Is Forumgebruiker ook zo boos op jullie

Misschien denkt die dat dat een rood hartje is in plaats van een boze emoticon. Ik zou niet meteen van het slechtste uitgaan.
 
Maandag is al voorbij, zo'n zaken kan je toch veel vroeger communiceren? Ik begin te begrijpen waarom @Forumgebruiker aangeeft dat het niet altijd zo gemakkelijk samenwerken is met jou.

Volgende week dinsdag om 12u20 worden jullie verwacht voor een reflectie-moment in het vergaderlokaal naast de refter. Best iets luchtigs aandoen en een yoga-matje meenemen.
 
Dag KO

Ik snap wat je bedoelt. Tegen mij is hij ook al een tijdje niet in zijn normale doen.
Kunnen we dit afstemmen op de meeting van volgende maand, waarbij we de situatie verduidelijken, ideeën genereren, oplossingne uitwerken en vervolgens implementeren? Graag bevestiging, dan plan ik het in en verwittig ik het hoger management.

Met vriendelijke groet

Nahrtent
 
Dag KO

Ik snap wat je bedoelt. Tegen mij is hij ook al een tijdje niet in zijn normale doen.
Kunnen we dit afstemmen op de meeting van volgende maand, waarbij we de situatie verduidelijken, ideeën genereren, oplossingne uitwerken en vervolgens implementeren? Graag bevestiging, dan plan ik het in en verwittig ik het hoger management.

Met vriendelijke groet

Nahrtent
Dag Nahrtent,

Klinkt goed. Ik hoor ondertussen eens bij de portfoliomanager hoeveel mensdagen we hier aan mogen spenderen.

Mvg.
Maandag is al voorbij, zo'n zaken kan je toch veel vroeger communiceren? Ik begin te begrijpen waarom @Forumgebruiker aangeeft dat het niet altijd zo gemakkelijk samenwerken is met jou.

Volgende week dinsdag om 12u20 worden jullie verwacht voor een reflectie-moment in het vergaderlokaal naast de refter. Best iets luchtigs aandoen en een yoga-matje meenemen.
Beste Destel,

Ik denk dat de requirements niet helemaal duidelijk zijn.
Graag plan ik een verduidelijkende sessie in. Je mag forwarden of delegeren naar iemand anders in uw team.

Mvg.
 
Ooh, een zorgoverleg. Daar moeten @coldplayke en ik ook bij zijn. Sturen jullie wat data door?
Beste BlackOccult

Er moet ergens een misverstand gebeurd zijn, want deze thread is enkel voor mannen bedoeld.
We willen immers een goede organisatie behouden zonder chaos, wilde verwijten, drama, of overige onnodige betrokkenheid van andere teams.

Bedankt voor jullie begrip.

Met vriendelijke groet

Nahrtent
 
Beste Destel,

Ik denk dat de requirements niet helemaal duidelijk zijn.
Graag plan ik een verduidelijkende sessie in. Je mag forwarden of delegeren naar iemand anders in uw team.

Mvg.
@BlackOccult & @coldplayke volgen jullie dit verder op?

Beste BlackOccult

Er moet ergens een misverstand gebeurd zijn, want deze thread is enkel voor mannen bedoeld.
We willen immers een goede organisatie behouden zonder chaos, wilde verwijten, drama, of overige onnodige betrokkenheid van andere teams.

Bedankt voor jullie begrip.

Met vriendelijke groet

Nahrtent
Nahrtent, dat is informatie die we nog even achter gesloten deuren willen houden. Gelieve dit per direct recht te zetten.

------
mvg,

Destel mvg,

Destel
 
???

GRAAG NAAR MIJN BUREAU KOMEN DANK JE
!!!

ALS HET DRINGEND IS MOET JE GEEN E-MAIL GEBRUIKEN WANT MISSCHIEN LEES IK DIT NIET DUS IK ZIE JE VOLGENDE WEEK ZOALS GEPLAND.

ps: jouw pompoentaart in de koelkast is heerlijk, ik heb 2 stukjes gegeten hihi.
 
Maandag is al voorbij, zo'n zaken kan je toch veel vroeger communiceren? Ik begin te begrijpen waarom @Forumgebruiker aangeeft dat het niet altijd zo gemakkelijk samenwerken is met jou.

Volgende week dinsdag om 12u20 worden jullie verwacht voor een reflectie-moment in het vergaderlokaal naast de refter. Best iets luchtigs aandoen en een yoga-matje meenemen.
Moet ik den beamer voorzien dan?
 
!!!

ALS HET DRINGEND IS MOET JE GEEN E-MAIL GEBRUIKEN WANT MISSCHIEN LEES IK DIT NIET DUS IK ZIE JE VOLGENDE WEEK ZOALS GEPLAND.

ps: jouw pompoentaart in de koelkast is heerlijk, ik heb 2 stukjes gegeten hihi.
Alsjeblieft Destel pas toch eens op met die caps, dat oogt niet professioneel naar buiten toe, we moeten onze PR ook wat verzorgen eh. Dus ik herhaal nog even, GEEN CAPS...

Of anders moogt ge het gaan uitleggen bij onzen directeur général, wie was dat ook weeral? :unsure:
 
Terug
Bovenaan