Apple Phone Iphone 15

Ik zou graag bestellen straks via Telenet (als klant zit er altijd nog een fijne korting aan) maar ik zie precies geen pagina momenteel op de Telenet site of enige vermelding van de iPhone 15 …
Is die korting bij telenet zeker ? Ik ben ook telenetklant en ben in de week in de winkel geweest om te informeren en ze konden mij eigenlijk niet al te veel info geven.
 
Ik zou graag bestellen straks via Telenet (als klant zit er altijd nog een fijne korting aan) maar ik zie precies geen pagina momenteel op de Telenet site of enige vermelding van de iPhone 15 …
Ze staan er nu op, maar geen enkele is te bestellen. Allemaal al weg of moeten ze nog online komen?
 
IMG_2236.jpeg

Store bleef haperen, maar uiteindelijk gelukt met wat vertraging. 22 september niet meer gehaald. Uiteindelijk toch zwart geworden. 😅

Coolblue alles al weg.
 
Store bleef haperen, maar uiteindelijk gelukt met wat vertraging. 22 september niet meer gehaald. Uiteindelijk toch zwart geworden. 😅

Coolblue alles al weg.
ik heb 22 sept, kheb identiek de zelfde besteld, ik twijfelde tussen deze en de blauwe.
dat duurde lang zeg tegen dat apple werkte om te bestellen.... was wss 15-20 min na 14u ofzo?
kzag het ook dat coolblue zeer snel uitverkocht was dus heb ik mij maar gehaast bij apple.
zal mijn eerste iphone zijn, eens iets anders dan altijd maar android.
 
ik heb 22 sept, kheb identiek de zelfde besteld, ik twijfelde tussen deze en de blauwe.
dat duurde lang zeg tegen dat apple werkte om te bestellen.... was wss 15-20 min na 14u ofzo?
kzag het ook dat coolblue zeer snel uitverkocht was dus heb ik mij maar gehaast bij apple.
zal mijn eerste iphone zijn, eens iets anders dan altijd maar android.
Nog tot 13:59u de kleuren liggen bekijken op YouTube, normaal stond men besluit vast voor de blauwe, maar opt laatste begon de twijfel toe te slaan... :laugh:
Ja die Apple site ging idd pas rond dat uur open.

Nu ff op amazon een case en screenprotector bestellen. :p
 
Nog tot 13:59u de kleuren liggen bekijken op YouTube, normaal stond men besluit vast voor de blauwe, maar opt laatste begon de twijfel toe te slaan... :laugh:
Ja die Apple site ging idd pas rond dat uur open.

Nu ff op amazon een case en screenprotector bestellen. :p
goed idee voor case en screenprotector. ook eens rondzien.
 
1099 voor ne 15 pro 128gb bij Telenet mmmm
iemand ne 14 pro kopen van 12 april met nog 100% battery health? 🤓😁😁

Zal me maar proberen inhouden en hem gewoon houden.
Maar toch kriebelt het altijd 🤪😁
 
Just te laat voor de 22 september batch. Zal hier tussen 27 september en 2 oktober worden.

Van ne afgeleefde 12 Mini (75%) naar de 15 Pro :)
 
Ja bij Coolblue zat er wat vertraging op de website maar ging eigenlijk verbazend vlot. Hij is besteld in ieder geval.
Het is de Pro max Natural Titanium 256gb geworden bij mij.
14.20u was hij wel niet meer beschikbaar op de website.
 
Ik heb een naturel titanium besteld bij Telenet. Dat blauw is ook mooi, maar heeft veel weg van de 13 Pro.
Zwart is ook nice, maar heb ik al heel mijn leven.
Naturel titanium met finewoven groene case gaat mooi zijn denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een naturel titanium besteld bij Telenet. Dat blauw is ook mooi, maar heeft veel weg van de 13 Pro.
Naturel titanium met finewoven groene case gaat mooi zijn denk ik.
Ik heb dezelfde besteld, op mijn bevestigingsmail staat (helaas) wel =
Je Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium komt eraan vanaf 27/10/23.​
 
Ik heb een naturel titanium besteld bij Telenet. Dat blauw is ook mooi, maar heeft veel weg van de 13 Pro.
Zwart is ook nice, maar heb ik al heel mijn leven.
Naturel titanium met finewoven groene case gaat mooi zijn denk ik.

Hier was er ook twijfel tussen naturel en blauw. 't is blauw geworden uiteindelijk.

Ook eens proberen om er vanaf het begin een hoesje om te laten. Dus kleur maakt eigenlijk weinig uit.
 
Op de site op moment van bestellen stond dit ook, op mijn bevestigingsmail helemaal onderaan stond de datum eind oktober.
Om 14h20 kon ik nog niks bestellen. Tijdens mijn meeting eens gefreshed en rap besteld. Weet niet meer exact hoe laat, maar de mail is van 14h51 en daar staat effectief vanaf 22 september. Maar vanaf kan dus ook wel later zijn.
Ik heb wel 128GB genomen, dus misschien is daar meer voorraad van.

Maar vorig jaar ging ik hem half oktober hebben geloof ik en uiteindelijk was het 2 weken later. Het is ofwel de korting ofwel de volle pot betalen en hem op launchdatum hebben denk ik.
 
Terug
Bovenaan