Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Je hebt daar dan toch een foto van getrokken en meegestuurd in uw reply all op die boze mail?

Ik heb daar een foto van genomen voor in mijn archieven.
Maar ik heb die mail straal genegeerd. In zo'n online moddergevecht per mail wil je niet stappen, dacht ik. In de hoop dat de buren verstandig genoeg zijn om te beseffen dat wie een dergelijke mail stuurt en anderen daar mee in wil betrekken, duidelijk de idioot is.

Dat zijn toch niet dezelfde buren waar je een gedeelde tuin mee gaat/ging kopen en onderhouden?

Neen, dat zijn andere buren.

Daarop heeft mijn kutbuur een coalitie opgericht samen met zijn mailvriendjes-buren om ons af te knijpen van "onze" groep met buren. Het is hem niet gelukt. De idioot.

Dus je leest het; een leuk sfeertje hier. :woohoo:

Waarom zitten yoghurt-eters dat potje uit te lebberen alsof het gevuld is met water voor eeuwig leven? Schrapen, schrapen, schrapen, deksel aflikken, nog eens schrapen … Breng anders gewoon een tweede potje mee?
Bwa ik eet potten van 400-500 g en doe dat ook, ik weet niet ja, ik eet dat graag zeker?

Hier ook potten van 500g, Arla Skyr en als die op zijn dan schraap ik zo het laatste er nog uit en yum. Hierna kegel ik dat ook gewoon de blauwe in.

Een halve kilo yoghurt, per dag? Zit daar coke in of zo?
Wie sprak er van per dag?

Allez ik eet dat nu wel in een keer leeg als dat geen Griekse yoghurt is eigenlijk. Zo zot is dat niet als je kijkt wat een gemiddeld persoon op een dag eet.

Nooit van die zoete rommel trouwens.

Hier ook potten van 500g, Arla Skyr en als die op zijn dan schraap ik zo het laatste er nog uit en yum. Hierna kegel ik dat ook gewoon de blauwe in.
Consequent zitten ze hier aan de Activia of de Inex. Allemaal aardbei. Allemaal de kleinst mogelijke potjes. Allemaal te lebberen.

Dokters.

Elkaar tegenspreken, halve info, verschillend advies of gewoon geen advies, enz.

Morgen naar een traumatoloog. Hopelijk kan die wel duidelijk zeggen hoe of wat.

Een halve kilo yoghurt, per dag? Zit daar coke in of zo?
Ik ben er vrij zeker van dat in de vanillevariant van Pur Natur effectief cocaïne zit. Echt verslavend. Maar intussen toch 15maanden clean

Intussen ga ik voor de Skyr van huismerk van AH/Colruyt - zelfde product, zelfde prijs, zelfde voedingswaarden. Kwestie van het gezin niet te laten lijden onder de verslaving. Bijna geen suiker, lekkere natuursmaak, af en toe wat vers fruit bij voor de variatie, en dan maar schrapen in de zetel tijdens een middelmatig tvprogramma. Heerlijk.

ZO compleet zotgedraaid, overprikkeld, whatever dat zelfs het geluid van het verkeer tijdens het uitlaten van de hond er teveel aan was! 🤯

Hond in de bench, dochter aan het puzzelen gezet en efkes afsluiten nu met meditatietje via de hoofdtelefoon.
😑

GSM + hoesje besteld. Verzendingen kwamen apart, op zich geen problemen mee. GSM gisteren toegekomen en het hoesje zou normaal gezien voor vandaag zijn.

Daarstraks rond 16u krijg ik een mail dat de aflevering niet gelukt is. Tiens, vreemd, want er is heel de dag iemand thuis geweest. Ik ga vervolgens kijken naar een eventuele reden. Zie ik daar staan: "De voordeur/oprit was niet toegankelijk." :wtf: Ik kan jullie verzekeren dat onze oprit een van de breedste en langste is van heel het dorp. Je kan hier in de breedte minstens een camion + opligger kwijt en dan spreek ik niet over de lengte.

Maw: ze zaten verkeerd of ze hadden geen goesting meer. Fucker.
hier dinsdag ook, mijn nieuwe gsm toegekomen met hoesje en oplader, 2 pakketten.

heel de dag thuis want ik werkte van thuis.

opeens ik krijg mail "pakketje geleverd". lag gewoon aan mijn voordeur!

ik heb nog eens mijn deurbel getest, want was aan t denken dat die defect was.... jeezes toch, ze hebben al geen tijd meer om aan te bellen.!

hier dinsdag ook, mijn nieuwe gsm toegekomen met hoesje en oplader, 2 pakketten.

heel de dag thuis want ik werkte van thuis.

opeens ik krijg mail "pakketje geleverd". lag gewoon aan mijn voordeur!

ik heb nog eens mijn deurbel getest, want was aan t denken dat die defect was.... jeezes toch, ze hebben al geen tijd meer om aan te bellen.!
Bij ons kloppen ze wel. Ik denk dat de Gestapo indertijd zachter was.

Geen idee welke je hebt maar de mijne gaat automatische op "geen meldingen" van 20u tot 6u, net als mijn eigen gsm die dan op grijstinten gaat en enkel mijn aangeduide contacten kunnen nog bellen dan. Al de rest van meldingen, telefoontjes,... Worden dan niet weergegeven op mijn scherm, noch geluid of trillingen.
Mijn laptop gaat ook nooit meer open na 19u.
Tijd uit het oog verliezen, rust vinden in schermen èn tegelijk nog adrenalinerushes zoeken door bvb te gamen is iets dat ook aan onze ADHD gelinkt kan worden. Vandaar dat ik toch enkele preventieve maatregelen neem om het zo weinig mogelijk interessant te maken.
Samsung Galaxy watch 4. Normaal moet die dat ook kunnen. Standaard synchroniseert hij gekuid/trillen/stil met m'n gsm. Kheb nog geen zin gehad om dat aan te passen. 😅(lang leve uitstelgedrag).

Ik heb nog de gewoonte van het geluid van m'n gsm aan te laten staan als ik slaap door m'n ploegenwerk. Aangezien ik veel nachten deed en dus overdag sliep wou ik ten aller tijde m'n gsm kunnen horen als er iets met m'n vrouw, kindjes,... zou gebeurd zijn, of als ik me zou overslaan hebben om iemand ergens op te pikken of zo.

Maar nu ik in een vast ritme zit zou ik idd beter alles eens instellen dat het op niet storen komt tussen bepaalde uren met uitzondering van enkele personen.

Terug
Bovenaan