Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt daar dan toch een foto van getrokken en meegestuurd in uw reply all op die boze mail?
Dat zijn toch niet dezelfde buren waar je een gedeelde tuin mee gaat/ging kopen en onderhouden?

Mmm, microplastics.Waarom zitten yoghurt-eters dat potje uit te lebberen alsof het gevuld is met water voor eeuwig leven? Schrapen, schrapen, schrapen, deksel aflikken, nog eens schrapen … Breng anders gewoon een tweede potje mee?
Bwa ik eet potten van 400-500 g en doe dat ook, ik weet niet ja, ik eet dat graag zeker?Waarom zitten yoghurt-eters dat potje uit te lebberen alsof het gevuld is met water voor eeuwig leven? Schrapen, schrapen, schrapen, deksel aflikken, nog eens schrapen … Breng anders gewoon een tweede potje mee?
Mevrouw Sylverscythe zal content zijn, maar het ziet er wel zo… enthousiast uit voor Activia.Bwa ik eet potten van 400-500 g en doe dat ook, ik weet niet ja, ik eet dat graag zeker?
Per dag eet ik dat nu ook weer niet. Dat is voor wat ontbijt mee te makenEen halve kilo yoghurt, per dag? Zit daar coke in of zo?

Wie sprak er van per dag?Een halve kilo yoghurt, per dag? Zit daar coke in of zo?
Consequent zitten ze hier aan de Activia of de Inex. Allemaal aardbei. Allemaal de kleinst mogelijke potjes. Allemaal te lebberen.Hier ook potten van 500g, Arla Skyr en als die op zijn dan schraap ik zo het laatste er nog uit en yum. Hierna kegel ik dat ook gewoon de blauwe in.
Ik ben er vrij zeker van dat in de vanillevariant van Pur Natur effectief cocaïne zit. Echt verslavend. Maar intussen toch 15maanden cleanEen halve kilo yoghurt, per dag? Zit daar coke in of zo?
"Vertel eens over uw jeugd."traumatoloog
Not sure if serious."Vertel eens over uw jeugd."
Ergernis: sinds vrijdag voel ik mij mentaal en fysiek brak en uitgeput en het betert niet.

hier dinsdag ook, mijn nieuwe gsm toegekomen met hoesje en oplader, 2 pakketten.GSM + hoesje besteld. Verzendingen kwamen apart, op zich geen problemen mee. GSM gisteren toegekomen en het hoesje zou normaal gezien voor vandaag zijn.
Daarstraks rond 16u krijg ik een mail dat de aflevering niet gelukt is. Tiens, vreemd, want er is heel de dag iemand thuis geweest. Ik ga vervolgens kijken naar een eventuele reden. Zie ik daar staan: "De voordeur/oprit was niet toegankelijk."Ik kan jullie verzekeren dat onze oprit een van de breedste en langste is van heel het dorp. Je kan hier in de breedte minstens een camion + opligger kwijt en dan spreek ik niet over de lengte.
Maw: ze zaten verkeerd of ze hadden geen goesting meer. Fucker.
Bij ons kloppen ze wel. Ik denk dat de Gestapo indertijd zachter was.hier dinsdag ook, mijn nieuwe gsm toegekomen met hoesje en oplader, 2 pakketten.
heel de dag thuis want ik werkte van thuis.
opeens ik krijg mail "pakketje geleverd". lag gewoon aan mijn voordeur!
ik heb nog eens mijn deurbel getest, want was aan t denken dat die defect was.... jeezes toch, ze hebben al geen tijd meer om aan te bellen.!
(Nog) Niet.Ik vraag me af hoe correct zo'n horloge dat meet.
Samsung Galaxy watch 4. Normaal moet die dat ook kunnen. Standaard synchroniseert hij gekuid/trillen/stil met m'n gsm. Kheb nog geen zin gehad om dat aan te passen.Geen idee welke je hebt maar de mijne gaat automatische op "geen meldingen" van 20u tot 6u, net als mijn eigen gsm die dan op grijstinten gaat en enkel mijn aangeduide contacten kunnen nog bellen dan. Al de rest van meldingen, telefoontjes,... Worden dan niet weergegeven op mijn scherm, noch geluid of trillingen.
Mijn laptop gaat ook nooit meer open na 19u.
Tijd uit het oog verliezen, rust vinden in schermen èn tegelijk nog adrenalinerushes zoeken door bvb te gamen is iets dat ook aan onze ADHD gelinkt kan worden. Vandaar dat ik toch enkele preventieve maatregelen neem om het zo weinig mogelijk interessant te maken.
(lang leve uitstelgedrag).