Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heeft het wel een andere betekenis toch? Synoniem van "leiden" en niet van "draaien op", "lopen op", "werken op", ... zoals het door de VRT wordt gebruikt.![]()
da's tegenwoordig gewoon nederlands hoor.
GPT:En waar is dat precies?
Dacht ik ook. Hij runt een zaak, bijv. Dat bestaat al lang, maar dit lijkt me gewoon iemand die het Nederlandse woord niet meer wist en te lui of beschaamd was om het te vragen.Dan heeft het wel een andere betekenis toch? Synoniem van "leiden" en niet van "draaien op", "lopen op", "werken op", ... zoals het door de VRT wordt gebruikt.
T zal waarschijnlijk toch ene worden die goed op tijd gaat zijn, waarden wel goeie richting uit maar placenta is niet top. Alvast preventief met longrijping bezig al hebben ze hoop dat het nog wel tot 34 weken zou kunnen gerokken worden (nu 26,5). Laat ons hopen, leukste dagen waren het wel niet zeker omdat ik er 's avonds niet bij mag blijven... .Vriendin veel te weinig ijzer nu naar t uza voor een ijzerkuur zouden echt wel lage waarden zijn zodat het liever vandaag dan morgen was de ijzerkuur. Zou gevaarlijk kunnen worden voor de zuurstoftoevoer voor de baby etc.
Nu goed lijken wel allebei gezond zowel mama als baby.
Pal in het centrum. Zat ik daar te eten met zicht op de belabberde muren en prikkeldraad. Precies of ik op een terrasje naast Auschwitz zat te eten.GPT:
Dat is bijna zeker in Minsk, Wit-Rusland. Daar ligt de beruchte gevangenis Okrestina (officieel het detentiecentrum op Akrestsina Street), bekend voor het vasthouden van politieke gevangenen en opposanten sinds de protesten tegen Loekasjenko. In de buurt zitten enkele restaurants en cafés, omdat het in een residentiële wijk ligt, niet ver van het centrum van Minsk.
Pal in het centrum. Zat ik daar te eten met zicht op de belabberde muren en prikkeldraad. Precies of ik op een terrasje naast Auschwitz zat te eten.
Gelukkig gebruik ik een vpn want als het regime hier mee leest vlieg ik zelf in dat kot.
In zelfde gebouw haha. Maar Google Translate to the rescue eh. In de meest hippe restaurants hebben ze wel een (soms vreemd vertaalde) Engelse kaart.![]()
Ресторан белорусской кухни Литвины - Минск, Беларусь
Ресторан национальной белорусской кухни Литвины приглашает жителей Минска и гостей столицы. Заходите, будет вкусно и душевно!litviny.by
Je weet daar ook nooit wat je besteld hebt.
Was enige restaurant dat ik vond vlak bij de centrale gevangenis, kon dus maar daar zijn.In zelfde gebouw haha. Maar Google Translate to the rescue eh. In de meest hippe restaurants hebben ze wel een (soms vreemd vertaalde) Engelse kaart.

Ben je zwanger?Voorschrift voor echo, ontstekingsremmers en kine. De zomer gaat weer sportief worden! Not.
Ben je zwanger?
Zou een geboortelijst laten maken bij de lokale brouwerJa, van een bierbaby.

Afmaken dat beest dan. Niet geschikt om rond te lopen in de maatschappij.Om in het thema te blijven: ik ben daarstraks op mijn looprondje aangevallen door een hond, een (gelukkig nog) jonge herder. Mevrouw die hem aan het uitlaten was "had mij niet zien komen" en hem dus niet aan de leiband gedaan.
Gelukkig alleen wat schrammen (van zijn nagels toen hij mij besprong) en wat gaten in mijn T-shirt (van een beet).
De mevrouw die hem aan het uitlaten was bedoel je dan toch?Afmaken dat beest dan. Niet geschikt om rond te lopen in de maatschappij.
Dat regent wel weg.En ike daags nadien kots kuisen zeker, nix van