd.Nee toch niet. Mijn vrouw is snel, doet basic makeup en draagt zelden juwelen.![]()

Extra punten als je dat doet als ze net het toilet gekuist heeft.Mijn vriendin is daar ook sterk in, maar om haar terug te pakken ga ik dan 10 minuten naar het toilet net als zij klaar is om te vertrekken![]()