Master_Chief
Active member
Boete in de bus ontvangen, nooit fijn en natuurlijk m'n eigen domme fout.... € 63 in de vuilbak 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Daar heb ik nog enig begrip voor omdat het misschien niet anders kan. Wat mij meer stoort zijn allerhande wegenwerken die worden opgestart, dan wordt er ergens een put(je) gegraven of wat rommel gelegd waardoor een voetpad, fietspad, of weg (gedeeltelijk) wordt afgezet, en dan...niets? Soms doen ze dat op een vrijdagnamiddag en ligt dat er dan een heel weekend, of zelfs gewoon midden in de week wordt er beslist dat ze er niet aan verder doen.Hier toch weer het moment om de rioolputten te ruimen op de hoofdbaan door de gemeente. 7u50 wanneer iedereen die baan op moet is de geschikte moment daarvoor. Stel u voor dat je wacht tot na 9u...
€63 om eens de kick te voelen van de regels te overtreden + wat sneller te mogen rijden dan de rest. 't Is kostelijker op circuit!Boete in de bus ontvangen, nooit fijn en natuurlijk m'n eigen domme fout.... € 63 in de vuilbak![]()
€63 om eens de kick te voelen van de regels te overtreden + wat sneller te mogen rijden dan de rest. 't Is kostelijker op circuit!
Positief blijven jong!

Had onlangs een gelijkaardige (maar wel iets minder dure) ergernis bij de dierenarts.Met de chirurg minder dan 5 minuten gepraat.
Symptomen zijn verminderd maar nog steeds aanwezig.
Ah okay, we geven het best nog wat meer tijd.
Kom over 3 maanden nog eens terug.
Dat is dan 240euro.
![]()
Porsche heeft de nieuwe Cayenne voorgesteld.Met de chirurg minder dan 5 minuten gepraat.
Dat is dan 240euro.
![]()
Een koopje. Om mij slanker te maken vroeg de chirug 2400 euro. Jouw portefeuille deed hij voor een tiende.Met de chirurg minder dan 5 minuten gepraat.
Dat is dan 240euro.
![]()
en als het in aanbieding is dan moet ge nog gaan zoeken of een aanbieding ook werkelijk een aanbieding is: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/11/20/black-friday-misleiding-prijzen-economie/Black friday, black month, black weeks, black deals...
Wat ben ik die zever ondertussen zo kotsbeu. Weken van die prutskortingen waar zoveel reclame moet rond worden gemaakt. Waarschijnlijk vind ik het binnen 3 maand nog goedkoper op Amazon of zo. Ondertussen wil ik dan gewoon iets bestellen (waar geen korting op is) wat ik nodig heb en moet je al van half november of vroeger tot in januari (want dan stuurt iedereen hun brolcadeaus die ze niet moeten hebben retour) rekening houden met langere levertijden. Alé, ik kan gerust enkele dagen wachten op een pakket maar voel me op den duur ook al schuldig als die koeriers hier 's avonds om 19u of later nog moeten komen aanbellen.
/rant
Wij hadden geluk. De nieuwe microgolf in promo was weldegelijk promo. Prijs was 449€ en dat was de laagste prijs tot op heden van die microgolf sinds de lancering. (tweakers)Black friday, black month, black weeks, black deals...
Wat ben ik die zever ondertussen zo kotsbeu. Weken van die prutskortingen waar zoveel reclame moet rond worden gemaakt. Waarschijnlijk vind ik het binnen 3 maand nog goedkoper op Amazon of zo. Ondertussen wil ik dan gewoon iets bestellen (waar geen korting op is) wat ik nodig heb en moet je al van half november of vroeger tot in januari (want dan stuurt iedereen hun brolcadeaus die ze niet moeten hebben retour) rekening houden met langere levertijden. Alé, ik kan gerust enkele dagen wachten op een pakket maar voel me op den duur ook al schuldig als die koeriers hier 's avonds om 19u of later nog moeten komen aanbellen.
/rant
Via keepa.com kan je de prijs van bijna elk Amazon product volgen. Zo zie je direct of een korting wel een echte korting is.Black friday, black month, black weeks, black deals...
/rant

gewoon geen brol kopen, ook al is het black friday gedoe?
doorheen het jaar verzamel ik een aantal dingen in mijn wishlist die een specifiek doel hebben, maar eerder nice to have dan need to have.
bij de Black Friday deals kijk ik die na op (effectieve) korting en koop ik als het originele doel het waard is.
Zo toch al 3 echte deals gedaan op 10 jaar![]()