Apple Phone Iphone 15

Om 14h20 kon ik nog niks bestellen. Tijdens mijn meeting eens gefreshed en rap besteld. Weet niet meer exact hoe laat, maar de mail is van 14h51 en daar staat effectief vanaf 22 september. Maar vanaf kan dus ook wel later zijn.
Ik heb wel 128GB genomen, dus misschien is daar meer voorraad van.

Maar vorig jaar ging ik hem half oktober hebben geloof ik en uiteindelijk was het 2 weken later. Het is ofwel de korting ofwel de volle pot betalen en hem op launchdatum hebben denk ik.
Ja, dat denk ik ook.
De korting van 150 euro is mij wel even wachten waard ;)
 
Bij coolblue besteld, afhalen op release. Ben toch eens geplooid na mijn Xr 5jaar in dienst te hebben :)

Pro 128GB Titanium black.
 
Na jarenlang twijfelen om voor een Pro Max ipv Pro, toch maar eens een Max gekocht.
Hoop dat ik het me niet ga beklagen :)
 
Ik heb de mijne ook pre-ordered. Het wordt de 15 Pro 256GB in Titanium Blue. Hij vervangt mijn iPhone 10 dus werd tijd. (Batt capacity 79%, haal nog tot de vroege avond en dan ist gedaan, camera maakt ook flue foto's tegenwoordig en ook het opnemen van geluid suckt) Even getwijfeld of ik niet voor de max zou gaan maar ben het compactere formaat gewend (zit iets comfortabeler in de broekzak) en de extra features van de Max met de 120mm zoom lens maken het voor mij niet aantrekkelijk genoeg om toch te switchen. De iets mindere batterij capaciteit neem ik er wel bij.
 
Laatst bewerkt:
Ben eigenlijk wel tevreden van de 14 Pro en zijn batterij, op het einde vd dag tussen 60-75% over.
Health staat op 100% na een jaar.
 
Ben eigenlijk wel tevreden van de 14 Pro en zijn batterij, op het einde vd dag tussen 60-75% over.
Health staat op 100% na een jaar.
Mooie cijfers, hoe is uw oplaadgedrag? Welke lader?
Ga de stap ook zetten nu. Van een 11 naar een 15 pro, de 11 werkt nog meer dan behoorlijk, maar heb mijn zinnen toch gezet op de betere, efficiëntere batterij, beter scherm en camera.
 
Laatst bewerkt:
Mooie cijfers, hoe is uw oplaadgedrag? Welke lader?
Ga de stap ook zetten nu. Van een 11 naar een 15 pro, de 11 werkt nog meer dan behoorlijk, maar heb mijn zinnen toch gezet op de betere, efficiëntere batterij, beter scherm en camera.
iedere nacht opladen via de kabel, geoptimaliseerd opladen staat uiteraard aan
 
heeft er iemand hier ervaring op advies betreft het draadloos opladen ?
Ik heb men iphone Xs ook steeds met de kabels opgeladen.
Ben nu aan het denken om toch draadloos op te laden maar ik lees toch nog veel op internet dat dit niet goed is voor de batterij .
 
Toch wel zorgwekkende berichten over de Pro Max met zijn 120mm lens. Nu, het is wachten op de eerste voorbeeldfoto's voor we zelf een mening kunnen geven.


En t blijft nog steeds zo, als je echt goede foto's met een zoomlens wil nemen dan koop je best een echte fotocamera met degelijke lenzen.
 
De mijne zou ook vrijdag geleverd worden. Besteld bij Vanden Borre.
Ja ik heb het gevoel dat de voorraad beter was dan de andere jaren.
Heb veel gehoord dat iedereen zijn toestel precies vrijdag al gaat hebben :)
Vandaag men Mujjo case besteld se (kleur Burgundy). Leek me wel een mooie combinatie met de Natural Titanium.
 
Terug
Bovenaan