Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Allé mijn moeder dus al 4 dagen in het ziekenhuis met appendicite.

dag 1 om 8u30 binnen gegaan en ze zijn haar pas om 18u30 komen halen om te opereren.

Wat dus geresulteerd heeft dat de appenix al gesprongen was en alles vanbinnen nu ontstoken zit hé. Nog geen vooruitzichten om naar huis te gaan. Vermoedelijk gaan ze haar opnieuw moeten opensnijden om alles terug te spoelen.

mag een mens zich daar dan in kwaad maken? Ze heeft daar verdomme 10 uren liggen wachten waar de pijn altijd maar intenser en intenser werd. Als iemand met appendicite ligt te kreperen van de pijn is het dan niet eens de moment om te kijken…

Wat normaal ziekenhuis in en uit is resulteert nu dus in sowieso al een week met complicaties.

Iedereen weet toch dat je niet moet wachten tot de appendix springt é, ge ga me nie vertellen dat da daar heel de dag operaties op leven en dood geweest zijn voordat ze aan haar konden beginnen hé…

Boete gekregen voor een snelheidsinbreuk in Brussel 's nachts, terwijl ik nooit in Brussel ben geweest.

Nummerplaatfraude vermoed ik dus.

Eerst al een gans gedoe om de website van justitie aan de praat te krijgen om bezwaar te kunnen indienen. Dan lees ik daar dat het enkel kan als ik aangifte bij de politie indien.

Dan maar sukkelen om via de site van de politie aangifte in te dienen, en terug opnieuw beginnen bij de rotsite van justitie.

Die fraudeur is 1 ding, maar die gebrekkige justitie website die constant foutmeldingen geeft en mij van het kastje naar de muur stuurt, die krijgt mij pas echt blind van woede.

In oktober ging men komen om een digitale meter te installeren: niemand gezien, zelf gebeld om uitleg: ze hadden teveel werk bij de vorige.

Deze morgen poging 2, tussen 8-12u gingen ze komen.
Weer niks, om 14u krijg ik telefoon “ze gaan niet meer komen, teveel werk bij de vorige”.

3de poging in januari …

Die denken precies dat iedereen ganse dagen thuis is en zit te wachten tot ze eens goesting hebben om af te komen.

Laatst bewerkt:
In oktober ging men komen om een digitale meter te installeren: niemand gezien, zelf gebeld om uitleg: ze hadden teveel werk bij de vorige.

Weer niks, om 14u krijg ik telefoon “ze gaan niet meer komen, teveel werk bij de vorige”.

3de poging in januari …

Die denken precies dat iedereen ganse dagen thuis is en zit te wachten tot ze eens goesting hebben om af te komen.
Afspraak met Fluvius voor digitale meter, maar technici dagen niet op: het overkwam Erwin uit Schoten (en hij is niet de enige)

3de poging in januari …

Ah, jij geeft mij al goede moed - hier zouden ze donderdag tussen 12u en 18u komen...

Afspraak met Fluvius voor digitale meter, maar technici dagen niet op: het overkwam Erwin uit Schoten (en hij is niet de enige)
Afgaande op de reacties in de lokale Facebook-groep is het hier ook schering en inslag.
Dat ze dan die planning minder vol zetten.

Ook 2 mensen waarbij ze iets verkeerd deden: “poef” en alle toestellen in het stopcontact/verlichting naar de knoppen.

Dan kan de css gewoon niet geladen worden. Zie je normaal in de devtools van je browser.
Ja dat weet ik, de vraag is meer waarom. Andere zaken op hetzelfde netwerk hebben dat probleem niet en het is enkel die site, maar met alle browsers.

Is alsof er iets in het OS is dat specifiek die site blockt maar nog nooit gehoord dat iets specifiek css downloads zou blocken voor 1 site <.<

Ja dat weet ik, de vraag is meer waarom. Andere zaken op hetzelfde netwerk hebben dat probleem niet en het is enkel die site, maar met alle browsers.

Is alsof er iets in het OS is dat specifiek die site blockt maar nog nooit gehoord dat iets specifiek css downloads zou blocken voor 1 site <.<
Ligt het dan niet gewoon aan die site?
CDN die er uit ligt ofzo?

Zonet installatie zonnepanelen aangemeld bij Fluvius.

Bij scherm aanmelding: aanvraag wordt binnen de 90 dagen verwerkt.

Bevestigingsmail: uw aanvraag wordt binnen de 180 dagen verwerkt.

Nieuw strijkijzer, al kortsluiting na 10 min. Elektriciteit uit.
Elektriciteit terug aangezet, strijkijzer terug ingestoken, elektriciteit direct weg.
Wordt garantie.

Waarom is alles toch zo'n prul geworden tegenwoordig 😅
Het is elke dag wel weer iets anders.

Nieuw strijkijzer, al kortsluiting na 10 min. Elektriciteit uit.
Elektriciteit terug aangezet, strijkijzer terug ingestoken, elektriciteit direct weg.
Wordt garantie.

Waarom is alles toch zo'n prul geworden tegenwoordig 😅
Het is elke dag wel weer iets anders.
't Is één van de kermis zeker.

Fluvius en hun timing, haha.

Al 2x brief in bus op vrijdag: we komen binnen de 5werkdagen in je straat werken. 2x kwamen ze 3-4weken later.
2 vrijdagen terug, alweer die brief, niemand gezien de week erop en tot vandaag. Het is dan toch bijna altijd voor de 2 nieuwe HOB's naast me.

Uw werkmateriaal uitlenen en nooit terugkrijgen.

Elke fucking keer opnieuw dat ik hier een klusje wil doen, kom ik plots tot de vaststelling dat er nog iets bij een vriend of (schoon-)broer ligt. En dan ligt uw huis overhoop en mag je het ofwel weer allemaal opruimen/in elkaar steken ofwel ligt uw huis overhoop tot het moment dat je uw gerief hebt teruggekregen.

Momenteel op mijn wanted-lijst:
- vijsmachine
- bijhorende bits
- multimeter
- klokboor

Respectievelijk bij een maat, schoonbroer en broer. Allemaal nodig gehad de afgelopen week.
Of uitlenen en een half jaar later nodig hebben, en merken dat het kapot is. Een familielid heeft mij zo een boorhamer teruggegeven :angry:

f4a8450fbcf1c5c1d6b474d2312dad5193524f89.gifv

Laatst bewerkt:
Afgaande op de reacties in de lokale Facebook-groep is het hier ook schering en inslag.
Dat ze dan die planning minder vol zetten.

Ook 2 mensen waarbij ze iets verkeerd deden: “poef” en alle toestellen in het stopcontact/verlichting naar de knoppen.
Ligt niet alleen aan de planning maar ook aan de werknemers zelf hoor

Die hier zei tegen mij "ge moogt hier tekenen, maar ge krijgt de bevestingsmail straks pas. Ik vertrek nu naar huis dan ben ik de files nog voor en ik zal het onderweg afsluiten alsof ik hier dan pas vertrek"

Het is weer de tijd van de tijdloze, wat wil zeggen dat we weer lyrisch moeten zijn over een hoop muziek die we de rest van het jaar niet horen.

Terug
Bovenaan