Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Deze morgen opgestaan met spierpijn maar dat was vant werken gisteren dacht ik. In de loop van de voormiddag nog koppijn erbij gekregen maar drukke kinderen en weinig slaap leken de voor de hand liggende verklaring.
Na een recordspurtje naar toilet en de volgende paar uur boven de pot kamperen slaag ik er toch al terug in om een glas water binnen te houden. 9 min and counting! Een nieuw (namid)dagrecord!

Lang niet meer zo ellendig geweest.......
On the plus side moest ik nu wel niet mee naar een feestje bij de schoonfamilie. Alhoewel dat misschien toch te verkiezen was, om maar een idee te geven hoe slecht ik mij voel

Gisteren al thuisgebleven van een heel goed optreden omdat ik vandaag naar een feestje ging dat er stevig aan toe zou gaan. Lift geregeld en taxi naar huis.

Deze middag telefoon, grootvader op het spoed, daar hele dag gezeten. Pas buiten op´t spoed. Lift is al vertrokken aangezien ik niet wist hoe lang het ging duren. Dus feestje gemist. En baal echt mega hard. Kan ook zelf rijden, maar da´s ofwel BOB zijn ofwel daar slapen, maar heb ik geen van beide zin in.

Sta ondertussen in de frituur en ze geven gratis pintje omdat ze ´frituur van het dorp´ gewonnen hebben. Doe het normaal nooit, maar ik ben zeer blij om te wachten in de frituur. Met m´n pintje. Begin er toch al de pens voor te krijgen en ben me voor 1 maal niet aan het opjagen dat ik een half uur sta te wachten.

Moest er even uit, bedankt voor te lezen eh.

Ons moeder die het maar niet kan hebben dat ik mijn broer dis omdat hij nu maar om de twee weken zijn kinderen kan zien omdat hij 20km verder is gaan wonen en hiervoor koos 🤷. Oh well.

Laatst bewerkt:
Ons moeder doe het maar niet kan hebben dat ik mijn broer dis omdat hij nu maar om de twee weken zijn kinderen kan zien omdat hij 20km verder is gaan wonen en hiervoor koos 🤷. Oh well.
Straks post die vakantiefoto's van zijn weekends.

Titeltje: "quality time"

Laatst bewerkt:
's Ochtends vroeg gaan wandelen. Onder meer in een park passeer ik ook altijd dan. Lekker vroeg dus denk je dat het stil zal zijn. Dat is zo behalve die ene die daar met haar hond komt wandelen. Niet aan de leiband en die hond loopt overal maar heen en zij constant roepen 'Max, kom hier, niet zo ver, enz. enz.'
Hou die dan aan de leiband of ga ermee naar de hondenweide waar dat voor dient ffs.

Al sinds jaar en dag (enfin, een drietal jaar) glazen schaal/ornament van nog bij de bomma op onze salontafel. Met dat de kinderen aan tafel tekenen was ding opzij geschoven en vaneigens de hond buttswiped het de vloer op. Gruzelementen is nog het juiste woord niet, dat was gewoon desintegratie. Thanos had niet fijner kunnen knippen. Altijd plezant om zo drie keer te mogen stofzuigen en ik zie nóg minuscule blinkers in de voegen. Dacht dat het gewoon geblazen glas was, moet toch iets anders geweest zijn, geen ene brok nog van noemenswaardige grootte.
explosion-gif.gif

Al sinds jaar en dag (enfin, een drietal jaar) glazen schaal/ornament van nog bij de bomma op onze salontafel. Met dat de kinderen aan tafel tekenen was ding opzij geschoven en vaneigens de hond buttswiped het de vloer op. Gruzelementen is nog het juiste woord niet, dat was gewoon desintegratie. Thanos had niet fijner kunnen knippen. Altijd plezant om zo drie keer te mogen stofzuigen en ik zie nóg minuscule blinkers in de voegen. Dacht dat het gewoon geblazen glas was, moet toch iets anders geweest zijn, geen ene brok nog van noemenswaardige grootte.
explosion-gif.gif
Asbestbehandeling?

4 dingen besteld bij Bol. Ik wacht tot ik gegroepeerd kan bestellen ipv elk ding apart en geef dezelfde leverdag in.

4 aparte leveringen, 2 op maandag en 2 op dinsdag. Maandag bpost en postnl, dinsdag hetzelfde.

