Je ergernissen van vandaag - Deel 2

rekeningen van Romy en Matthias uit Schoten leeggeplunderd door cybercriminelen

Weer heel erg MAAR ..

“Met een online business zou je geld kunnen verdienen. Daarvoor moest je op een site reviews schrijven voor hotels. Je kreeg daar dan een commissie op”. “Nadat ze op de link had geklikt, werd ze gecontacteerd op WhatsApp. Niet door een verdacht buitenlands nummer, maar door een gewoon Belgisch. Ook de site was goed in elkaar gestoken”

Hadden ze regelmatig HLN gelezen dan wisten ze dat het een scam was.
Deze scam is al meermaals door HLN gemeld. Dat hebben ze dus niet gedaan.

Maar nu ze gescamd zijn weten ze HLN wél te vinden ?

Ik begrijp al die mensen die in de rioolkrant komen niet. LEES de rioolkrant en je weet wat een scam is en wat niet.

Vandaag in de spiegel gekeken en ... grijze wenkbrauwen. Grijze haren, daar kan ik nog mee leven ma nu ook al grijze wenkbrauwen. Ik ben nog maar 39 🥲
Ik laat om de 3 weken m'n haar knippen. Zijkanten opgeschoren (skin fade) waardoor ik geen bakkebaarden heb. Door in het buitenland te zitten + verlof barbier overbrug ik nu 5 weken zonder knipbeurt. Ik heb dus voor het eerst in lange tijd weer wat bakkebaarden.

In de hotelkamer is een spiegel recht voor den bureau. Merk ik toch wel niet op dat ik grijze haren ter hoogte van de bakkebaarden heb zeker. Ik dacht eerst dat het reflectie van het daglicht was.

It has begun. :headshake:

Dit zijn de eerste grijze na het haar in mijn neus waar nu plots witte tussen zitten. Ook dat doe ik altijd af.

een duistere dag in de geschiedenis.

Zelf ben ik geen fan van pizza hut - voor mij bestaan er zelfs in die sector betere alternatieven. Maar private equity die zo'n keten overkoopt, dat wordt naar alle waarschijnlijkheid een sociaal bloedbad ipv het concept heruitvinden om beter gewapend te zijn tegen de concurrentie.

Ik laat om de 3 weken m'n haar knippen. Zijkanten opgeschoren (skin fade) waardoor ik geen bakkebaarden heb. Door in het buitenland te zitten + verlof barbier overbrug ik nu 5 weken zonder knipbeurt. Ik heb dus voor het eerst in lange tijd weer wat bakkebaarden.

In de hotelkamer is een spiegel recht voor den bureau. Merk ik toch wel niet op dat ik grijze haren ter hoogte van de bakkebaarden heb zeker. Ik dacht eerst dat het reflectie van het daglicht was.

It has begun. :headshake:

Dit zijn de eerste grijze na het haar in mijn neus waar nu plots witte tussen zitten. Ook dat doe ik altijd af.
Om de 3 weken uw haar laten knippen? Goedkope kapper dan :unsure:

Meterstand Pidpa willen doorgeven. Codenummer uit de brief is niet correct. Zowel niet via de website als telefonisch. FFS.

Terug
Bovenaan