Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Dat ben ik zonet ook te weten gekomen 🤦‍♂️ Maar dan nog, ik ga de komende maanden blijkbaar veel online lessen hebben dus de laptop was zowiezo nodig. Enkel jammer dat het net nu moet, en ik daardoor extra betaal. En niet eens zeker weet of ik wel een goeie koop heb gedaan (iemand bevestigen please :unsure: ?)
Als het enkel voor muziek, online lessen en wat filmpjes kijken is, voldoet een basic laptop. I5, 16Gb RAM en een opslag van 500 gig zal dan wel goed genoeg zijn. Eigenlijk zou een tablet met een keyboard al volstaan, denk ik, of een chromebook.
Kan je die van Coolblue niet terugsturen en voor die goedkopere gaan nu je weet dat je op je gsm kan teamsen?

ik vind mijzelf een redelijk technisch aangelegd en intelligent persoon, maar ik sta dus op het punt van een mentale inzinking om een PS4 vr set aan te sluiten en dan vooral die camera houder. IT DOES NOT MAKE SENSE!!!
Onzen oudsten heeft van de Sint Minecraft VR voor PS4 gekregen en nu moet dat spel natuurlijk werken.

WAAARGH

ik vind mijzelf een redelijk technisch aangelegd en intelligent persoon, maar ik sta dus op het punt van een mentale inzinking om een PS4 vr set aan te sluiten en dan vooral die camera houder. IT DOES NOT MAKE SENSE!!!
Onzen oudsten heeft van de Sint Minecraft VR voor PS4 gekregen en nu moet dat spel natuurlijk werken.

WAAARGH
Is de sint niet meer iets voor… euh… 6 december? :unsure:

Is de sint niet meer iets voor… euh… 6 december? :unsure:

Don't you get me started!!

De enige echte Sint is Sint Maarten en die komt op 11 November.
11 November is altijd een feestdag voor de kindjes dus kunnen ze een ganse dag met hun speelgoed spelen.
Bij Sinterklaas op 6 december heb je 5 kansen op 7 dat je na het opstaan naar school kunt gaan ipv te spelen ergo Sinterklaas is een sadist!

#teamsintmaarten

11 November is altijd een feestdag voor de kindjes dus kunnen ze een ganse dag met hun speelgoed spelen.
Bij Sinterklaas op 6 december heb je 5 kansen op 7 dat je na het opstaan naar school kunt gaan ipv te spelen ergo Sinterklaas is een sadist!

#teamsintmaarten
Don't know man...

Als je deel uitmaakt van dezelfde minderheid als Aalst vind ik het moeilijk je gelijk te verdedigen.

Edit: en Dendermonde ook, shiiit.

Als het enkel voor muziek, online lessen en wat filmpjes kijken is, voldoet een basic laptop. I5, 16Gb RAM en een opslag van 500 gig zal dan wel goed genoeg zijn. Eigenlijk zou een tablet met een keyboard al volstaan, denk ik, of een chromebook.
Kan je die van Coolblue niet terugsturen en voor die goedkopere gaan nu je weet dat je op je gsm kan teamsen?
Heb ik ook gedacht. Maar andere prijsklasses zijn: 350-500 euro voor chromebooks. Maar de Chromebooks die ik al is vastgehad heb voelen echt super goedkoop aan.

Of de Lenovo ideapad 3 8 gb voor 500 euro. Nu iets meer betaald, aluminium behuizing, en 16gb. Dus gaat die hopelijk wat langer mee.

Tablet heb ik ook overwogen omdat ik daar ook wel eens wil op proberen tekenen. Maar voor een goeie tablet die daarvoor geschikt is betaal je eigenlijk even veel. En ik heb het gevoel dat dat bij mij niet lang zou leven :unsure:

Achja, de facteur heeft me hier een half uur geleden wakker gebeld. Merci facteur!

Ohja, en wat is tegenwoordig zo de standaard van (liefst gratis) antivirus?

Laatst bewerkt:
Ach, ik snap het wel hoor, tegen dat ze in die streken alles kunnen installeren en samen steken hebben zijn ze net op tijd om op 6 december samen te spelen met de andere kindjes

Intussen is het wel al de 12e.... Hij heeft nog chance dat de 11e dit jaar in een weekend valt, in de week hadden ze vandaag ook naar school gemoeten... zonder spelen.

Haha, heeft het wel maar gisterenavond gekregen toen we bij zijn doopmeter waren.

#teamsintmaarten
Eila! 11/11 is wel singles-day é!

OT: ik krijg het van al die commerciële uitgevonden "feestdagen", singles-day, black-friday (die, naargelang de aanbieder, een week tot een maand duurt), cyber monday, etc... Al die kortingsdagen maken alleen maar duidelijk dat we de rest van het jaar teveel betalen voor al de aangeboden bazaar.

Heb ik ook gedacht. Maar andere prijsklasses zijn: 350-500 euro voor chromebooks. Maar de Chromebooks die ik al is vastgehad heb voelen echt super goedkoop aan.

Of de Lenovo ideapad 3 8 gb voor 500 euro. Nu iets meer betaald, aluminium behuizing, en 16gb. Dus gaat die hopelijk wat langer mee.

Tablet heb ik ook overwogen omdat ik daar ook wel eens wil op proberen tekenen. Maar voor een goeie tablet die daarvoor geschikt is betaal je eigenlijk even veel. En ik heb het gevoel dat dat bij mij niet lang zou leven :unsure:

Achja, de facteur heeft me hier een half uur geleden wakker gebeld. Merci facteur!

Ohja, en wat is tegenwoordig zo de standaard van (liefst gratis) antivirus?
Standaard Windows Defender is prima. Eventueel uitbreiden met MalwareBytes + uBlock Origin browser extentie.

Eila! 11/11 is wel singles-day é!

OT: ik krijg het van al die commerciële uitgevonden "feestdagen", singles-day, black-friday (die, naargelang de aanbieder, een week tot een maand duurt), cyber monday, etc... Al die kortingsdagen maken alleen maar duidelijk dat we de rest van het jaar teveel betalen voor al de aangeboden bazaar.
Ik heb het meer voor kyber monday om een nieuwe lightsaber te bestellen.

Ik verjaar op de 11de. Bummer dat het een zaterdag is. Maar kan Tomski wel volgen.
Altijd een feestdag. Voor de mens die zijn mantel gaf aan een arme ziel.

Terwijl de Sint een Turkse wonderdoener is geweest

Terug
Bovenaan