Goe bezig voor het milieu zenne :rolleyes:

4 dingen besteld bij Bol. Ik wacht tot ik gegroepeerd kan bestellen ipv elk ding apart en geef dezelfde leverdag in.

4 aparte leveringen, 2 op maandag en 2 op dinsdag. Maandag bpost en postnl, dinsdag hetzelfde.

Een deel van de zaken die je kan vinden op Bol worden verkocht door onderaannemers (staat meestal dan onder de prijs "verkoop door blabla"). Denk dat dit soort zaken dan meestal niet in het Bol verdeelcentrum zullen liggen, vandaar de verschillende verzendingen.

Amazon : 6 pakjes, zelfde moment besteld in 1 en dezelfde winkelkar. 6 verschillende levertermijnen...

Ik moet dat echt morgen niet hebben, overmorgen of volgende week is ook goed zunne. Maar ik kan dat dus nergens aanklikken van kijk bezorg het mij binnen 2 weken op een woensdag of maandag of... je weet wel in te plannen.

Net zoals mij pakje van UPS; Je krijgt een melding, dit komt woensdag. Je klikt op herplannen waarbij je kan kiezen maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag waar je van uw eigen denkt awel we zullen ze wat extra tijd geven en het op donderdag zetten want woensdag is mogelijk moeilijk. Je krijgt dan een mooie bevestigingsmail van uw pakje wordt voor donderdag ingepland.
2 dagen later check je het nog eens even... uw pakje is op weg om woensdag geleverd te worden

Amazon : 6 pakjes, zelfde moment besteld in 1 en dezelfde winkelkar. 6 verschillende levertermijnen...

Ik moet dat echt morgen niet hebben, overmorgen of volgende week is ook goed zunne. Maar ik kan dat dus nergens aanklikken van kijk bezorg het mij binnen 2 weken op een woensdag of maandag of... je weet wel in te plannen.

Net zoals mij pakje van UPS; Je krijgt een melding, dit komt woensdag. Je klikt op herplannen waarbij je kan kiezen maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag waar je van uw eigen denkt awel we zullen ze wat extra tijd geven en het op donderdag zetten want woensdag is mogelijk moeilijk. Je krijgt dan een mooie bevestigingsmail van uw pakje wordt voor donderdag ingepland.
2 dagen later check je het nog eens even... uw pakje is op weg om woensdag geleverd te worden
Hangt er allemaal vanaf of je extra betaalt of niet.

Indien niet dan is het een suggestie en niet meer dan dat.

Wat bestellen jullie zoal? E
r wordt hier en in het echte leven vaak geklaagd over het leveren van pakjes en dan vraag ik mij steeds af wat mensen bestellen. Ik bestel misschien 1keer per jaar een kerstcadeau dus ik heb er nogal weinig voeling mee.

r wordt hier en in het echte leven vaak geklaagd over het leveren van pakjes en dan vraag ik mij steeds af wat mensen bestellen. Ik bestel misschien 1keer per jaar een kerstcadeau dus ik heb er nogal weinig voeling mee.
Zowat alles dat non-food is. :unsure:

Zoals hierboven al gezegd: er zijn bij megasellers als Bol of Amazon enorm veel third party winkeltjes die eigenlijk naar jou versturen.

Zou een even grote (al dan niet grotere) waste zijn om die winkels éérst naar de megaseller te sturen zodat zij het bundelen en naar jou sturen.

Zowat alles dat non-food is. :unsure:
Hier wordt ook alle voedsel voor de huisdieren besteld. Uiteraard is dat droogvoer of goed verpakt nat voer.
Maar als takeaway en consoorten meetelt, bestellen we zelfs wekelijks warm voedsel.

Blijf voor postnl ook maar woensdagavond en donderdag thuis lol

Mja dat vraag ik me ook wel af, het aantal pakjes dat ik ontvang is mss 4-5 per jaar.

ik bestel regelmatig dingen online ja, sommige dingen zijn gewoon niet beschikbaar in de winkel (bvb mijn sim-racing wheel stand die ik onlangs gekocht heb)
en kledij is ook gewoon beter online te kopen als man.

Kerstlijstjes maken, elk jaar een miserie. Ik heb nooit geen gedacht wat ik moet vragen voor kerstmis.
ik heb hetzelfde. maar dan met het verschil dat ze er bij ons half november al mee af komen, op een moment dat ik daar helemaal niet aan denk, maar ge moet dan wel snel iets laten weten, want "ja, dees weekend ga ik erom he"

Terug
Bovenaan