Apple Phone Iphone 15

"Wordt bezorgd: 27 Sep - 2 Okt"

Is zonet verzonden met UPS volgens Apple, vermoed (en hoop :p) dat hem iets vroeger ga zijn.

Edit: "Wordt bezorgd ma sep. 25"
 
Laatst bewerkt:
Hoop dat iedereen een case heeft voor de pro max want jerryrigeverything kreeg de achterkant wel heel snel kapot.
Doet me weer twijfelen... Pro of Pro Max
 
Laatst bewerkt:
Oei Ik had eigenlijk niet verwacht dat het ging uitverkopen, dacht net een 15 pro te bestellen. ik volg dat doorgaans allemaal niet zo, mijn 11 is gewoon aan vervanging toe want laat nu ook wat steken vallen met bereik. Is het de gewone tendens dat die iPhones lang onbeschikbaar zijn na launch of is dat maar heel even?
Ik weet dat ik kan bestellen om achteraf geleverd te krijgen maar ik heb nog een vakantie gepland en zou niet graag hebben dat de postbode dat terwijl in mijn brievenbus achterlaat.
 
Ben gisteren eens gaan kijken in de winkel naar de kleuren. Het naturel titanium dat ik in bestelling heb, vond ik in het echt toch wat aan de bleke kant.
Zou liever naar blauw veranderen, maar bij Telenet is er niks meer te annuleren precies :/
 
Vandaag komt via Apple een Pro Max 256 in Natural Titanium toe. Als iemand deze wilt aan retailprijs (regio Waregem), laat maar weten. Ik heb vorige week vrijdag via MM eentje kunnen aan de kant leggen, dus vandaar beschikbaar. Sealed uiteraard en komt van Apple Store.
 
Ben gisteren eens gaan kijken in de winkel naar de kleuren. Het naturel titanium dat ik in bestelling heb, vond ik in het echt toch wat aan de bleke kant.
Zou liever naar blauw veranderen, maar bij Telenet is er niks meer te annuleren precies :/
Ge smijt Da toch in een hoesje, ik kijk nog niet meer naar de kleur. Jammer, want wil graag die iPhone naakt gebruiken want dan voelt deze ook minder goedkoop aan dan in zo een rubber of leder ding
 
Vandaag komt via Apple een Pro Max 256 in Natural Titanium toe. Als iemand deze wilt aan retailprijs (regio Waregem), laat maar weten. Ik heb vorige week vrijdag via MM eentje kunnen aan de kant leggen, dus vandaar beschikbaar. Sealed uiteraard en komt van Apple Store.
Jammer dat u van ver bent, want mijne via coolblue is blijkbaar toch niet in voorraad terwijl ze het me wel beloofd hebben
 
Mijne komt vandaag aan… ik twijfel om hem te houden aangezien mijn 13 nog voldoende is voor mij. Impulsief aangekocht bij pre order

heb sinds de 3GS, elk jaar nieuwe iPhone gekocht en telkens bij de release (aanschuiven Duitsland, enz) maar na de 13 ben ik ermee gestopt, was de update en het geld niet waard
 
Laatst bewerkt:
Vandaag komt via Apple een Pro Max 256 in Natural Titanium toe. Als iemand deze wilt aan retailprijs (regio Waregem), laat maar weten. Ik heb vorige week vrijdag via MM eentje kunnen aan de kant leggen, dus vandaar beschikbaar. Sealed uiteraard en komt van Apple Store.
Zonder hier de azijnpisser willen te zijn, but why? Waarom zou je eentje scoren in Mediamarkt als je eentje besteld hebt dat je een week later zou ontvangen?

Ik gebruik de mijne intensief voor werk en mijn 11 pro zijn batterij houdt het niet lang genoeg vol en dus overstag gegaan om nu met veel tegenzin ook eentje te kopen. Ligt sinds gisteren thuis in de doos. Ga rustig dit weekend is alles overzetten maar snap niet dat mensen zo excited zijn om altijd veel teveel geld aan een telefoon uit te geven jaar na jaar. Ik wou elk jaar een nieuwe gsm toen ik 16 was, nu couldn't care less en ben nog steeds een complete geek op alles van tech. Mensen die elk jaar een gemiddeld maandloon aan een gsm uitgeven. Apple, de Balenciaga van de GSM toestellen :biglaugh:
 
Good for you. Gelukkig zijn we niet allemaal gelijk, zou leuk worden. iPhone daarnet via UPS geretourneerd.

Wat een banale onzin is dit? Is toch een relevante vraag. Welk reasonable argument kan je opbrengen om elk jaar een nieuwe Iphone te kopen? Is toch een faire vraag? Snap niet waarom dat mensen dit doen/willen doen, vandaar de vraag.

En in uw geval, waarom kan je geen week wachten op een GSM dat je speciaal die elders moet gaan kopen als je eentje onderweg hebt die je besteld hebt bij launch.
 
Iemand Payconiq al werkend kunnen krijgen?
App zit hier geblokkeerd bij “bankrekening verifiëren”.
Kan ook aan BNP Paribas/Hello liggen.

Edit: “Je installeerde de Hello bank!-app op je Apple iPhone16,2.” 😒
Zal dus aan hun liggen.
 
Laatst bewerkt:
Zonder hier de azijnpisser willen te zijn, but why? Waarom zou je eentje scoren in Mediamarkt als je eentje besteld hebt dat je een week later zou ontvangen?

Ik gebruik de mijne intensief voor werk en mijn 11 pro zijn batterij houdt het niet lang genoeg vol en dus overstag gegaan om nu met veel tegenzin ook eentje te kopen. Ligt sinds gisteren thuis in de doos. Ga rustig dit weekend is alles overzetten maar snap niet dat mensen zo excited zijn om altijd veel teveel geld aan een telefoon uit te geven jaar na jaar. Ik wou elk jaar een nieuwe gsm toen ik 16 was, nu couldn't care less en ben nog steeds een complete geek op alles van tech. Mensen die elk jaar een gemiddeld maandloon aan een gsm uitgeven. Apple, de Balenciaga van de GSM toestellen :biglaugh:
Heb zelf ook geen interesse in de nieuwste gadgets of een stukje vod van Versace dat te koop staat voor 500 eur het stuk.

Maar aan de andere kant… we leven in een kapitalistische maatschappij waar geld moet rollen. Als iedereen zich tot het strict noodzakelijke beperkt, ligt de moderne maatschappij op z’n gat.

Dus we mogen ons gelukkig prijzen dat er zoveel mensen graag veel geld uitgeven.
Niks fout mee.
 
Ik ga ook upgraden een van de weken; mijn iPhone 7 is STILAAN aan vervanging toe... :p Echt wel zot hoe lang dat ding (intensief) dienst heeft gedaan maar nu is het echt wel bijna op.

Weet alleen nog niet welk model ik ga kiezen. Ben wel fan van het formaat van mijn iPhone 7 dus veel groter wil ik sowieso niet gaan.
 
Terug
Bovenaan