Apple Phone Iphone 15

Op die manier.

Mijn hoesje en extra lader zijn wel al toegekomen vandaag :p Nooit begrepen waarom dat niet gewoon samen als één pakket geleverd wordt.
wss verstuurd vanuit verschillende distributiecentra en onmogelijk te consolideren, of een probleem met de service die consolideert ;)
Bij Nike in Laakdal wordt bvb footwear in 1 DC gestockeerd en apparel in een andere. Als je dan sokken besteld en schoenen moet het vanuit 2 afzonderlijke DC's samengevoegd worden. Vaak gaat dit goed, soms niet. Die DC's liggen dan nog eens naast elkaar, dus als je met grote afstanden zit dan wordt dit nog bemoeilijkt.
 
Ja ik heb het gevoel dat de voorraad beter was dan de andere jaren.
Heb veel gehoord dat iedereen zijn toestel precies vrijdag al gaat hebben :)
Vandaag men Mujjo case besteld se (kleur Burgundy). Leek me wel een mooie combinatie met de Natural Titanium.
Toffe cases. Heb er ook 1 besteld. De Tan kleur 👍🏻
 
Ik heb bij Coolblue besteld. Helaas staat in mijn account dat hij pas vanaf morgen beschikbaar is.
De watch ook, postnl heeft het druk en zal voor morgen zijn. Eerder deze week ook al een postnl pakje en was ook dag later. Dus ligt niet aan coolblue.
Geen ramp maar altijd klein beetje spijtig 😅
 
De watch ook, postnl heeft het druk en zal voor morgen zijn. Eerder deze week ook al een postnl pakje en was ook dag later. Dus ligt niet aan coolblue.
Geen ramp maar altijd klein beetje spijtig 😅
Ja in dit geval had ik hem in de Coolblue winkel laten klaarliggen en ging hem daar ophalen. Misschien ook via PostNL levering bij de winkels zelf.
Beetje jammer idd want ik vertrek morgen naar Rome en had hem graag gehad voor de nieuwe camera dan :)
 
Ja in dit geval had ik hem in de Coolblue winkel laten klaarliggen en ging hem daar ophalen. Misschien ook via PostNL levering bij de winkels zelf.
Beetje jammer idd want ik vertrek morgen naar Rome en had hem graag gehad voor de nieuwe camera dan :)
Ah dat is dan wel vreemd idd, ophaling zeggen ze nochtans wel vandaag in bepaalde winkels.
 
Hopelijk werkt de e-sim overzet beetje deftig bij Orange, want vorig jaar had ik daar wat problemen mee.
Nu staat er een optie in hun app, maar geen idee wat ik ermee moet doen/of hoe het werkt
 
Na een tip te hebben gelezen heb ik de 15 Pro 128GB Titanium Black voor 1080 EUR i.p.v. 1229 EUR besteld op amazon.nl.

Eens zien of het waar zal zijn.
 
Met veel geluk 1tje bij Mediamarkt gescoord. Volgende week normaliter via Apple; 15 Pro Max Natural Titanium 256 gb. Iemand die volgende week dan nog 1 zoekt, ik laat die gaan aan retail (regio Waregem)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan