Apple Phone Iphone 15

Ik ga ook upgraden een van de weken; mijn iPhone 7 is STILAAN aan vervanging toe... :p Echt wel zot hoe lang dat ding (intensief) dienst heeft gedaan maar nu is het echt wel bijna op.

Weet alleen nog niet welk model ik ga kiezen. Ben wel fan van het formaat van mijn iPhone 7 dus veel groter wil ik sowieso niet gaan.
Heb voor de 6.1 inch gekozen, komende van een X met 5.8 inch is toch een kleine verbetering voor mijn slechter wordende ogen. Maar het formaat is nog altijd OK voor de broekzak. Komende van een 7 waar de maat 4.7 inch is das toch ook al een hele vooruitgang.
 
Heb voor de 6.1 inch gekozen, komende van een X met 5.8 inch is toch een kleine verbetering voor mijn slechter wordende ogen. Maar het formaat is nog altijd OK voor de broekzak. Komende van een 7 waar de maat 4.7 inch is das toch ook al een hele vooruitgang.
Ok, merci om uw ervaring te delen!
 
respect. Das al heel oud. 2016-2017 dacht ik?
Yes! Heb dat niet 'bewust' gedaan hoor. Maar dat toestel heeft gewoon jarenlang gedaan wat hij moest doen voor mij. Zelfs die batterij is nog best ok.

Maar nu is het einde wel nabij. Vooral in de auto beginnen en er af en toe problemen op te treden met Spotify/Apple Car Play. Wou eigenlijk al een iPhone 14 kopen maar toen werd al gezegd dat de volgende USB C ging hebben en daar wilde ik nog wel op wachten. Mogelijks ga ik weer 6-7 jaar doen met dat toestel en dan is USB C wel gemakkelijk. :p
 
op Reddit zijn er berichten dat de iphone 15 te warm wordt, nog niet echt gemerkt bij de mijne, maar merk wel dat hij toch precies warmer is als hij in mijn zak zit en muziek luister op de trein maar dan alleen langs de zijkant.
Kan ook liggen aan de titanium frame van de phone dat het anders reageert op hitte dan mijn 12 pro?
Want mijn 12 pro werd aan de achterkant serieus warm in sommige gevallen.
 
Ik heb hier eigenlijk privé een 12pro en van het werk loop ik nog met een iphone 7 rond.
Die doet het eigenlijk ook wel nog goed maar wordt wel minder gebruikt natuurlijk.
Bellen, mails wat lezen als ik op de baan ben, waze en spotify zal het zo wat zijn.
Ik wou dit al eens laten vervangen maar het formaat is wel handig als ik met beiden rond loop.
 
Iemand al een Naturel Titanium versie ontvangen heeft van de Iphone 15 pro max via telenet?

Meteen besteld vanaf dat je kon maar nog verandering, vermoedelijk veel vraag naar.
 
Iemand al een Naturel Titanium versie ontvangen heeft van de Iphone 15 pro max via telenet?

Meteen besteld vanaf dat je kon maar nog verandering, vermoedelijk veel vraag naar.
ik heb een gewone iphone 15 besteld via telenet. Heb jij een manier gevonden om die bestelling op te volgen? Ik krijg al enquetes binnen om een score te geven op de levering maar ik heb nog niks gezien.
 
Gisteren iPhone 15 Pro Max (white) gekocht bij telenet. Op de website stond ten vroegste geleverd op 20 november. In de bevestigingsmail daarna staat vanaf 9 november. Ze zullen misschien zelf niet echt een idee hebben wanneer ze voorraad krijgen.
 
Iemand al iets gemerkt van de ‘heatgate’? Heb alles al getest, behalve een lang telefoongesprek, en zit er ook nog ni direct aan te komen... 😂

Tot nu toe eigenlijk nog geen hitte gemerkt, 1x is wat warmte tijdens het opladen via de MacBook charger, maar die trekt meer wattage dus lijkt mij normaal.
 
Iemand al iets gemerkt van de ‘heatgate’? Heb alles al getest, behalve een lang telefoongesprek, en zit er ook nog ni direct aan te komen... 😂

Tot nu toe eigenlijk nog geen hitte gemerkt, 1x is wat warmte tijdens het opladen via de MacBook charger, maar die trekt meer wattage dus lijkt mij normaal.
Ik merk er niets van
 
Hier een 15 Pro 256GB natural titanium besteld via werk. Had nog 450 euro GSM budget opgespaard en kreeg wat korting, dus voor 790 euro valt het te verantwoorden :woohoo:
Levertijd echter unknown.
 
Laatst bewerkt:
Iemand al een Naturel Titanium versie ontvangen heeft van de Iphone 15 pro max via telenet?

Meteen besteld vanaf dat je kon maar nog verandering, vermoedelijk veel vraag naar.
Ik had de Pro Max Natural titanium vlak op release maar heb toch in verschillende winkel gehoord dat het een heel populair toestel is.
Ook heb ik de indruk dat dit model net iets minder in productie was. Misschien om de hyper wat hoger te houden ? Weet het niet zeker :)
 
Toch al eerst tilt moment. Tijdens setup van de gsm afgelopen weekend tijdens synchronisatie melding van overheating.
Hing zelfs niet aan de lader op dat moment. Toch wel zeer frustrerend :)
 
Haalt telenet meteen het bedrag van de creditcard of enkel als de order in verwerking is? Vorige week besteld en bedrag is nu afgeschreven. Klantedienst lukt niet om te contacteren momenteel.
 
Haalt telenet meteen het bedrag van de creditcard of enkel als de order in verwerking is? Vorige week besteld en bedrag is nu afgeschreven. Klantedienst lukt niet om te contacteren momenteel.
Halen ineens het geld van de credit kaart, nu dus al 2 weken geleden :)

Nog steeds geen verzending voor mijne 15 Pro max
 
Betere camera, betere SOC, titanium, …
De iPhone 15 is eigenlijk een 14 pro in alu body en een camera minder, dus je loopt een jaar achter met de gewone versie.
 
Toch al eerst tilt moment. Tijdens setup van de gsm afgelopen weekend tijdens synchronisatie melding van overheating.
Hing zelfs niet aan de lader op dat moment. Toch wel zeer frustrerend :)
Ik gisteren in de auto toen ie gewoon aan de lader hing en op de passagierszetel lag. Was nu ook niet zoooo uitzonderlijk warm in de auto. Er zijn veel hetere zomerdagen.
 
Terug
Bovenaan